דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד ניתן לגייס אשראי מהבנק בעקבות הלוואת מדינה 

מאת    [ 27/11/2014 ]

מילים במאמר: 549   [ נצפה 1485 פעמים ]

הרבה עסקים קטנים ובינוניים לא מודעים ליתרון נוסף שקבלת הלוואות מדינה מספקות לעסקים קטנים, שהוא ההזדמנות לנצל את קבלת כספי המדינה לגיוס אשראי עסקי נוסף מהבנק. עסקים רבים פונים לגייס הלוואה בערבות מדינה לעסק דרך קרן סיוע לעסקים בגובה הלוואה מוגדר. קיימים מקרים בהם סכום ההלוואה מתקבל במלואו וקיימים מקרים אשר סכום ההלוואה מתקבל מהקרן בחלקית (הקרן אישרה סכום נמוך יותר). במקרים הללו העסקים מקבלים את אישור הקרן ומסתפקים בסכום המאושר, אך מעטים מודעים לך שדווקא בעת קבלת אישור על הלוואה בערבות מדינה הם יכולים לגייס עוד אשראי עסקי, הפעם ישירות מהבנק.

איך קבלת אישור על הלוואת מדינה מסייע לעסק לגייס אשראי עסקי ישירות מהבנק?

כאשר עסק מקבל אישור על הלוואת מדינה הוא פותח לון הזדמנויות מול הבנק. מכיוון שבעת קבלת אישרו ההלוואה הבנק בוחן את נתוני העסק, מה שנוצר הוא מצב שבו העסק נמצא בבחינת הבנק לגיוס הלוואה, מה שמוביל במקרים רבים בשלב מוקדם או מאוחר להבנה של הבנק שניתן להעניק לעסק עוד אשראי. הרבה פעמים בנקים לא מעמידים אשראי בנקאי לעסקים רק בגלל שהם לא בחנו את נתוני העסק לעומק. כאשר ישנה המלצה חיובית מקרן סיוע לעסקים לגבי הלוואה בערבות המדינה, המצב משתנה. בעצם גיוס אשראי ישירות מהבנק בעקבות קבלת אישור על הלוואה בערבות מדינה מתרחש בשני מקרים שכיחים:

1. גיוס הלוואה בערבות מדינה מסניף בנק חדש – ישנם מקרים שהעסק נדרש או בוחר לגייס את ההלוואה בערבות מדינה מסניף בנק חדש. לדוגמה, יזם אשר פותח חשבון בבנק מזרחי כאשר יש לו חשבון פרטי בבנק לאומי. במקרים של פתיחת חשבון בבנק חדש, נדרש בעל העסק לבצע פגישה מול נציגי הבנק הנבחר. נציגי הבנק מגיעים לפגישה של לקוח חדש עם המטרה לשכנע את הלקוח לפתוח חשבון עסקי בבנק, במקום חשבון להלוואה בלבד שהקרן מחייבת. במילים אחרות, הבנק מגיע עם המטרה לגייס את העסק כלקוח חדש וזה הזמן לנצל זאת בכדי לגייס אשראי נוסף לעסק. להמחשה, נניח שיש יזם אשר גייס 150 אלף שקלים במסלול הקמת עסק והוא פנה לסניף בנק חדש. בשלב זה, אם הבנק מעוניין לאשר את ההלוואה, הם יציעו ליזם לפתוח חשבון עסקי בבנק. היזם יכול להסכים ובתמורה לקבל מסגרת אשראי, כחלק מפתיחת החשבון העסקי של 50 אלף. כך, היזם גייס אשראי של 200 אלף שקלים כתוצאה מפניה לקרן סיוע לעסקים ולא רק 150 אלף שאושרו בקרן.

2. גיוס הלוואה בערבות מדינה מסניף בנק העסק – כאשר עסק קיים מחזיר את ההמלצה החיובית לסניף הבנק שלו, הוא בעל סיכויים גבוהים לקבל אישור על ההלוואה מהקרן, כי הבנק לא ירצה שהעסק יפנה לבנק אחר. בנוסף לכך, בגלל שסניף הבנק של העסק בוחן מחדש את נתוני העסק, זה זמן מצוין לשוחח עם הבנק לגבי גיוס אשראי נוסף. כאשר הבנק מתמקד בעסק ובאישור ההלוואה בערבות מדינה הוא מייחס יותר דגש לצורכי העסק. תוסיפו לכך שהבנק מקבל עותק של התכנית העסקית שהוגשה לקרן ויש לכם מתכון מנצח לגייס עוד אשראי עסקי ישירות מהבנק. למשל, עסק שהפנה המלצה חיובית מהקרן על סכום של 100 אלף שקלים יכול לשוחח עם סניף הבנק שלו ולהסביר לו שהסכום שאושר לא מספיק ולקבל הלוואה משלימה של עוד 50 אלף שקלים לסכום שאושר בקרן

חשוב להבין שלגיוס הלוואות בערבות מדינה יש יתרונות רבים, גלויים ונסתרים. כל גיסו של הלוואה בתנאים נוחים יכולה לסייע לעסק לצמוח ולהתפתח. זכרו שיש לכם אפשרות לגייס עוד אשראי בנוסף להלוואה בערבות מדינה ונצלו את חלון ההזדמנויות שנפתח.

ערן רגב - כלכלן ראשי מוסמך במימון (MBA)
מנועי צמיחה פתרונות מימון ופיתוח עסקי
www.government-loans.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב