דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים ספא 

מאת    [ 30/10/2014 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 3120 פעמים ]

איך בוחרים ספא

בשנים האחרונות הפכו מתחמי הספא בכל רחבי הארץ למקומות בילוי זוגי לכל דבר. לצד טיפולים המתבצעים אחד על אחד עם מטופל ומטפל, כמו עיסויים, טיפולי יופי, טיפול באבנים חמות ועוד סוגים שונים של טיפולים, ישנן גם פעילויות שאפשר לבצע כזוג, כחלק מיום כיף משותף. בין אם מדובר ביום נישואין, בחגיגת יום הולדת מפנקת או בהתרעננות מהירה לפני החתונה, טיפולי ספא זוגיים הם הזדמנות להתפנק יחד, להנות מזמן איכות ולצאת עם תחושה חדשה ומרעננת.

טיפול זוגי בספא – מה זה אומר?

מתחם ספא שמציע ימי כיף זוגיים בדרך כלל מאפשר לבני הזוג לבחור טיפול מסויים, בין אם מדובר בעיסוי, טיפול יופי או כל טיפול ייחודי אחר שמוצע במסגרת תפריט הטיפולים של המקום. לרוב בני הזוג יעברו את הטיפול יחד, כאשר שני מטפלים מבצעים את הטיפול, כל מטפל לכל בן זוג.

לאחר הטיפול שנמשך בדרך כלל כשעה, בהתאם לסוג הטיפול, מציעים מתחמי ספא שונים עוד פינוקים, למשל שהייה בג'קוזי וסאונה, שילוב של ארוחת בוקר או פינוק אחר כמו קפה ומאפה ועוד.

איך בוחרים ספא?

ישנם לא מעט מתחמי ספא בכל רחבי הארץ, שהוקמו בעקבות הטרנד, הביקוש והמודעות הרבה יותר לטיפולי בריאות וספא. כשמדובר ביום כיף זוגי כדאי להשקיע ולחפש מתחם ספא שמעניק לכם תחושה נעימה ומזמינה, שמעסיק רק מטפלים מקצועיים שעברו הכשרה מתאימה לביצוע עיסויים וטיפולי ספא אחרים ושיכול לספק לכם עוד ערך מוסף כלשהו.

סביבה נעימה והגיינית:

מתחם ספא צריך להיות נקי, הגייני ונעים. אם אתם לא מכירים את המקום, כדאי לקבל המלצות מקרובי משפחה, חברים ומכרים שביקרו במקום כדי לוודא שמדובר במקום נעים ומזמין.

מטפלים מקצועיים:

מתחם ספא שמכבד את עצמו חייב להציע טיפולים של מטפלים מקצועיים. מטפלים מקצועיים הם מי שעברו הכשרה בבתי ספר שמלמדים את מקצועות העיסוי, הרפלקסולוגיה, טיפולי יופי וקוסמטיקה וכל טיפול אחר שמוצע במסגרת הספא.

פינוקים ותוספות במסגרת החבילה:

מתחמי ספא שמציעים פעילויות זוגיות מספקים לבני הזוג חבילה שלמה של פינוקים. לצד הטיפול שנבחר מציע הספא בדרך כלל תוספות כמו קפה ועוגה, ארוחת בוקר או צהריים, טיפול נוסף במחיר מוזל, שהייה בג'קוזי וכדומה. כדאי לבחור בספא שמציע טיפול זוגי במסגרת חבילה.

הנחה בביצוע טיפול זוגי:

אם אתם רוכשים שובר לטיפול זוגי בספא, בדרך כלל המחיר צריך להיות נמוך פר טיפול מהזמנת טיפול רגיל. רוב מתחמי הספא יעניקו לכם הנחה על שני טיפולים.

בחירת טיפולי ספא ליום כיף זוגי הפכה בשנים האחרונות להרבה יותר מבלבלת. יש בארץ המון מקומות שמציעים טיפולים מפנקים,חלקם פועלים באופן עצמאי, חלקם מהווים חלק מפעילות של מלון מסויים וחלקם נמצאים במוסדות כושר וספורט. לפני שאתם בוחרים את הטיפול והחבילה ליום הכיף שלכם, הקדישו זמן לבדיקת הפרטים הקטנים שיכולים להפוך יום כיף ליום הרבה פחות מהנה ולחילופין לעשות את ההבדל בין עוד ביקור בספא ליום שכולו התחדשות ופינוק.

ספא מומלץ ומפנק הינו ספא קיסר אשר נמצא בקיסריה,  טלפון להזמנות 04-6266669

 

 

ארט 23 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב