דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיקון מכונת קפה 

מאת    [ 10/12/2014 ]

מילים במאמר: 595   [ נצפה 1707 פעמים ]

בעלי מכונות קפה רבים, הדורשים שיבוצע תיקון מכונת קפה שהינו גם מקצועי וגם משתלם, אינם יודעים כיצד לאתר את ספקי התיקון הנכונים, ומה יש לבדוק מולם כבר בשיחה הראשונה המתקיימת איתם.

לעתים, המילה של בעל המקצוע יכולה להעיד על העבודה שלו הרבה יותר מאשר פועלו האמתי. מעוניינים לדעת האם מולכם יש מקצוענים? כאן נפרט עבורכם רשימת מכולת של נושאים שחשוב לוודא עם מתקן מכונת הקפה שלכם. בטרם נעשה זאת, ניגע בסוגים שונים של תקלות העלולות להתרחש במכונה שלכם, כאלו אשר מצריכות תיקון מיידי.

שתי סוגי תקלות נפוצות במכונת הקפה

  • המכונה לא מוזגת קפה – בוקר בהיר אחד נוכחתם לראות שהברזים לא מתיזים מים, לא מוזגים קפה, ובקיצור – הם מושבתים, על אף שהמכונה מחוברת, פועלת ומאירה. הגורמים לתקלה בד"כ: הצינורות של המכונה נסתמו על ידי אבנית, ישנה תקלה במנגנון יצירת הלחץ או שהמכונה לא הייתה בשימוש זמן רב וצברה הזנחה.
  • המכונה יוצרת קפה עם טעם לוואי -  בהדרגה, אתם חשים כי הקפה לא טעים לכם. הוא נהפך ממוצר איכותי למוצר מובן מאליו, והקפה של החברים וההורים שלכם פתאום מרגיש הרבה יותר טעים מזה שלכם. גם תופעה זו עשויה לנבוע מאבנית המצטברת במים של הקפה שלכם. לא רק שזה לא טעים, זה לא בריא. אבנית היא חומר לוואי שנוצר עקב ריכוז ממושך של מים והוא חייב להיות מנוקה. לשם כך, דרוש תיקון מכונת קפה באופן שיחזיר אותה לימיה הטובים!

וכעת – לאיש המקצוע: כיצד נדע שהוא באמת מקצוען?

כפי שהבטחנו, כאן נפנה למתקן מכונת הקפה שלכם את כל הקושיות שיהיה עליו למסור לכם תשובה לגביהן. ווידוא תיקון מכונת קפה באיכות מצריך מענה על שאלות אלו. אנו לא אומרים שכל מי שלא יודע להשיב עליהן אינו יודע לקן מכונת קפה, אבל מי שיידע להשיב עליהן – וודאי יידע לתקן את המכונה מבלי שתצטרכו להסתכן בעבודה חלקית או חובבנית. 

פירוק המכונה לחלקיה לשם טבילתם בחומצה צמחית נגד אבנית

איש שירות שלא יידע מדוע נדרשת חומצה או מדוע נדרש מלח לימון בהליך התיקון – פשוט אינו בקיא בתחום בו הוא עוסק. אלו התכשירים היחידים שיילחמו באבנית ויגרמו לה להפוך לנחלת ההיסטוריה. כל דרך אחרת, כולל הבטחה מצד הספק שהוא ינקה יסודי את המכונה ללא החומצה או המלח לימון, לא תסיר אבנית מהמכונה ולא תוביל לפתרון הבעיה.

הסרת החומצה עם חומר מנטרל

איש שירות שכן יבטיח לכם שימוש בחומצה במסגרת הליך תיקון מכונת קפה, אך בזה יסיים את מלאכתו יסיר אמנם פיזית את האבנית אך גם יותיר את מכונת הקפה שלכם כשהיא ממשיכה לייצר קפה בטעם לוואי – הפעם מדובר בטעם של החומצה. רק הסרת החומצה מכל חלק בנפרד עם חומר מנטרל תוודא שהמכונה כשירה שוב פעם לשימוש ולאספקת קפה טעים.

יכולת הבדלה בין חלקים לתיקון לחלקים שלא ניתן לתקן

מי שיבטיח לכם תיקון בעלות נמוכה, שכן אצלו אין החלפת חלקים, וניתן לתקן כל חלק – עוד בטרם ראה את המכונה – אינו מוסר לכם הבטחה אמינה. להיפך, ברוב המקרים הוכח כי לפחות עשירית מן החלקים של המכונה המקולקלת זקוקים להחלפה בשל השבתה מלאה שלהם. איש שירות איכותי יידע להבדיל בין חלקים המיועדים לתיקון לבין חלקים המיועדים להחלפה – ולא יבטיח לכם הבטחות שווא. 

תיקון מכונת קפה באמצעות כיול להגדרות יצרן

לעתים – שינוי הגדרות מכונת הקפה משפיע על טעם הקפה. במקרה שכזה יבוצע כיול ללחץ המים ולטמפרטורת המכונה בהתאם להגדרות המפעל. שימו לב שהטכנאי אליו אתם פונים כדי לתקן את מכונת הקפה שלכם אכן מודע לאופציה הזו ולא יפתח בתהליך תיקון ארוך ויקר, כולל החלפת חלקים ופעולות נוספות, לפני שהוא לוקח בחשבון את האפשרות הזו ומחליט – בהתבסס על נסיונו – אם היא אכן עשויה לפתור את הבעיה.

 

 

'הגלריה למכונות קפה'- בית מלאכה אשר הוקם בשנת 2002 ומהווה בית מלאכה לתיקון וייצור מכונות קפה מקצועיות אילן אזולאי, מקצוען ומומחה, מהוותיקים בארץ, מומחה בתחזוקה, תיקון וייצור, של מכונות קפה מקצועיות.  
www.coffeegallery.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב