דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סולמות אלומיניום בסביבת העבודה 

מאת    [ 07/11/2014 ]

מילים במאמר: 450   [ נצפה 2072 פעמים ]

כל אחד יודע שהבית הוא מקום שהתיקונים בו לא נגמרים וכל הזמן יש משהו חדש לטפל בו. נראה שיש שני סוגי אנשים באוכלוסייה, אלה בעלי ידע וכושר טכני שרק מחכים לתקן ולפתור כל תקלה או אלה שמעדיפים להזעיק את איש המקצוע. בין אם אתם מהקבוצה הראשונה או מהשנייה, כל אדם חייב שיהיה לו את הציוד הבסיסי בבית לפתרון כל בעיה אשר תיגרם ולא לחכות לזמן אמת לגלות שאינכם מצוידים היטב.

אם אתם מאותם האנשים שנמנעים מטיפוס על סולם ורק המחשבה על החלפת נורה או תליית תמונה גורמת לכל העולם להסתובב סביבכם ולקבל סחרחורת - אתם זקוקים לפתרון. הכירו את המוצר אשר יאפשר לכם לשכוח מהעובדה כי אינכם עומדים על הקרקע ולהתרכז במאמץ של ביצוע העבודה עצמה., עבודה בטוחה ונכונה עם סולמות אלומיניום מבטיחה לכם עבודה תקינה. כמו כן, גם אם אתם מאנשי המקצוע אשר מבצעים כל פעולת תיקון בזריזות ובקלות, גם אתם צריכים לקחת בחשבון את הסיכונים שבדבר. כאשר רגילים לעבוד על הגובה, מגיע רגע אשר בו כבר עולים אוטומטית ולא מייחסים לכך חשיבות, כלומר עולים ללא בדיקה האם הסולם יציב ומתי הפעם האחרונה אשר נעשתה בו ביקורת בטיחות כלשהי, וזה עלול לפגוע בכם. כל עבודה על הגובה צריכה להדליק אצלכם נורת אזהרה, להיות מודעים לסכנה ולהישמר ממנה.

סולם הוא הכלי הבסיסי ביותר לביצוע כל עבודה, והוא קיים בגבהים שונים, ככל שהוא גבוה יותר סכנת הנפילה גם היא גדולה יותר משום שעלולה לעשות נזק גדול יותר. לסולמות אלומיניום איכותיים יש יתרון מובהק מבחינת המבנה שלהם, הם בנויים ממתכת יצוקה, דבר המקנה להם  את הכוח שלהם ואת יכולת העמידות. חוזק החומר הופך אותם ליציבים במיוחד, אך עם זו מדובר בכלי אשר הוא נוח לשימוש וקל לתזוזה בשטח.

הערכת תקינות בסולמות

מבחינת איכותו הוא צריך להיות בעל תו תקן אשר יאשר את השימוש בו. כל רכישה או שימוש במוצר ללא תו תקן עלול להיות מסוכן והוא בניגוד לחוק, חל איסור להשתמש בסולמות אשר אינם תקינים. על פי התקנה, עבודה נכונה תעשה כאשר תמיד ישנם מינימום 3 גפיים עליו, כלומר יד ושתי רגליים או רגל ושתי ידיים, ושמירה על עבודה זו תיתן לכם את האפשרות לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר מבלי לסכן את עצמכם. בנוסף, קיימים אביזרים אשר יבטיחו את הבטיחות של הסולם ויקנו לו יציבות משודרגת למען תחושת הביטחון כמו רצועות חיזוק והגנה ומערכת בלימה.

כאמור על פי החוק האחריות על תקינות הסולם היא על המעסיק, אך גם למשתמש צריכה להיות האחריות לגלות עניין ולהיות מודע לסיכונים. אין להתפשר על סולמות אלומיניום תקינים - שמרו על חייכם ועל חיי העובדים שלכם ודאגו לעבודה בטוחה. בואו לראות את מגוון הדגמים אשר קיימים אצלנו בארפל ותבחרו לכם את המוצר אשר מתאים לצרכים שלכם ואיתו תוכלו לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב