דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד תבנו אתר נכון? 

מאת    [ 15/02/2015 ]

מילים במאמר: 549   [ נצפה 2639 פעמים ]

תחילה אקדים ואומר לכל אותם עסקים ובעלי מקצועות חופשיים שעדיין לא הפנימו, "כל עסק חייב אתר אינטרנט" ומפתיע אותי שאני עדיין פוגש בתהליכי אימון בעלי עסקים שאין להם אתר אינטרנט. חברים עוד לא נולד העסק שלא צריך אתר אינטרנט והתירוצים שונים ומגוונים. האחד אומר שהוא מסתדר בלי ושקהל היעד שלו לא נמצא באינטרנט, השני אומר שהוא לא יודע מהיכן ואיך מתחילים, אחד טוען שהיה לו פעם הוא רק לא זוכר מי בנה לו ובכל מקרה זה גם ככה לא ממש עבד בשבילו, ועוד ועוד סיפורים. אז הגיע הזמן להפנים שאתר הוא לא עניין לבחירה. אתר אינטרנט חייב לקום יחד עם העסק וכחלק בלתי נפרד מכל עסק.

אתר האינטרנט הוא כרטיס הביקור שלכם, בעיקר ובמיוחד אם אתם בעלי מקצועות חופשיים (יועצים, מטפלים, מאמנים, עורכי דין....) הם ירצו לקרוא ולדעת עליכם יותר לפני שהם שוכרים את שירותכם.

אז אילו עמודים אתר כזה אמור להכיל בתוכו וכיצד יהפוך לכלי שישרת אתכם נאמנה ויביא לכם עוד ועוד לקוחות?


    • דף הבית – עמוד זה יכיל טקסט שבו תהיה פנייה אישית ללקוח הפונטנציאלי שלכם שבה תזדהו עם מצוקתו ועם בעיה המטרידה אותו. אין צורך להיכנס למילים מקצועיות ומונחים מיותרים אלא בעיקר לעבוד על הרגש ולהזדהות עם הבעיה שלו, ניתן ורצוי להוסיף ויזואל כמו תמונה ומומלץ יותר וידאו שלכם שמציג את המוצר או השירות שאתם מספקים. כמובן שאתם תציעו לו פתרון ותציבו תיבה להשארת פרטי התקשרות עימו.
    • אודות העסק (אודותיכם) – בעמוד זה תציגו את הסיפור האישי שלכם, אנשים יכירו אתכם יזדהו ויתחברו אליכם דרך הסיפור האישי שלכם, זה גם יהיה המקום להציג את החזון שלכם, הניסיון שלכם, תמונה שלכם או וידאו ופרטים להתקשרות איתכם כולל הרשתות החברתיות.
    • עדויות – בעמוד זה אתם תכניסו 3-5 לקוחות מרוצים שישמחו לספר על ההתנסות במוצר שלכם או בשירות שלכם בכמה שורות. רצוי שתהיה תמונה ומעט פרטים אודות אותו לקוח כמו תפקידו או במה עוסק. ואם יש איזה משפט חזק שנאמר תדגישו אותו.
    • עמוד תוכן (דינאמי) – לעמוד זה תעלו בלוג במידה ויש לכם או מאמרים מקצועיים שכתבתם, טיפים, הקלטות וידאו או אודיו, מבצעים. לעמוד הזה יש חשיבות גדולה מאוד הן לצורך קידום האתר שלכם בגוגל והן על מנת להוסיף ולהציג פן מקצועי ובעל ערך ללקוחות מתעניינים.
    • צור קשר – בעמוד זה אתם תרשמו את כל הדרכים האפשריות ליצור אתכם קשר. טלפון, פקס, אימייל, לינקים לאתרים נוספים שלכם במידה ויש כאלו, רשתות חברתיות, תמונה איכותית ועדיף מקצועית.
    • מוצר/שרות – בעמוד הזה אתם תספרו ותציגו את המוצר או השרות שאתם מספקים. את האחריות, עדויות, בונוסים לרוכשים, תנאי תשלום וכיוב'.

כך תבנו אתר שיכיל את כל מה שצריך על מנת להציג אתכם בצורה מקצועית, לקדם אתכם בגוגל בצורה נכונה ולתת לכם ייצוג איכותי באינטרנט. אם אתם לא שם אתם לא קיימים.

רוב האנשים ירצו לקרוא עליכם ולדעת יותר עליכם לפני שהם רוכשים מכם. תנו להם את הכלים והמידע שיעזור להם להכיר אתכם וכך לא תאבדו אותם למתחרים שלכם.

אין ספק שיש כאן עבודה אבל מי אמר שלא צריך לעבוד כדי להצליח ועדיין אני מאמין שאתם לא זקוקים ליותר מארבע חמש שעות לארגן את כל החומרים האלה שהזכרתי כאן כתובים בקובץ וורד ומסודרים עפ"י החלוקה שציינתי.

ב ה צ ל ח ה ! ! !

שי חסון - יועץ ומאמן עסקי    http://www.shai.b2w.co.il  


050-8642409




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב