דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פורץ כספות: כשהכספת שלך מורדת בך 

מאת    [ 02/11/2014 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 2290 פעמים ]

כל מי שמחזיק ברשותו כספת יודע כי התכולה שלה – או, נכון יותר לומר, הגישה אל התכולה של הכספת – היא נושא רגיש. אדם שמחזיק כספת, הוא לרוב אדם שיש לו מה לשמור: בין אם זה כסף מזומן, תכשיטים יקרי ערך, חפצי נוי או כל פריט שיש לו ערך סנטימנטלי ואתם מעוניינים להגן עליו מפני ידיים ועיניים זרות. יש אנשים שיעדיפו לשמור את הכספת שלהם בבנק, שם יש אבטחה כבדה והסכנות באיבוד התכולה או הגישה אליה קטנות יותר, אך אפשרויות הגישה אל הכספת הן בהתאם לזמנים המתואמים עם הבנק.  מנגד יש לקוחות שיעדיפו לשמור את הכספת בהישג ידם, בבית, שם היא נגישה תמיד אך שם הסכנות באיבוד התכולה או הגישה אליה הן גדולות יותר.

אחת הבעיות הכרוכות בשמירת הכספת בבית היא חוסר היכולת לפתוח אותה. בין אם זה בגלל איבוד המפתח לפתיחת הכספת, או שהכרטיס המגנטי אינו יכול לפתוח אותה עקב בלאי או שאפילו מהסיבה שהקומבינציה לפתיחתה פרחה לרגע מראשכם. הסיבה פחות עקרונית. מה שחשוב הוא שבאותו הרגע, אין לכם אפשרות לגשת אל הכספת. על מנת לעשות קצת סדר בדברים ולהבין מי יכול לסייע לכם ואיך ריכזנו עבורכם מידע רלוונטי בנושא.

מתי כדאי לקרוא לפורץ כספות?

במקרים בהם אינכם חייבים גישה מיידית אל הכספת, ניתן לגשת אל החברה ממנה רכשתם את הכספת ולבקש מהם אמצעי חלופי לפתיחתה. אך יש מקרים בהם יש לכם צורך מיידי לגשת אל התכולה. לעיתים, הספק או החברה ממנה רכשתם את הכספת לא יהיו זמינים בשעה שתצטרכו לפתוח את הכספת. במקרים כאלה מומלץ להתקשר אל פורץ כספות מיומן אשר יוכל לפרוץ אותה עבורכם.

מה כדאי לוודא אצל פורץ כספות?

תעודות, אישורים והסמכות –מאחר ונושא הכספות הוא רגיש מאדהדבר הכי חשוב שיש לוודא אצל פורץ כספות הוא כי יש לו תעודות והסמכה בתחום פריצת הכספות ובאישור משטרת ישראל. רק פורץ כספות מוסמך, שעבר הכשרה תחת השגחה של משטרת ישראל יוכל לבצע פריצה לכספת ללא נזק.

בנוסף, וזהו נושא חשוב לא פחות, ההשגחה והתקנים של המשטרה מוודאים כי פורצי הכספות לא יעשו שימוש לרעה בידע אותו צברו. חשוב להבין כי, במיוחד בנושא של החלפת קומבינציית הקוד הסודי, יש משמעות כפולה לתחושת הבטחון. הלקוח צריך לחלוק עם פורץ הכספות את הקומבינציה החדשה על מנת שהוא יכייל אותה בכספת. במידה והלקוח לא יסמוך על איש המקצוע, הפעולה לא תוכל להתבצע.

האם ישנה פגיעה בכספת במהלך העבודה?

חשוב להבין כי בחירה באיש מקצוע מוסמך מאפשרת עבודה במינימום תקלות. לכן ישנה חשיבות כה גדולה בבחירת פורץ כספות מוסמך ושעבר את ההכשרות המתאימות.

פריצת כספת צריכה להעשות על ידי איש מקצוע מוסמך. לא כדאי להקל ראש בבחירתו. דאגו לבדוק כי יש ברשותו את כל התעודות והאישורים המתאימים טרם תחילת העבודה. 


אבינועם מנעולים - פריצת כל סוגי הכספות. מכירה והתקנת כספות חדשות. שירות עד בית הלקוח במחירים נוחים ובאישור משטרת ישראל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב