דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


VIRTUAL MACHINE-VMWARE SETTING 

מאת    [ 23/09/2014 ]

מילים במאמר: 503   [ נצפה 1407 פעמים ]

כאשר אני רוצה לחבר בין 2 מכונות וירטואליות הם חייבות להיות על אותו רשת (לסדר את זה בsetting ).

רק נתב יכול לחבר בין תתי רשתות שונות ,אבל אם אני על אותו רשת אני לא צריך נתב .

נגיד אם אני רוצה לחבר בין שני סוגי תתי רשתות שונים אזי אני צריך להבין שלכל רשת יהיה סוויץ (רכזת) ולכל רשת יהיה נתב .הסויצים לא יכולים לדבר ביניהם רק נתב יכול לדבר עם נתב(נתב=ראוטר) .

ישנו סוויץ' ראשי שהוא נקרא סוויץ' מנוהל מה זאת אומרת מנוהל?זה אומר שאם אני למשל לא רוצה שתהיה גשיה בין פורט מסוים באחד מהסוויצים הרבים שיש לי בארגון לפורט של השרת (על מנת שלא כל אחד יוכל להיכנס לי לשרת )אזי משם אני מנהל את זה ,אבל בגדול סוויצים זה סוגי חיבור עם כבלים באותה רשת ממקום אחד למקום אחר (וזה על מנת לחסוך בהוצאות החודשיות של הנתבים כי כל נתב צריך קו טלפון וכל קו טלפון צריך גישה לאינטרנט )ראה סרטון .

 

דיברנו על האקטיב דירקטורי דיברנו כשאנחנו עושים די סי פרומו נוספים לנו כלים לאדמיניסרטיב טולס אחד הכלים שדיברנו עליו עד עכשיו היה active directory users and computers  עכשיו באקטיב דירקטורי יש עוד כלים ואת זה רואים כשנכנסים לאדמינסרטיב טולס (בלחיצה על כפתור התחל זה מופיע בצד ימין ).יש לנו עוד לפחות 3 4 כלים שאנחנו צריכים לדעת מהם אומרים .

אנו למדנו עד עכשיו על active directory users and computers  שהוא מאפשר לנו למעשה ניהול של משתמשים ,קבוצות,מחשבים,ou ,ושרתים נוספים .

יש לנו גם  את האקטיב דירקטורי sites and services שזה למעשה ניהול אתרים וניהול שירותים של האקטיב דירקטורי .מה שנמצא שם (בsite) הוא אוסף של אובייקטים במקטע רשת אחר .לדוגמא יש לי סניף בפ"ת יש לי סניף בתל אביב ויש לי בבאר שבע כל אחד מהם הוא אתר (site)לזה הכוונה.

מבחינת האקטיב דירקטורי מה שלא מוגדר באתו סיגמנט (רשת) צריך להיות מוגדר כ-site נוסף ןלמה זה על מנת שהוא יוכל לתת לו את השירות המיועד ואיזה שירות זה ? זה שירות של רפליקיישן (שכפול) .

אם ניכנס לאקטיב דירקטורי סייט אנד סרביסס אנו נראה את המבנה של כל הפורסט שלנו אם נפתח אותו כרגע אנו נראה סייט אחד שנקרא default first site name (בברירת המחדל יש רק סייט אחד) אם אני יפתח את הדיפולט פירסט סייט אני יימצא בפנים את הסרברים (השרתים) איזה סוג של סרברים אני אמצע שם ?תשובה רק די סי כל שרת אחר קבצים או מדפסות לא יופיע כאן עכשיו אם אני אלחץ על הסרברים אני יראה את השרתים שיש לי ואם אני אפתח גם אותם אני אראה את ה-ntds setting וכרגע אני לא יכול לעשות לו עוד הגדרות כי אין לי עוד סייטים ואין לי עוד סרברים .אבל אם היה לי דומיין צ'יילד או טרי או אודישנל די סי הייתי יכול לראות אותם והייתי יכול לבדוק אם יש לי שכפול ביניהם .

באם אינכם יודעים לטפל בנושא זה רצוי שתזמינו טכנאי מחשבים אשר לו ניסיון של תיקון מחשבים (למקרה שצריך להחליף רכיב חומרה) ולא רק התקנת תוכנות רצוי לבדוק זאת מראש למניעת אי נעימות ובזבוז זמן  חשוב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב