דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


וילון כפתרון תאורה 

מאת    [ 13/10/2014 ]

מילים במאמר: 441   [ נצפה 2207 פעמים ]

וילון כפתרון תאורה

 

יש פתרון – פשוט שימו וילון...

 אבל לא סתם וילון. לא הווילונות של סבתא, אלו שמעלים אבק, נראים כמו מכנסיים גדולים ובקושי חוסמים את האור. וילון גלילה זברה! מדובר במילה האחרונה בתחום עיצוב הבית. הפתרון המושלם לכל חלל עבודה, משרד, לובי וחדרים בחלל. עשוי מהחומרים העמידים ביותר, קל לניקוי או לא זקוק לניקוי כלל (תודות לטכנולוגיית אנטי סטטי המונעת הצטברות אבק על השלבים). פתרון התאורה האידאלי לכל חלל דינמי בעל תנאי תאורה משתנים לצורך הצללה והחשכה של חדר במהלך היום.

 מה הופך את וילון גלילה זברה למושלם

 שילוב אופטימלי בין נוחות לעיצוב, הופכים את ה'זברה' לווילון האולטימטיבי. ראשית, מדובר בפתרון התאורה הכי זול שניתן להשיג ואין להמעיט בחשיבות גורם זה. שנית, זהו פתרון עיצובי נפלא בנוסף לפונקציה אותה הוא ממלא. תודות לטכנולוגיה ניתן למצוא שלל צורות, גדלים וצבעים של וילונות גלילה זברה, כאשר החוויה נפלאה בהתאמת הווילון לשאר חלקי הריהוט בבית. ובכלל עוד לא נגענו בווילון עצמו: חזק, עמיד לשמש, מספק הגנה מלאה ולוכד את קרניי השמש בצורה מושלמת. וכמובן הכי חשוב: ניתן לוויסות מלא בקביעת כמות האור החודרת דרך תריסיו האלגנטיים.

 קל לתפעול – ממש וילון תעלול

 בהינף יד ניתן להרימו למעלה, לחשוף לגמרי את החלון ואף לפתוח אותו לקבלת אוויר. מאידך, הוא מספק חושך מוחלט כאשר הוא סגור לחלוטין. בין לבין, כל אחד ואחת ומצב הווילון החביב עליהם: חצי פתוח יחד עם שלבים מוטים באלכסון כלפי מעלה, אולי למטה עד הסוף עם שלבים פתוחים רק במעט, או כל שילוב אחר. בנוסף, הוילון מתאים התאמה מלאה לכל סוגי החלונות, אין צורך בהסרתו לצורך שטיפה וכיבוס, ואין צורך בהחלפה לאחר מספר שנים, כיוון שהווילון תמיד יישאר עדכני, חזק ויציב במשך שנים רבות.

 חסכון בחשמל – יותר מרק וילון

 קל להתקנה, זול בהרבה מכל פתרון תאורה אחר, וילון גלילה ייעשה את ההבדל בחלל העבודה שלכם המחייב הגנה מפני השמש בשעות היום. בתים פרטיים ומשרדים, בהם נדרשת 'עבודה' נוספת של הווילון כעושה חושך באמצע היום, יוחשכו תוך שניות, בקלות ובכיף. כמו כן, יתרום הווילון להקטנת צריכת החשמל בחדר בו הוא מותקן ויהווה פריט עיצובי נקי, חדשני ומשלים של שאר הריהוט בחלל.

 וילון גלילה זברה – כל היופי והנוחות בתנועת יד אחת

 תשאלו כל מי שמותקן אצלו ווילון זברה, בבית או במקום העבודה - מהר מאוד הופך הווילון לתחביב של כל בני הבית או העובדים במשרד: הגמישות והקלות בהם ניתן להתאימו לכמות האור הרצויה, הופכים אותו לכיפי ושימושי מעבר להיותו מצוין לחסימת קרני שמש. יתרון נוסף: לא אחת מתקינים אותו גם בחלונות פנימיים, כך שניתן להסיטו לסגירה מלאה אם אתם רוצים אינטימיות ופרטיות - שיסתכלו בינתיים על הווילון היפיפה שלכם.

 

 

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב