דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטרת דלתות אוטומטיות ומה הן: 

מאת    [ 24/11/2014 ]

מילים במאמר: 509   [ נצפה 1719 פעמים ]

 

 

למה לנו דלתות אוטומטיות ומה הן:

 דלתות אוטומטיות הן למעשה דלתות כניסה אשר מופעלות ע"י מערכת חשמלית אשר גורמת לדלת האוטומטית להיפתח ולהיסגר ע"י מנוע חשמלי.  הדלת האוטומטית מותקנת בכניסה למבנים צבורים בתי חולים, בתי מלון כניסה לחנויות וגם לאחרונה לבתי מגורים.

יתרונם הגדול של הדלתות האוטומטיות הוא בכך שאין צורך בפעולה כל שהיא מהמשתמש אשר ברצונו להיכנס או לצאת מהכניסה או מהיציאה כמו למשל נכים בכיסאות גלגלים או בבתי עסק אשר בכניסה הדלת נפתחת אוטומטית ומזמינה את הלקוח להיכנס או לצאת כאשר בידו מוצרים ולא יכול לפתוח את הדלת.

יתרון נוסף של הדלת היא בכך שהיא שומרת על הטמפרטורה של המיתכם ונשארת סגורה וחוסכת לנו בעלויות החשמל בכך שמערכת מיזוג האוויר לא תעבוד יתר על המידה בגלל שהדלת לא סגורה.

הדלתות האוטומטיות נפתחות מהר ונסגרות אוטומטית לפי הזמן שייקצב להם על מנת לעבוד בצורה הטובה ביותר ולהתאימה למבנה או המקום בו היא עובדת.

דלתות אוטומטיות מותקנות גם בבתי חולים לא רק בכניסה הדלתות האוטומטיות מותקנות גם בכניסה לחדרי ניתוח וחדרי רנטגן עם דלתות אוטומטיות אטומות ומוגנות עם עופרת למניעת קרינה. בכך הם מונעות את כניסת עוברי האורך ורק צוות בית החולים יכול לעבור לאותם חדרים אשר הדלתות האוטומטיות סוגרות.

הדלתות האוטומטיות מופיעות בכמה דגמים והם דו כנפיות לפתחים גדולים חד כנפיות לפתחים אשר ניתן לפתוח את הדלת לכיוון אחד דלת אוטומטית טלסקופית בעלת 2 כנפיים ודלת טלסקופית בעלת 4 כנפיים.

הדלתות הטלסקופיות מיועדות לפתחים בהם אנו רוצים לשמור על הפתח גדול  כגון מסדרונות והמקום לא מאפשר אפשרות לשמור על מעבר גדול.

ישנם גם דלתות האוטומטיות קורסות או דלתות מילוט הדלתות מיועדות למקומות ציבוריים שונים: בתי חולים, בתי מלון, מוסדות ציבור, מסעדות, חנויות יוקרה, עיריות ומגדלי מגורים.
היתרון הגדול של הדלתות האוטומטיות הקורסות בכך שהן מאפשרות כי הדלת תיפתח על מנגנון מיוחד אשר כנף הדלת נפתחת החוצה ע"י ציר, כנף הדלת נפתחת החוצה והמנגנון מפסיק את פעולתו וגורם לדלת להישאר פתוחה ומעבר מהיר של בני אדם מחוץ למבנה. ביקורות של כיבוי אש מחייבים מנגנונים מסוג זה בכל מבנה ציבורי ולכן יש לבדוק כי למערכת יש תקן של מכון התקנים הגרמני.

הדלתות האוטומטיות נשלטות ע"י סנסורים אשר מזהים אנשים אשר רוצים להיכנס ונותים את פקודת הפתיחה למערכת ולא מצריכה כל פעולה לפתיחת הדלת. הדלת האוטומטית מוגנת ע"י עין פוטו אשר מונעת את סגירת הדלת על אדם אשר עומד בקו הסגירה במידה ואדם עבר הדלת תיפתח ותיסגר שוב אוטומטית.

 
הדלת האוטומטית מסופק עם בורר מצבים הניתנים לשינוי בדלת האוטומטית והן: למעבר בשליטת עבודת הדלת לנוחיות והמצבים הם: עבודה רגילה של הדלת מצב בו אנו רוצים כי הדלת תיפתח חלקית ותיבגר אוטומטית כמו ימי גשם ורוחות חזקות, מצב של יציאה בלבד מהמתחם או רק כניסה למתחם, אופציה בו אנו רוצים שהדלת תישאר סגורה לחלוטין או פתוחה לחלוטין.  .
דלתות הזזה אוטומטיות ניתן להזמין בזכוכית בלבד או עם מסגרות אלומיניום. דלתות עץ מלא או דלתות פלדה.

עבודת מנגנוני הדלת האוטומטית שקטה במיוחד הדלת לא נטרקת או משמיעה רעשים אשר מפרעים למהלך העבודה השוטפת של המקום .

חברת טי.די. שערים חשמליים בע"מ הינה החברה המובילה בתחום השערים החשמליים, האוטומטיים והדלתות מכל הסוגים הקיימים. החברה מייצרת, משווקת, מייבאת, מתקינה ומתחזקת את כל סוגי השערים, האוטומטיים, החשמליים, המחסומים האוטומטיים והדלתות האוטומטיות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב