דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אלמט הצבע ברהוט הגן שלכם 

מאת    [ 11/02/2015 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 2355 פעמים ]

בשנים האחרונות החלה התעוררות בקרב הלקוח הישראלי ,סוף סוף התקבלה התובנה שתוספת צבע בריהוט חוץ הופך את הגן/מרפסת/פנטאהוס למקום מזמין יותר. הרהיט הצבעוני הופך להיות פסל סביבתי  המשתלב עם פנים הבית בגוונים ולפעמים משלים אותו ,במיוחד כאשר השימוש בבג' ,קרמם, אפור .....שולט בפנים הבית .תופעה זאות של שימוש יתר בצבעי רקע  ללא תוספת כתמי  צבע בולטים היתה במשך עשרות שנים חלק  בלתי נפרד מעיצוב פנים וחוץ הבתים בישראל .לשמחתנו התופעה הולכת ונעלמת ואת מקומה תופס העיצוב "בעל האופי" הכולל צבעוניות משמחת .

מחקרים מוחיכים את השפעת הצבע על פעילות המוח ותפוסי התנהגות כגון שלווה  המגיעה עם צבעי פסטל,אדום ממריץ, יש אומרים שכתום וצבע אשכולית מעוררים תאבון  ועוד .כולם מסכימים שמבחר צבעים יחד יוצרים שמחה . הלקוח הישראלי ברובו הינו פרקטי לפעמים בהגזמה ולכן החלקים עליונים של שולחנות רצוי להשתמש בצבעים כהים יותר כגון ברונזה ,אפור עתיק [ צבע ברזל] וכו' ואת הכיסאות ניתן לערבב במבחר גוונים ללא סימטריה .

 ניתן להוסיף צבע ברהיטיהבית כמו גם ברהיטי הגן הקיימים ע"י שימוש בריפודים צבעונים, תחתיות צבעוניות  וכלי אירוח צבעונים. דרך נוספת להכנסת צבע הינה בעזרת תאורה צבעונית לפעמים אפילו תאורה הנמצאת בתוך הרהיט או העציץ יש היום לא מעט חברות המיצרות עציצים מפלסטיק עם תאורה לפעמים אפילו  תאורה מתחלפת .מיקום העציצים חשוב  ביותר .הצבת העציצים  בפינות המרוחקות של הגן יצרו תחושה של מרחב גם עם זאות אך אשליה זהו יתרון .הכנסת כלים צפים צבעונים אל תוך בריכת שחיה ביתית

הוא להיט חדש ומגיע בעיצובים מרהיבים המעוצבים ע"י מיטב המעצבים בעולם . כלים צפים אלו יכולים לשמש גם להגשת  פרות עונה, שתיה הכוללת גם שתיה חריפה קלה , סידורי פרחים במידה ורוצים להרים ארוע ועוד כיד הדמיום .

 צבע ניתן להכניס גם בעזרת פתרונות הצללה . סוככים בשלל צבעים ,שמשיות צבעוניות ורצוי איכותיות בגלל רמת הדהייה הגבוה בארץ פרגולות מעץ ניתן לצבוע בצבעים על בסיס שמן ראיתי כבר פרגולות בצבע תכלת טורקיז  אשר למרות שהרהוט  היה לבן בעזרת כריות  בצבע טורקיז יצרו אוירה קסומה ,ים תיכונית .לפעמים אנו שוכחים את מיקומנו  באזור הים התיכון וצבעים כגון טורקיז משולבים ברקע לבן יכולים ליצור אוירה נכונה.

 לסיכום – צבע הוא חבר יעיל בעל ערך בעיצוב חוץ כמו בעיצוב פנים .שימוש בצבע  יעיד לא פעם על אופיו של המעצב וראיית העולם שלו .    

התוכן נכתב ע"י טרופיקאזה ריהוט גן, יבואנית ריהוט חוץ יוקרתי מאירופה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב