דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהם היתרונות לניהול חשבונות דרך האינטרנט? 

מאת    [ 01/12/2014 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 1744 פעמים ]

בעולם מתקדם ודינמי, בו טכנולוגיות מתפתחות במהירות האור, הפך גם תחום הנהלת החשבונות לחלק בלתי נפרד מעולם האינטרנט, אשר רובינו פעילים ומשתמשים בו רוב שעות היממה.

אם פעם רק מנהל החשבונות או רואה החשבון היו מטפלים בעניינים הכספיים שלנו, והיינו חייבים להגיע אליהם למשרד במיוחד ולהגיש להם פיזית את החומר החשבונאי שנמצא ברשותינו, אזי היום קיימת האפשרות להשתמש במערכות לניהול חשבונות הנמצאות בשרתי הרשת. הדבר מתבצע בדיוק כמו בתוכנה להפקת חשבוניות, קבלות ומסמכים חשבונאיים דרך האינטרנט.

ואכן, לפני הכל, חשוב לבדוק לפני ההרשמה לכל מערכת ניהול חשבונות אותה תבחרו - שהיא אכן מקצועית, מאובטחת, בעלת שירות לקוחות פעיל ומקצועי אשר קיימים בה כל הפרמטרים החשובים, להם אתם זקוקים כעסק המקיים פעילות חשבונאית שגרתית שותפת.

היתרונות בניהול חשבונות דרך האינטרנט הם רבים:

עלויות נמוכות -חיסכון בעלויות ניהול החשבונות בעל העסק מקליד בעצמו את החשבוניות והמסמכים הרלוונטיים ישירות למערכת ובדרך זו חוסך כאלפי שקלים בשנה.

זמינות בכל מקום בעולם ובכל שעה ביממה -אין צורך להמתין לשעות קבלת הקהל ולחכות שרואה החשבון יפתח עבורכם את המשרד ורק אז ניתן יהיה להגיע אליו עם החומר החשבונאי שברשותכם. בעל העסק משתמש במערכת ניהול החשבונות באינטרנט גם בשעות שאינן מקובלות, על פי צרכיו בלבד.

פיקוח ושירות לקוחות מקצועי - במערכות ניהול חשבונות באינטרנט הנחשבות רציניות, שירותיות  ומקצועיות - קיימים רואי חשבון שיפקחו על הנעשה בחשבון הלקוח, ובעלי מקצוע בתחום, שיעניקו לבעל העסק גיבוי, הדרכה ומענה בכל פניה ושאלה.

מידע זמין על מצב העסק - כל המידע פרוס ורשום במערכת. ניתן לצפות בו בכל רגע. בעל העסק נמצא תמיד בשליטה.

אין צורך להתקין תוכנות על גבי המחשב - מערכות ניהול החשבונות קיימות באינטרנט. נכנסים אליהן עם שם משתמש וסיסמא. אין כל צורך להיות גאון אינטרנטי...

תרומה אמיתית לאיכות הסביבה - אין כל צורך בניירת. כל הפעולות מתועדות במערכת, מסודרות ומאורגנות ללא כל צורך בדו"חות מעיקים הנמצאים בקלסרים ועל מדפי המשרד.

 ולסיום, טיפ קטן אך גדול כאחד : כשמשלבים את השימוש במערכת לניהול חשבונות באינטרנט עם מערכת להפקת חשבוניות דיגיטליות -העולם החשבונאי של כל עסק, ולא חשוב באיזה סדר גודל - הופך להיות יעיל, נוח, מאורגן, חסכוני, זמין, מסודר, שירותי ללקוחות שלו וכמובן - בעל תרומה משמעותית לאיכות הסביבה. 

 

שתהיה לכם הצלחה מרובה!

 

רואה חשבון יורם שיפר הינו מהבעלים של משרד רואי חשבון זיו שיפר ושות' הנמנה עם 20 המשרדים הגדולים בארץ (לפי סקר "דן אנד ברדסטריט"). משרד רואי חשבון המשלב מקצוענות, ידע וקידמה טכנולוגית ברמת המיחשוב והשירותים המתקדמים לרבות שירותי אינטרנט מתקדמים, כגון: שירותי ניהול חשבונות לעצמאים, תוכנת הנהלת חשבונות באינטרנט עבור חברות ומוסדות ציבוריים, שירותי הפקת חשבוניות במייל ועוד. התרשמו וקראו עוד באתרים:  ucan2  invoice4u




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב