דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


4 פרמטרים שכדאי לבדוק לקראת פרויקט קידום בגוגל 

מאת    [ 23/02/2015 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 2281 פעמים ]

אם יש לכם אתר אינטרנט אתם בוודאי שואפים להשיג כמות גדולה ככל האפשר של כניסות גולשים. כאשר כניסות הגולשים ממוקדות תצליחו להגדיל את חשיפת קהל היעד שלכם אל תכני האתר וכך למעשה גם לשפר את ביצועי האתר ובהמשך הדרך גם את הרווחים ואת מחזור הפעילות העסקית.

את 4 הפרמטרים הבאים תוכלו לבדוק בעצמכם או תוך פנייה אל צוות מומחה לקידום אתרים, קידום בגוגל של אתר הוא מקצוע לכל דבר. גם אם בחרתם לשכור צוות קידום אתרים מקצועי ולהפקיד בידיהם את קידום האתר שלכם, כדאי יהיה לגלות מעורבות אישית ולנצל את ההזדמנות ללימוד של תחום חדש. קידום בגוגל הוא העתיד, התחום נהנה מזה מספר שנים מתנופה של פיתוח, אפשרויות הפיתוח העסקי ברשת רבות וכדאי לכם להכיר אותן ולנצל את חלון ההזדמנויות להרחבת הפעילות העסקית.

השלב הראשון – גוגל אנליטיקס

מדובר בתוסף אותו תוכלו להתקין באתר שלכם ללא עלות, זהו תוסף המאפשר לכם קבלת נתונים אודות כמות כניסות גולשים אל האתר, התנהגות הגולשים באתר, מקורות הכניסה אל האתר, מילות מפתח אשר מביאות גולשים אל האתר שלכם ועוד. הנתונים של גוגל אנליטיקס חיוניים מאוד בכל הליך קידום בגוגל של אתר קטן או אתר גדול. אם טרם התקנתם את התוסף באתר כדאי למהר לעשות זאת.

השלב השני – מתי בפעם האחרונה עודכן האתר?

מנועי החיפוש נותנים עדיפות לאתרים המתעדכנים באופן קבוע בתכנים חדשים. בהתאם לכך, עליכם להקפיד לעדכן את האתר שלכם בתדירות גבוהה. תכנים חדשים כדאי להזין אל האתר בתדירות של אחת לשבועיים לפחות. נדגיש כי יש להקפיד על שימוש בתוכן איכותי ומקורי, תוכן המביא עמו ערך מוסף לגולשים.

השלב השלישי – בדיקת קישורים שבורים באתר

אחת לחודש עליכם לבצע בדיקה מקיפה בכל דפי האתר ולוודא כי כל הקישורים הפנימיים אכן מובילים את הגולש אל עמודים קיימים. קישורים שבורים נוצרים כאשר העמוד אליו הקישור מוביל אינו קיים עוד או כאשר כתובת הלינק אינה תקינה.

השלב הרביעי – האם מילות המפתח העיקריות שלכם מופיעות באתר?

עבודה על פי מילות מפתח חשובה מאוד בכל תהליך קידום בגוגל של אתרים. את תכנית הקידום נוביל עם מספר מילות מפתח עיקריות כאשר על מילות המפתח הללו להופיע בדפי האתר בתדירות הנכונה. יש להקפיד על חזרה הגיונית וטבעית של מילות המפתח בכל דפי האתר ללא הפרזה. על מילות המפתח להופיע באתר בפיזור טבעי הכולל חזרות בתוך הטקסט, חזרות בכותרות ראשיות, חזרות בכותרות משנה וכן הלאה. 

קידום אתרים בגוגל הוא מקצוע לכל דבר, הרכבת תכניות קידום בהתאמה אישית לאתרים היא המומחיות שלנו. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב