דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פטרת ציפורניים? אל תילחץ, אפשר לטפל 

מאת    [ 02/11/2014 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 2648 פעמים ]

 

 

תתפלא אבל פטרת ציפורניים זו לא איזו "גזרה משמיים", ניתן לטפל בבעיה ואפילו במהירות ובקלות, ללא שום כאבים מיותרים. רוצה לדעת כיצד? הגעת אל המקום הנכון. במאמר הבא נעסוק בדיוק בנושא פטרת ציפורניים, כיצד ניתן לטפל בבעיה וכמה זמן תצטרך לחכות עד שהכאבים והניחוחות הלא נעימים הבוקעים מכף הרגל, יחלפו כלא היו. מוכן? אנו מתחילים!

פטרת ציפורניים – למה זה קורה?

פטרת הציפורניים מתרחשת בעיקר כאשר מתרחש המצב הבא: הליכה ממושכת בנעליים סגורות בתוך גרביים. ובכן, רבים מאיתנו הרי הולכים (בעיקר בחורף) עם נעליים סגורות, אז מה זה אומר? שלכולנו יש את הפוטנציאל להידבק בפטרת הציפורניים? חשוב להבין שפטריות, מטבען, מחפשות ומתפתחות בדיוק בתנאים הללו: לחות וחום. זה למעשה "בית הגידול האידיאלי עבורם".

אז כיצד ניתן למנוע מהתופעה להתרחש? ובכן, שם המשחק כאן הוא הייגנה. כלומר, אנו לא יכולים להימנע מללכת עם גרביים במקום סגור שיש בו סיכוי שתתפתח בו פטרייה, אך אנו ללא שום צל של ספק יכולים להקטין את הסיכון שהדבר יקרה. ראשית כל, כשמגיעים הביתה – לחלוץ נעליים וגרביים.
לדאוג לאוורר את הנעליים ובעיקר לדאוג לרחוץ רגליים, אפילו כשחוזרים הביתה טרם נכנסים למקלחת, כך ניתן להילחם בפטריות הציפורניים השונות!.

פטרת ציפורניים – כיצד מטפלים בתופעה?

אז כבר סיכמנו שמדובר על תופעה הגורמת לכאבים וחוסר נוחות נכון? מעולה. אם כך, כעת עלינו לעבור אל הנושא שבאמת לשמו התכנסנו כאן והיא השאלה החשובה ביותר: טיפול בפטרת ציפורניים. ניתן למצוא מגוון של שיטות טיפול בפטרת הציפורניים – חלקן מוכרות יותר, חלקן מוכרות פחות ואף חשוב מכך – חלקן מוצלחות יותר.

אז אילו שיטות נחשבות כעדיפות ומוצלחות? נתחיל מכך שטיפול יעיל בפטרת ציפורניים צריך להתאים באופן ספציפי למטופל ומהי הכוונה? ובכן, מכיוון שניתן למצוא כמאתיים פטריות היוצרות סוגי פטרת ציפורניים שונות, הרי שהשיטות טיפול חייבות להיות ספציפיות לאותו מטופל. אחת השיטות הטובות יותר כיום היא שיטת הטיפול בעזרת פרונייל – לק ייחודי אותו צריך למרוח מספר פעמיים ביום למשך תקופה של כמספר חודשים בודדים. הטיפול הנ"ל נחשב יעיל, מהיר ונטול כל כאבים של תופעות לוואי.

שיטה נוספת הנחשבת נהדרת היא באמצעות לייזר. מטופל על מספר טיפולים בודדים. קרן הלייזר חודרת אל האזור הפגוע באצבע ומשמידה את הפטריה. כבר אחרי טיפול-שניים ניתן לראות כיצד הציפורן נראית טוב יותר, מבנה הציפורן משתנה ומשתפר ובעיקר – כיצד הכאבים נעלמים מהמקום הפגוע. כמו כן, ניתן למצוא גם שיטות באמצעות חומרים טבעיים מים המלח, תכשיר הפונגוס-לאס ועוד.
חשוב לציין – כל הטיפולים אמורים לעזור לבעיה עד מספר שבועות ולגרום לתופעה להיעלם לחלוטין עד כמספר חודשים בודדים!

ליאת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב