דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנת אירוסין לגבר - כל מה שצריך לדעת 

מאת    [ 27/11/2014 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 2965 פעמים ]

היום השוויון בין המינים הוא חלק בלתי נפרד מדפוסיי חיינו, היום הנשים בדיוק כמו הגברים לומדות עובדות במשרות בכירות שגובות מהן שעות רבות, מטלות הבית מתחלקות בין שני בני הזוג בצורה דיי שווה, וכך גם גידול הילדים.

את השוויון שקיים בין הני הזוג ניתן לראות עוד בתקופת טרום החתונה, הצעת נישואין היום היא אינה רק מנת חלקם של הגברים, בשנים האחרונות יותר נשים לוקחות את תפקיד הצעת הנישואין לידיים שלהן, כמו כן לא מעט זוגות שמגיעים להחלטה משותפת של חתונה פוקדים את חנות התכשיטים יחד ובוחרים לעצמם את מתנת האירוסין, האישה בוחרת לעצמה טבעת אירוסין וגם הגבר בוחר לעצמו תכשיט לפי טעמו האישי. אך כפי שציינו ישנן נשים אשר מעוניינות להציע לבן זוגם נישואין ולהפתיע אותו עם תכשיט אשר יכבוש את ליבו. איך אפשר לבחור מתנה שתקלע לטעמו?

לנשים יש מבחר גדול יותר של תכשיטים מהם אפשר לבחור מתנה לבן זוגם, בעוד שלגבר ישנן אופציות בתחום טבעות אירוסין אך בדרך כלל מדובר אך ורק בטבעות. להלן כמה אופציות למתנת אירוסין לגבר:

עגילי יהלומים - יותר גברים בשנים האחרונות החלו לענוד עגילי יהלומים, עגילים מסוג זה מקרינים סוג של מעמד אל מול הסביבה, הטרנד החל בארצות הברית ואירופה כאשר סלבס מתחומים שונים כגון: כדורגל, כדורסל, שירה, קולנוע וכו' התחילו לענוד תכשיטי יהלומים כאשר העגילים הם מהקטגוריה המועדפת עליהם כי מדובר בתכשיט עדין אך בולט לעין ביופיו. אם בן זוגך עונד עגילים באפן קבוע עגילי יהלומים יכולה להיות מתנה מושלמת עברו.

טבעת אירוסין לגבר - (כן, יש דבר כזה) בעשורים אחרונים גברים החלו לענוד טבעות יקרות, אם מדובר בטבעת זהב מאסיבית שעוברת בין הדורות מסב לנכד, או בכלל טבעות מכל הסוגים שהחלו את דרכם למלתחות הגברים בשנות ה- 80-90 כחלק מזרמי המוסיקה השונים שהשפיעו על עולמנו, כגון: פאנק, גראנג', טרנס וכו' החיבה לטבעות המשיכה במרוצת השנים והיום גברים משקיעים בטבעות כחלק בלתי נפרד מהמלתחה היומיומית שלהם. במידה ובן זוגך עונד טבעות או שיש לו חיבה לטבעת מסוימת זו יכולה להיות מתנה נהדרת להצעת נישואין.

שרשראות ותליונים - גם זו יכולה להיות אופציה טובה כמתנת אירוסין אך רק לגברים שעונדים שרשראות, ישנו מספר מועט יחסית של גברים שיש להם חיבה לשרשראות ותליונים, במידה ובן זוגך הוא אחד מהם, זכית בעוד אופציה של למתנה.

שעונים - זוהי מתנת אירוסין שתתאים לכל גבר, שעון הוא מתנה גברית לכל הדעות, כיום יש מבחר גדול של שעוני יוקרה השייכים למותגים נחשבים מעולם האופנה והתכשיטים, מדובר במתנה יקרת ערך אשר יכולה להגדיל את ערכה במהלך השנים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב