דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלוואות מדינה כדאיות גם לעסק שאינו צריך הלוואה 

מאת    [ 12/02/2015 ]

מילים במאמר: 485   [ נצפה 1847 פעמים ]

חשוב שדבר ראשון נכיר בעובדה שכל עסק זקוק לגיוס הלוואה לעסק בתנאים נוחים, גם אם ברגע זה הוא מאמין שהוא לא זקוק בכלל להלוואה עבור העסק שלו. בעל עסק שטוען שהוא אינו זקוק כרגע לגיוס הלוואה בערבות מדינה הוא כנראה בעל עסק שנמצא באחד משלושת המצבים הבאים:


    • בעל העסק אינו מודע לתנאי ההלוואה הנוחים שהוא יכול להשיג דרך קרן סיוע לעסקים. או כי אף פעם לא שמע על העניין הזה או כי לא טרח בעצמו לבצע בדיקה כזאת ולהכיר יותר אפשרויות מימון לעסק שלו. אם אתה בעל עסק כזה, אתה משלם עלויות מימון גבוהות שהייתי יכול לחסוך אותם.
    • בעל העסק לא מבצע תכנון גיוס הלוואות והוא עדיין לא מודע לאפשרות שבעתיד הוא יזדקק להלוואה. בין אם זה יהיה עקב בעיה תזרימית נקודתית או בין אם זה יהיה השקעה עתידית בעסק. אם אתה בעל עסק כזה, רוב הסיכויים שאתה תגלה את הצורך שלך באשראי מאוחר מאוד ותצטרך לגייס הלוואה במהירות, ואז, תשלם עלויות מימון מיותרות.
    • בעל העסק נמצא במצב תזרימי מצוין ויש לעסק יתרת מזומנים גבוהה ביותר. אם אתה במצב הזה אז מצוין והמשך כך. מסטטיסטיקת מצב המשק, אתה נמצא במיעוט.

גיוס הלוואות מדינה לעסקים מסייעות לעסק שלך

הלוואות מדינה הם הלוואות עם תנאי הלוואה מאוד נוחים ולכן ניתן להשתמש בהם בכדי לייצר אופטימיזציה גדולה יותר בתמהיל האובליגו של העסק. זה יכול לבוא על ידי גיוס הלוואות בערבות מדינה בכדי לא לגייס הלוואות בעלות ריבית גבוה בעתיד או לחילופין לגייס הלוואות בערבות מדינה כאשר החלופה שמוצעת מהבנק היא הלוואה לא נוחה. בגיוס הלוואה בערבות מדינה מומלץ לעשות באחד מ-3 מקרים שכיחים:


    • לעסק אובליגו בנקאי גבוה ולכן הבנק מציע לעסק רק הלוואות בריבית גבוהה – לכל עסק אשר מגייס הלוואות בבנק שלו יש מכסה מסוימת שמעליה פקיד הבנק כבר לא יכול לאשר הלוואה לעסק בלי בעיות. יש מכסה של ניצול אשראי שבה כל הלוואה נוספת שהעסק ייקח תהיה בסיכון רב, מבחינת הבנק, אז העסק יכול לקבל רק אם הוא מביא הרבה ביטחונות או מוכן "לשלם" על הסיכון שהבנק לוקח בצורה של עלות ריבית גבוהה. במקום זה עסק יכול לגייס הלוואה בערבות מדינה שחייבת להינתן בריבית שלא עולה על פריים+3.5% לחמש שנים עם דרישה לביטחונות של עד 25%. זה תנאים שחקוקים במכרז הבנקים והבנק לא יכול לשנות אותם.
    • העסק ניצל את כל מסגרת האשראי שלו – הרבה עסקים אולי לא מבינים זאת אבל מסגרת אשראי בבנק מוענקת בתור "רשת ביטחון" בלבד ועסק לא צריך להתנהל בתוך המסגרת. למה? כי כאשר עסק מתנהל בתוך המסגרת הוא משלם הרבה ריביות. עסק צריך להתנהל ביתרת עו"ש חיובית ולא שלילית. אז במקרה כזה עסק יכול לגייס הלוואה בערבות מדינה לסגירת העו"ש השלילי ולהתנהל רק ביתרה חיובית. כך מצמצמים עלויות מימון.
    • העסק מגלגל הלוואות גישור וניכיונות – הרבה עסקים פונים לגיוס הלוואות גישור ושימוש בניכיונות שיקים. אלו הלוואות עם ריבית גבוהה. במקום זאת אפשר לגייס הלוואה בערבות מדינה ולקבל תזרים גבוהה חד פעמי שימנע מהעסק לגלגל הלוואות גישור וניכיונות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב