4 פרמטרים שכדאי לבדוק לקראת פרויקט קידום בגוגל
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

4 פרמטרים שכדאי לבדוק לקראת פרויקט קידום בגוגל 

מאת    [ 23/02/2015 ]
מילים במאמר: 377   [ נצפה 1309 פעמים ]

 
 

אם יש לכם אתר אינטרנט אתם בוודאי שואפים להשיג כמות גדולה ככל האפשר של כניסות גולשים. כאשר כניסות הגולשים ממוקדות תצליחו להגדיל את חשיפת קהל היעד שלכם אל תכני האתר וכך למעשה גם לשפר את ביצועי האתר ובהמשך הדרך גם את הרווחים ואת מחזור הפעילות העסקית.

את 4 הפרמטרים הבאים תוכלו לבדוק בעצמכם או תוך פנייה אל צוות מומחה לקידום אתרים, קידום בגוגל של אתר הוא מקצוע לכל דבר. גם אם בחרתם לשכור צוות קידום אתרים מקצועי ולהפקיד בידיהם את קידום האתר שלכם, כדאי יהיה לגלות מעורבות אישית ולנצל את ההזדמנות ללימוד של תחום חדש. קידום בגוגל הוא העתיד, התחום נהנה מזה מספר שנים מתנופה של פיתוח, אפשרויות הפיתוח העסקי ברשת רבות וכדאי לכם להכיר אותן ולנצל את חלון ההזדמנויות להרחבת הפעילות העסקית.

השלב הראשון – גוגל אנליטיקס

מדובר בתוסף אותו תוכלו להתקין באתר שלכם ללא עלות, זהו תוסף המאפשר לכם קבלת נתונים אודות כמות כניסות גולשים אל האתר, התנהגות הגולשים באתר, מקורות הכניסה אל האתר, מילות מפתח אשר מביאות גולשים אל האתר שלכם ועוד. הנתונים של גוגל אנליטיקס חיוניים מאוד בכל הליך קידום בגוגל של אתר קטן או אתר גדול. אם טרם התקנתם את התוסף באתר כדאי למהר לעשות זאת.

השלב השני – מתי בפעם האחרונה עודכן האתר?

מנועי החיפוש נותנים עדיפות לאתרים המתעדכנים באופן קבוע בתכנים חדשים. בהתאם לכך, עליכם להקפיד לעדכן את האתר שלכם בתדירות גבוהה. תכנים חדשים כדאי להזין אל האתר בתדירות של אחת לשבועיים לפחות. נדגיש כי יש להקפיד על שימוש בתוכן איכותי ומקורי, תוכן המביא עמו ערך מוסף לגולשים.

השלב השלישי – בדיקת קישורים שבורים באתר

אחת לחודש עליכם לבצע בדיקה מקיפה בכל דפי האתר ולוודא כי כל הקישורים הפנימיים אכן מובילים את הגולש אל עמודים קיימים. קישורים שבורים נוצרים כאשר העמוד אליו הקישור מוביל אינו קיים עוד או כאשר כתובת הלינק אינה תקינה.

השלב הרביעי – האם מילות המפתח העיקריות שלכם מופיעות באתר?

עבודה על פי מילות מפתח חשובה מאוד בכל תהליך קידום בגוגל של אתרים. את תכנית הקידום נוביל עם מספר מילות מפתח עיקריות כאשר על מילות המפתח הללו להופיע בדפי האתר בתדירות הנכונה. יש להקפיד על חזרה הגיונית וטבעית של מילות המפתח בכל דפי האתר ללא הפרזה. על מילות המפתח להופיע באתר בפיזור טבעי הכולל חזרות בתוך הטקסט, חזרות בכותרות ראשיות, חזרות בכותרות משנה וכן הלאה. 

קידום אתרים בגוגל הוא מקצוע לכל דבר, הרכבת תכניות קידום בהתאמה אישית לאתרים היא המומחיות שלנו. 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב