דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוגיות האבהות כאשר אב הילד הוא אזרח ישראלי - תושב חוץ ואמו אזרחית זרה 

מאת    [ 09/10/2014 ]

מילים במאמר: 279   [ נצפה 1933 פעמים ]

 

באחד מימי האביב  פנה אל משרדי לקוח בבקשה לסייע לו במציאת פתרון לסוגייה די עדינה. הלקוח שהיה אזרח ישראל התגורר זה מכבר במדינה אחרת ונחשב כתושב מדינה זו. כן הוא היה בקשר רומנטי עם הבחורה אזרחית אותה המדינה ולה לא הייתה כלל זיקה לישראל. מקשר זה נולדה ללקוח בת וברצונו היה לרשום אותה בת.ז. שלו פה בארץ. הלקוח הצטייד במסמכים רשמיים שניתנו לו במדינה אחרת, ניגש אל משרד הפנים בישראל אך תשובת נציגי המשרד היתה חד משמעית: לך ל...בית המשפט לענייני המשפחה. ללא הסברים מיותרים. 

הלקוח הסתובב יום שלם בבית המשפט לענייני המפשחה אך לא מצא שום יציאה מהמצב שנוצר. 

ואז פנה אליי בתקווה שאוכל לעזור לו. נעניתי לבקשתו והגשתי בקשה מתאימה לבית המשפט לעיניי המשפחה. יודגש כי התובעים בבקשה היו הלקוח, בת הזוג והילדה והנתבע הינו משרד הפנים שהיה מיוצג על ידי משרד המשפטים. בית המשפט לענייני המפשחה הפנה את הצדדים לעריכת בדיקה גנטית בבית החולים ( במרכז הארץ - בית החולים תל השומר ובלינסון). לאחר קביעת מועד לבדיקה הצדדים הגיעו ארצה ועברו בדיקות גנטיות בהתאם להחלטת בית המשפט. לאחר מכן ניתן פסק דין סופי אשר קבע את השתייכות ביולוגית של הילדה אל אביה. משרד הפנים רשם עובדה זו ברישמיו וכן בת.ז. של הלקוח. 

יש לציין כי לאחרונה משרד הפנים  מפעיל "נוהל חוץ" שעקרונו הינו עריכת בדיקה גנטית במקום מגוריו הקבוע של התובעים בשטח של שגרירות ישראל. כאשר התובעים מתגוררים בחו''ל  בעיר בה נמצאת שגרירות או נציגות דיפלומטית ישראלית בדיקה זו אינה מלווה בקשיים כלשהם ויכולה להיות אף נוחה כי התובעים אינם צריכים לצאת לבדיקות גנטיות לישראל. 

משרדי עסק בהצלחה רבה בייצוג התובעים כאשר הבדיקה נעשתה הן בבתי החולים בישראל והן במקום הימאצותה של הנציגות הישראלית בחו''ל וילדי התובעים נרשמו בת.ז. וברישומי משרד הפנים כילדי התובעים. 

 

משרד עורך דין רומן טקץ' הוקם בשנת 2006 על ידי עו"ד רומן טקץ' בוגר אוניברסיטה ממלכתית, פקולטה למשפטים בעיר וורונז', רוסיה, רשיון לעריכת דין במדינת ישראל משנת 2006.  המשרד עוסק בטיפול בתביעות הנזיקין, בדיני משפחה - צוואות וירושות, בתחום פשיטת הרגל, רכישה ומכירה של נכסי מקרקעין.  בשל שליטה מלאה בשפה הרוסית וכן השכלה משפטית ממדינת רוסיה עו''ד רומן טקץ' הינו בעל היכרות מעמיקה עם ההסדרים החוקיים בתחומים שונים של המשפט הרוסי.  במהלך פרקטיקה משטפטית כעו''ד בארץ עסק עו''ד רומן טקץ' כעורך חוות דעת באשר להסדרים חקיקתיים במדינות שונות של חבר העמים.  מס' הנייד ליצירת קשר: 054-3021223. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב