דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הקמת חנות משלך באינטרנט מעולם לא היתה פשוטה יותר 

מאת    [ 02/11/2014 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 3336 פעמים ]

דרופשיפינג היא שיטת מכירה באינטרנט שבה לעולם לא תראה את המוצר שאתה מוכר, לא תצטרך לעסוק במשלוח או להחזיק מלאי ולמרות זאת לגרוף רווחים נאים.

הדרופשיפינג הוא הליך מכירת מוצרים באינטרנט באמצעות חנות אונליין או באמצעות פלטפורמות מכירה כמו אי ביי , אמאזון ועוד ללא החזקה פיזית של המוצר , כאשר אתה קובע את מחירו ורק לאחר שהקונה רכש ושילם את המוצר אתה משלם לספק. הספק שולח את המוצר ללקוח ללא סימני זיהוי שלו, וההפרש בין המחיר לספק לבין תשלום הקונה הינו הרווח הנכנס לכיסך.

דרופשיפינג היא שיטת המכירה הטובה ביותר והמשתלמת ביותר לכל סוחר מתחיל ברשת האינטרנט. בין העוסקים במסחר אלקטרוני המוכרים בשיטת הדרופשיפינג תמצאו אנשים מכל שכבות האוכלוסיה החל מנערים דרך סטודנטים, עקרות בית, גימלאים ועוד , שיש להם הפנאי  לעסוק בכך ואף ליהנות מהעניין.

עובדה זו יוצרת הזדמנות מצויינת לספקים עצמם להגדיל משמעותית את מעגל לקוחותיהם ע"י צירוף סוכנים ברשת המסייעים להם במכירת המוצרים באמצעות אתרי מכירות או חנויות אונליין ולגולשים ליצור מקור הכנסה נוסף וזמין באמצעות מכירות מוצרים, תכניות שותפים, חנויות באינטרנט ועוד.

היכולת המתקדמת והזולה יחסית להקמת אתרי אינטרנט מסחריים והפוטנציאל הרב לעשיית רווחים באמצעותם גורמים להתרחבות התופעה ולחיפוש של פלטפורמות מכירה נוחות עם מגוון מוצרים גדול ככל האפשר.  השילוב המנצח של חנות אינטרנטית עם מוצרים של ספק אמין במחירים עם שולי רווח נאים -  זהו חלומו הרטוב של כל סוחר מתחיל.

קיימות מספר אפשרויות מצויינות להקמת חנויות כאלה גם כפלטפורמה וגם כחנות מלאה במוצרים המהווה מיני סייט של ספק על הדואג לעדכן באופן שוטף את רמת המלאי מבלי שתצטרכו לדאוג לכך.

ניתן להקים חנות כזו בקלות באמצעות אתר שופיפי , בקלות רבה ועם הדרכה פשוטה ותוצאה מעולה. לאחר העלאת החנות ובנייתה תוכלו להעלות מוצרים בקליק עכבר באמצעות הספקים המציע אלפי מוצרים ויעדכנו עבורכם את רמת המלאי באופן שוטף. תוכלו לאתר ספקים כאלה באתר האינטרנט בנושא דרופשיפינג.

ניתן גם להקים חנות מוכנה מראש ומלאה במוצרים הניתנת לניהול ושליטה על ידכם כאשר רמת המלאי מתעדכנת באופן שוטף ע"י הספק , זאת באמצעות הספק דרופשיפדיזיין שמאפשר רישום ל 3 אפשרויות – העלאת מוצרים לכל פלטפורמה שתרצו, או לאי ביי, וכן חנות מלאה ומוכנה לשימושכם.

כמו כן תוכלו לפתוח חשבון באתר בוננזה ולפתוח חנות משלכם ולהעלות מוצרים מהספק שלכם ללא כל עלות למעט עמלה מזערית יחסית במכירה. בוננזה היא פלטפורמת מכירה עם תנועה משמעותית ומכירות מצויינות , שווה לנסות.

בהצלחה !

בעל תואר שני במנהל עסקים התמחות בשיווק וסחר בינלאומי.יועץ בנושא מסחר אלקטרוני ,חנויות ותוכניות שותפים באינטרנט. ממקימי האתר דרופשיפינג מסחר אלקטרוני ברשת.   טל. 052-9770457




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב