דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להתמודד עם הפיתוי 

מאת    [ 23/11/2014 ]

מילים במאמר: 694   [ נצפה 1754 פעמים ]

תופתע די במהירה עד כמה הצעות מאוד מפתות יוצגו בפניך על-ידי ברוקרים שונים רק כדי שסה"כ תפתח את חשבון המסחר שלך דרכם!

אחרי שהגעת למסקנה שעולם שוק ההון מתאים עבורך כדי שתעסוק בו ליצירת הכנסה צדדית או מלאה, ועשית את כל המהלכים הנדרשים כדי להתחיל ולסחור – הגיעה השעה הטובה מבחינתך להתעניין אצל מי מהברוקרים השונים כדאי לך לפתוח חשבון למסחר.

זמן קצר לאחר שתתחיל לשוטט באתרי האינטרנט השונים – הן של ברוקרים, כמו גם בפורומים בנושא ואולי אפילו תיצור קשר טלפוני עם כמה מהם, יתחילו "לפתע" לזרום לתיבת המייל שלך לא מעט הצעות מצד אותם ברוקרים (וגם אחרים שאפילו לא ידעת על קיומם). חלק מהצעות אלו תהיינה עבורך מפתות ביותר.

לא נעמוד כרגע על השיטה שבה הברוקרים עושים שימוש כדי להגיע לתיבת המייל שלך וכיצד אתה הופך להיות לקוח פוטנציאלי מאוד "מוכר" גם לאלה שלא היה לך מעולם מגע או קשר איתם, כי זה אולי פחות מעניין וגם לא מי יודע מה חשוב עבורך, שכן אין בכך למעשה שום פסול ממשי או נזק עבורך. מה שרוצים ממך זה להציג בפניך יתרונות כדאיים מבחינתך לפתוח חשבון דרכם. השאר כבר תלוי רק בך, במי תבחר, אם בכלל.

אולם המכנה המשותף של כל ההצעות הללו, מלבד כאמור, הרצון למשוך אותך להיות מלקוח פוטנציאלי ללקוח בפועל, הוא הפיתוי הרב שעומד מאחורי מרביתן.

אתה יכול להיתקל בשלל אפשרויות:
כמה חודשי מסחר חינם, כלומר מבלי שתשלם כלל עמלות.
טלפון סלולארי חינם – מהחדישים והיוקרתיים שמוצעים באותה עת למכירה בשוק.
טאבלט כזה או אחר מתנה – שאף תוכל לבצע דרכו את עסקאותיך.
תוכל לקבל ללא עלות מצדך מספר ימי חופשת אירוח באחד ממלונות היוקרה בארץ.
יוצעו לך כרטיסי טיסה לחו"ל, כולל שהייה בבית מלון יוקרתי, ופינוקים נוספים שישולבו בכניסה לאירוע חשוב שמתקיים בחו"ל בתחום המסחר. וכן – גם זה, כולל הכול, חינם!

הרשימה עוד ארוכה, ואולי אף כוללת הצעות מפתות יותר, אולם העיקרון כבר ברור לך – משתדלים לעשות הכול כדי להפוך דווקא אותך ללקוח שלהם.

שלא תבין לא נכון. על אף שמדובר בהצעות שבחלקן מאוד יוקרתיות ומושכות, השוות עבורך כסף רב, ואולי מסיבה זו מעלות בפניך תהיות בדבר אמינותן – ברובן מדובר בהצעות אמת! במידה ותבחר לפתוח חשבון אצל ברוקר שמציע לך אחת ממתנות הפאר הללו – אכן בדרך כלל גם תקבל אותן. למה "בדרך כלל" או "לרוב"? טוב, נו, הרי תמיד ישנם כמה נוכלים שינסו "לסובב" אותך בתירוצים שונים בטענה שלא עמדת במלוא התנאים שהם פרסמו לקבלת המתנה. אבל לרוב – מדובר בעניין אמיתי לחלוטין.

העניין שעליך להביא בחשבון כשמרעיפים עליך מתנות, ובמיוחד מתנות מסוג זה הוא, שכפי שכבר נתקלת בעבר בחייך... אין מתנות חינם! לפה תוסיף גם את העובדה, שהברוקר כלל וכלל אינו "פראייר". מדובר בגורם עסקי לכל דבר שמבין שעליו לממן את עלות המתנה שהוא מעניק לך, ולהישאר רווחי...

לשם כך יש לו מגוון רחב של אמצעים, בחלקם בעייתיים מאוד מבחינתך, ובחלקם האחר פסולים לגמרי, כדי "לגבות" ממך את עלות המתנה "בדלת האחורית" ומבלי שבהכרח תרגיש בכך! אמנם לא תמיד זה כך, אבל בלא מעט מקרים אתה יכול להיות משוכנע שזה מה שאמור לקרות.

המקום קצר מלהכיל את מלוא האפשרות להרחיב ולהציג את האופציות השונות. את זה תוכל לקרוא, ולמלא עצמך בידע מעמיק בספר: "סכנה – מחסל חשבונות לפניך!"  

אולם מה שחשוב מבחינתך היא ההבנה שאין הכוונה שתימנע מלכתחילה מלבחור לעבוד עם ברוקר שמציע לך הצעה נדיבה, אלא שעליך להפעיל שיקול דעת "קר" לחלוטין בעניין!!!

במילים אחרות, מתנה כזו או אחרת אינה השיקול שצריך להוביל אותך לפתיחת חשבון דווקא אצל ברוקר מסוים, אלא שעליך להביא בשיקול הדעת סוגיות חשובות הרבה יותר. הנה רק חלק מתוך מגוון רחב של שאלות שעליך לשאול את עצמך:
מי הוא הברוקר הזה? האם הוא נחשב מהימן?
האם על הברוקר המדובר יש פיקוח? ואם כן – איזה?
מהי בכלל רשימת הצרכים שלי למסחר, והאם ברוקר זה, נהדר ככל שיהיה, מסוגל לספק לי אותה?
ובאופן כללי – האם נכון עבורי לעבוד איתו? מהם השירותים שהוא מספק? מהן שעות המענה שלו לפניותיי ותוך כמה זמן? האם הוא "עושה שוק"? מה גובה העמלות שהוא דורש ממני? וכדומה.

כך שדבר ראשון – גבש עמדה לגבי מה שחשוב לך לקבל מברוקר, לאחר מכן בצע חקר שוק בנושא, ואז תבחן אם ההצעה או המתנה או הפיתוי שלפניך שווים לך כלכלית!

95% מפסידים בשוק ההון! - אל תהיה אחד מהם!
למד את הסיבות החדות והברורות לכישלון רוב הסוחרים והבן כיצד אתה תימנע מכך!
קבל את הדו"ח החינמי: "כיצד תימנע עצמך מהפסדים"
הכותב הנו בעל האתר www.fxitsrun.com העוסק במסחר בשוק ההון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב