דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שק (או ארגזים) של סנטימנטים 

מאת    [ 27/11/2014 ]

מילים במאמר: 480   [ נצפה 3325 פעמים ]

 פריטים רבים אשר איננו מעוניינים להיפטר מהם, מאלצים אותנו להתמודד עם מגבלות הקשורות במקום אחסון. בין אם מדובר בתמונות, קלטות או חפצים אחרים ישנים, ישנם חפצים וציוד אשר איננו רוצים או מסוגלים להיפרד ממנו. חלקו שיך לאהובים עלינו, בין אם אלו בחיים או שאינם, וחלקו הינו ציוד אשר שייך לנו ואף על פי שאנו נתקלים בו אחת לכמה חודשים או שנים כאשר אנו מתפנים לעשות קצת סדר, אנחנו בכל זאת מתרגשים מאד לראותו ולהיתקל בו, גם אם זה לרגע אחד פעם בכמה שנים. אותו ציוד הוא זה שמקשה עלינו בעיקר ומגביל את מקום האחסון בביתנו.

מובן שישנם בתים או דירות אשר בהם המקום לא מהווה בעיה לאור גודלן הרב וניתן בהן להוסיף כמה מדפים שרק חפצה נפשנו בהם ובכך למעשה לא נתקלים דיירי הבית בהתמודדויות הקשורות באחסון. אבל, מצד השני הדשא של השכן תמיד ירוק יותר, אז נתפלא לגלות שלעיתים גם בחללים גדולים קיימת בעיית אחסון, בשל תכנון לא נכון של המבנה, למשל. עם זאת, אצל מרבית האנשים והדיירים מקומות ומערכות אחסון הם בהחלט בעיה קיימת, אשר אצל חלק מאיתנו אפילו מהווה מצוקה של ממש. אין ספק כי ישנם פתרונות רבים, מגוונים ויצירתיים אשר יכולים לענות לכל אחד מאיתנו על הצורך במקום אחסון, בהתאם לנתונים הקיימים בחלל המבוקש. למעשה אפילו הדירות או החללים הקטנים ביותר מערכות האחסון אינן צריכות להיראות כמו מדפים למחסן ובהחלט ניתן למצוא פתרונות יעילים לחללים קטנים ולא פחות יפים ממערכות אחסון גדולות יותר. במילים אחרות, אין הכרח לוותר על יופי ואסתטיקה, גם כאשר מדובר בפתרונות אחסון גדולים ומורכבים, וגם כאשר מדובר במערכות אשר עליהן להתאים לחללים קטנים. אין ספק שכאשר מדובר בחלל קטן, אתגר האחסון הינו מורכב יותר. מחד, עליו להכיל מקום אחסון רב ככל הניתן בשטח הנתון, ומנגד ישנו גם צורך שמערכת המידוף עצמה לא תהיה גדולה מדי, שכן החלל קטן גם עבורה.

אחת הדרכים הנפוצות והיעילות ביותר לפתרון של צורך באחסון בחלל קטן מאד הוא תליית מדפים לגובה של החלל המדובר שכן כך לא נוצרת התחושה המסורבלת והמגושמת אשר מורגשת, בעיקר כאשר מוסיפים שידות או מזנונים לחלל קטן. כמו כן, פתרון אחסון זה אשר עשוי להתאים את עצמו לכל כיס, שכן מגיע במגוון של חומרים, צורות, צבעים ודוגמאות, הינו גם פונקציונאלי עבור אלו אשר מעוניינים להציג חפצי נוי, ואין להם מספיק מקום לכך. כלומר, לעיתים הצורך באחסון אינו קיים רק עבור חפצים אשר נחבאים להם בתוך ארונות או מגירות חשוכות. פעמים רבות ישנם פריטים וחפצים רבים אשר אנו אוגרים ולו רק בשל המראה שלהם, וגם עבורם נדרש מקום. כיום גם פתרונות האחסון לכשעצמם הפכו לפריט נוי ולרהיט המשמש לעיטור הבית ואפילו מדפים למחסן מגיעים בשלל צבעים וחומרים בכדי שכל אחד יוכל למצוא את מה שמתאים לו, מוצא חן בעיניו ומייחד אותו. כיום יותר ויותר בתי עסק מקפידים לשים דגש גם על קו אסתטי במחסנים, כיוון שהדבר תורם לתפוקת העבודה, שכן כל אחד מאיתנו מרגיש טוב יותר כאשר הוא נמצא במקום בו נעים לו לשהות, ומכאן הוא גם מתפקד בצורה טובה וחיובית יותר. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב