דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פתיחת סתימות ביוב - דרכי התמודדות 

מאת    [ 22/12/2014 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 2969 פעמים ]

בעיה של סתימה במערכת הביוב יכולה לגרום במקרים מסוימים לאי נוחות ולעיתים אחרות לנזק של ממש. בין אם מדובר על תקלה במערכת הביוב הביתית ובין אם מדובר על קו ביוב מרכזי יותר או אפילו על סתימה בצנרת של מפעל או בניין רב קומות, חשוב לטפל בעניין בהקדם האפשרי. על מנת למנוע אי נוחות מתמשכת וכדי שאפשר יהיה לחזור במהרה לשגרה, חשוב להיעזר בחברה בעלת ידע וניסיון בתחום של פתיחת סתימות ביוב .  חברה שכזאת צריכה לספק פתרון מהיר ומענה מתאים למגוון מצבים שכן ישנם מקרים שבהם מדובר על סתימה עקשנית במיוחד, שמצריכה שימוש בעזרים מכאניים וטכנולוגיים מסוגים שונים.

סתימות ביוב- עשה ואל תעשה

כשמדובר בביוב הביתי ישנם דברים מסויימים שאנו משליכים לבית השימוש או לניקוזים וביובים שסותמים אותו. ישנם לא מעט דוגמאות שאפשר לתת אבל קצרה היריעה ולכן נציין רק את המוקדים ההנפוצים ביותר שגורמים לסתימת ביוב. הדרך הכי טובה לפתיחת סתימות ביוב היא למנוע את הסתימה בכך שלא לזרוק תחבושות הגייניות, תמרוקים שאינם מסיסים במים, מגבונים לחים, קיסמי אוזניים ובעצם כל חפץ או דבר שאינו מסיס במים שיכול להיעצר בדרכו לביוב העירוני וליצור סתימה בביוב שלנו אשר יכולה להתחיל בקטן וללכת ולהסתם ככל שעובר הזמן והביוב זורם.

מצלמים את הנסתר

כיום, קיים קשר הדוק בין פתיחת סתימות ביוב לבין צילום. הקשר בין צילום לבין מערכת ביוב ביתית או ציבורית איננו ברור מאליו ונסביר מיד איך הוא נעשה ומדוע זה חשוב. בעבר, כאשר נדרשה פעולה של פתיחת סתימות, הטיפול הצריך פעמים רבות פירוק מיותר וטיפול שעשוי היה להוביל לנזק לצנרת עצמה וגם לחלקי מבנה כגון רצפה או קירות. התמשכות העבודה והקושי במתן פתרון לבעיה התרחש כיוון שלא ניתן היה לקבל מושג מקדים אודות סוג הנזק והיקף הבעיה. כיום, בזכות השימוש במצלמות תרמיות וציוד אחר, ניתן לקבל זווית ראיה חדשה של פנים הצנרת. בזכות היכולת לראות מה היקף החסימה, הנזילה או הנזק לצינור ניתן לבצע את התהליך של פתיחת סתימות ביוב בהצלחה יתירה, במהירות, וללא נזקים מיותרים למערכת הביוב או למבנה.

ביובית ואמצעים אחרים

השימוש במצלמות תרמיות הוא כמובן רק עבודת הכנה לפעולת פתיחת הסתימות עצמה. על מנת לבצע את הפעולה נחוץ איש מקצוע איכותי, שמכיר את העבודה. איש מקצוע איכותי יצליח לעשות את הפעולות המתאימות על פי סוג הסתימה והגורם לה. פתיחת סתימות ביוב יעילה לעיתים מצריכה שימוש בחומרים יעילים כנגד פעולה של שורשים מזיקים, לעיתים יעשה שימוש באמצעי כבדים כגון ביובית שיכולה לבצע הזרמה של לחץ מים בעל עוצמה רבה. כאשר מזמינים את אנשי המקצוע, חשוב לוודא שמדובר על מקצוענים בעלי ניסיון ויכולת לטפל בכל סוגי הסתימות במהירות ובאחריות.

אלי מרום - מ.ע מקצוענים בשירותי ביוב מעניקה שירותי ביוב מתקדמים כבר מעל ל 27 שנים בהצלחה מרובה. שלל לקוחות פרטיים עסקיים, טיפול מקצועי מהיר ואדיב עם חיוך ומחירים נוחים לכל כיס.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב