דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם להזמין צלם וידאו לברית מילה? 

מאת    [ 12/02/2015 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 1966 פעמים ]

אירועי ברית מאופיינים ככאלו שרמת השקעתם אינה גבוה או לפחות נמוכה בהרבה מהאירועים האחרים, לפיכך ובהתאם לזאת נוצרות שאלות רבות בדבר הסוגייה האם להשקיע ולהזמין בכלל צלם לברית ולכל היות האם צילום הוידאו כבר מיותר לאירועים קטנים כאלו בימינו?

צלם לברית הכולל גם וידאו ( ברית של צהריים ולא ערב) אינו בראש העדיפויות של המון חוגגי אירועי ברית בישראל, בשונה מהשנים הקודמות שעברו וחלפו שלהם ששם ניתן היה לפגוש ב"קידוש" צילום האירוע, היום בעידן המודרני והמפותח מאוד אנשים רבים נמצאים עם מצלמות מובנות באיכות גבוה מאוד וכך הם מצלמים המון רגעים חשובים במהלך היום שלהם וכאשר מגיע אירוע קטן כלשהוא שהם חוגגים אינם "מקדשים" ומשקיעים הרבה בצילומו בשונה מהעבר.

בעבר עולם הצילום היה שונה, היה הרבה יותר דרישה לצלם כל אירוע, גם כאשר מדובר על אירוע ברית קטן שכזה

בימינו ניתן לראות שלכל אחד כבר יש מצלמה תמידית, זאת אומרת הטלפון הנייד של כולנו מכיל בתוכו צילום תמונות איכותי מאוד ובנוסף ניתן לראות אפילו וידאו איכותי מאוד ולפיכך ובהתאם לזאת נהיה הצפה השוק של מצלמות וכל אחד זמין לצלם כל רגע נתון, באירועי בריתות אנשים לא ממהרים לזמין צלם וידאו לברית שלהם מאחר ומדובר על אירוע צהרים לא גדול שמסתיים גם בשעות מוקדמות ואין ממש ריקודים, לכן צילום באירועים שכאלו אינם משמשים עבודה עבור צלמי וידאו רבים.

המלצה של שלנו כחברת צילום ואטרקציות לאירועים היא במידה וחשוב לכם לתעד את הברית בוידאו אז ניתן להזמין צלם וידאו במחיר של עד 800 ולא לשלם יותר, הרי בחתונה צילום וידאו עולה ללקוח למעלה מאלפיים שקלים ואין השוואה בין אירוע ברית לאירוע ערב.

צילום וידאו מתאים בדרך כלל לאירועים גדולים שיש ריקודים גדולים כך שמצלמים את חבת הריקודים, באירועי בריתות בצהריים אלו אירועים שאין ממש ריקודים ולכן אנשים לא ממש קמים לרקוד לכן אין עניין לצלם את האירוע ועל ידי כך ניתן לראות שאין ממש ביקוש לצלמי וידאו באירועים שכאלו.   ניתן להזמין צלם סטילס בלבד שיעשה צילום מקצועי לאירוע ועל ידי כך יהיה צילום לאירוע מבלי להיכנס להוצאות מיותרות בהזמנת צלם וידאו לאירוע שכזה, בסך הכל ההורים לא באמת צריכים את צילום הוידאו לאירוע, חשוב לתעד את צילומי המשפחה באירוע, צילום איכותי לברית המילה יעשו את העבודה לפיכך ובהתאם לזאת ניתן לראות שצילום ברית מילה בצהריים הוא צילום הדורש פחות מאירוע ערב.  



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב