דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גיוס הלוואה בערבות מדינה להשקעה בעסק 

מאת    [ 13/10/2014 ]

מילים במאמר: 471   [ נצפה 1749 פעמים ]

ישנה צומת דרכים שמגיע אליה כל עסק שבה הוא צריך להחליט האם הוא מתכוון לבצע השקעה בעסק או לתת לפעילות העסקית להתייצב. כלכלנים ואנשי ייעוץ עסקי שונים לא הגיעו להחלטה מהי התשובה הנכונה לעסק בטווח הקצר, אך בטווח הארוך בהחלט ברור שכל עסק חייב להמשיך ולהשקיע בעסק. אנחנו מדברים על השקעה פיזית הכוללת, שיפוצים, רכישת מכונות, רכישת ציוד מקצועי, מעבר למקום חדש, הרחבה פיזית של מתחם העסק ועוד סוגי השקעות רבים.

הבעיה בקרב עסקים קטנים היא שלרוב לעסק אין את היכולת התזרימית לממן מהון עצמי את ההלוואה. יש הרבה עסקים אשר נקלעים למצוקה תזרימית בגלל שהם ניסו לממן בהון עצמי את ההשקעה וגילו להפתעתם הרבה שלא נשאר להם תזרים לממן את הפעילות השוטפת ואז העסק נפגע קשות. עם זאת, מרבית העסקים פונים לאלטרנטיבות גיוס הלוואה. רובם פונים לגייס הלוואה מהבנק, הלוואות שהם לרוב בפריסת תשלומים לא מספקת או בשיעורי ריביות לא נוחים, שמעיבים על תזרים המזומנים של העסק.

עסקים שלט יכולים לגייס הלוואה מהבנק, מכיוון שניצלו כבר את האובליגו הבנקאי שלהם, מגייסים הלוואה מחברות אשראי. הלוואות אלו הם הלוואות חוץ בנקאיות שמוענקים בתנאי אשראי לא נוחים עוד יותר.

הפתרון הטוב ביותר למימון השקעה בעזרת הלוואה הוא פתרון גיוס הלוואה בערבות מדינה דרך מסלול השקעות של קרן סיוע לעסקים. מסלול השקעה של קרן סיוע לעסקים מעניק הלוואות בערבות מדינה לטובת מימון השקעה פיזית בעסק שמטרתה לעודד צמיחה בעסק. לטובת השקעה הקרן מעניקה הלוואה של עד 500 אלף שקלים או 8% מהמחזור לעסקים בעלי מחזור שנתי עשרות מיליונים. ההלוואה בערבות מדינה היא ל-5 שנים, שזה פריסה טובה בהרבה משאר ההלוואות הקיימות בשוק. בתנאי ריבית נוחים מאוד ודרישה לביטחונות מינימאליים.

האם מסלול השקעות של קרן סיוע לעסקים מתאים לי?

אם אתה בעל עסק הזקוק להלוואה למימון השקעה והינך זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה, אז מסלול השקעות של קרן סיוע לעסקים יכול להיות הפתרון הכי נכון בשבילך, גיוס הלוואה למימון השקעה שלא מעיבה על התזרים המזומנים. אין טעם ללכת לבנק ולגייס הלוואה בתנאים לא טובים כל עוד יש את הסיכוי לקבל הלוואה בערבות המדינה.

קרן סיוע לעסקים שואפת לסייע לכל עסק בעזרה בגיוס הלוואה בתנאים נוחים למימון השקעה. בין אם העסק שלך הוא עסק חדש יחסית אש מצריך עוד השקעה, בין אם העסק שלך הוא עסק וותיק שצריך השקעה בכדי לצמוח או בין אם העסק שלך מעוניין להתפתח בתחומים נוספים, הפתרון הטוב ביותר בשבילך הוא לגייס הלוואה בערבות מדינה.

כיצד להתחיל?

ראשית, בצע הערכה עצמאית של כלל ההשקעה שהעסק זקוק לו. חשוב טוב מה ברצונך לבצע בעסק. האם זה לרכוש מכונה חדשה? מה עלות המכונה? מיהו הספק שמוכר את המכונה? והא אני יכול לקבל הצעת מחיר?

לאחר שביססת מה ברצונך להשקיע, צור קשר עם חברת ייעוץ עסקי אשר תבצע לך בדיקת זכאות והערכת סיכויים לקבלת הלוואה בערבות מדינה דרך מסלול השקעות של קרן סיוע לעסקים והתחל בתהליך ההגשה בעזרתם.

ערן רגב - כלכלן ראשי מוסמך במימון (MBA)
מנועי צמיחה פתרונות מימון ופיתוח עסקי
www.government-loans.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב