דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב אתרים שיווקי - עיצוב שעובד בשבילכם 

מאת    [ 23/10/2014 ]

מילים במאמר: 471   [ נצפה 1482 פעמים ]

למה אנחנו הולכים לעבודה? כדי להרוויח כסף כמובן. מדוע אנחנו רוצים להרוויח כסף? כדי להתקיים, ליהנות ממותרות להחזיק ולהיות בעלים של רכוש. אנשי עסקים רבים ומוצלחים הבינו והוכיחו לנו מזה זמן רב, שעבודה קשה וארוכת שנים או לימודים אקדמאיים קשים כדי להרוויח או להפוך לכלכליים ורווחיים יותר.

 

זהו בדיוק האספקט והנקודה המרכזית בעת עיצוב ובניית אתרים באינטרנט בצורה שיווקית וחכמה. היכולת ליצור אתר אינטרנט שייצר את העבודה בשבילכם, ללא טלפונים ומשלוח מיילים מייגעים – הוא הוא יביא אתכם אל הנחלה והמטרה הרצויה – לייצר לידים באופן שוטף, רלוונטי ופרודוקטיבי.

 

קידום מעוצב – טכניקות עיצוב אתרים לקידום אורגני

טכניקות עיצוב אתרים שיווקיות, מדברות איתנו רבות על שפת מיתוג, הנעה לפעולה והנאה מפעולה. אלה הם הרכיבים המביאים לתנועה בתוך האתר, אבל מה מביא את הלקוח אל האתר, מבחינת העיצוב ובחירת העיצוב עצמו? הטקסט ובחירה טכנית של משפטי מפתח ומשפטי תיאור מביאים איתם פן אחר של עיצוב, בחירת טכניקת גירוי הלקוח, גם כאשר הוא נמצא בשטח המת לכאורה, מחוץ לאתר והשטח שבין העולמות, אשר בשתי מילים, ידוע כ "מנוע החיפוש " או במילה אחת, "גוגל"...

עיצובים מושכים מחוץ לאתר האינטרנט הכוללים תוכן רלוונטי ומושך מהווים את השילוב האידיאלי של אתר בעל נראות מעניינת ועניינית המסוגל למכור עוד לפני שהלקוח נכנס אליו.

 

 

שומרים על קשר – כך תגרמו ללקוחות לרצות להשאיר פרטים

תוכן מושך, הענקת מידע חלקי ורלוונטי, הפיכת האתר למגרה לקריאה ולצפייה והמענות מכתיבה ברורה מאיליה הם בין הפרטים הנדרשים מאתר עמוס בלקוחות לבין אתר המעמיס ומכביר תוכן ללא כל מטרה. הנעה ליצירת קשר מעבר לכתיבה והעיצוב המייצג והממתג נכנסת לפרטים הקטנים ביותר, ברמת כפתור יצירת הקשר. מפתיע אבל נכון ומוכח! עיצוב נכון ומושך של כפתור יצירת הקשר ושטחי יצירת הקשר ידועים כמניעים במיוחד לפעולה כאשר יודעים לתכנן ולעצב אותם באופן מותאם ומזמין.

 

 

הפצת ניוזלטרים מתוך האתר – שיווק ויראלי

הנעה לפעולה לקבלת והרשמה לתוכן הניוזלטר שלכם, הוא תחום חשוב לא פחות מאשר עיצובי כפתורים ועיצוב האתר עצמו. הסבר קצר בעל גופן מעניין המסביר למה כדאי ללקוח להירשם לניוזלטר, בציון פרט מעניין של הרווח שלו מהוספת האתר שלכם לעוד מיליוני אתרים ומסרים. אחת השיטות המצליחות ביותר לשיווק הניוזלטרים שלכם היא הענקת מתנות, הנחות ומבצעים למוצרים, מידע, שירותים, קורסים וכיוצא באלה. הענקת מתנות והנחות משמעותיות "לכל הנרשמים לניוזלטר הקרוב" היא אחת הדרכים המשמעותיות ביותר להשיג עוד לידים ועוד חשיפה.

 

עיצוב נכון וחכם של כפתור ההרשמה, יוביל גם הוא להגדלת אחוזי ההצלחה בהשגת כמות גדולה יותר של מיילים. מידע ומאגרי מידע מהווים כוח משמעותי להצלחת השיווק, לא כל לקוח או כל ליד יהפוך ללקוח מיידי, לעיתים לא יהפוך ללקוח כלל ובמקרים מסוימים יהפוך ללקוח עם הזמן, שימוש בדרכי שיווק באתר עצמו וחשיפה מחוץ לאתר באמצעות כלים שונים, כמו המיילים השיווקיים ומתן כיוון והנעה נכונה אל אותם כלים הם בין הפרטים החשובים ביותר שיש לשים עליהם דגש.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב