דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עריכת תוכן שיווקי מזניקה את יחס ההמרה באתר שלך! 

מאת    [ 22/09/2014 ]

מילים במאמר: 625   [ נצפה 2559 פעמים ]

לא חשוב רק מה תאמר, חשוב גם איך!

כתיבת מאמרים דורשת ידע מקצועי, חיצוני וגם פנימי. חשוב שישולבו במאמר מילות מפתח נכונות והוא יצוד את הקורא הפוטנציאל. מצד שני חשוב שתהיה זו כתיבת תוכן שיש בה "בשר".

עריכת תוכן - מה זה בכלל?

כותבים יש הרבה, אך עריכת תוכן זו אומנות בפני עצמה. עורך תוכן מומחה הינו כותב מיומן אשר דואג לתת את ה"נגיעות" הנכונות במאמר ולגרום לו להיות איכותי, מושך יותר, זורם יותר ואם צריך אז שיווקי ומניע לפעולה. המאמר יהיה אכן מקצועי, שהוא ישדר מומחיות. שכל אחד ידע שכאן באים עם מחשבה תחילה ויודעים בדיוק מה יש להם בסל. לא מדובר במאמר שטחי אשר לא סיפר בעצם דבר. אלא בדברים בנויים מראש, מבוססים ובעלי חשיבות עליונה.

אין ספק כי מאמר שנעשה בידי עורך תוכן מקצועי נראה אחרת לגמרי. רואים שעיניים מקצועיות עברו על הנכתב, והוא לא סובל מרמה רדודה להחריד.

עריכת תוכן - איך ומה?

כתיבת תוכן נכונה כוללת מספר אלמנטים:


    • ·  זיהוי שגיאות כתיב, לשון וסגנון. מאמר שכתוב בצורה לא תקנית עלול לגרום נזק יותר מאשר תועלת. הקורא יבין שמדובר פה בעסק לא רציני, וחבל על כל דקה שהוא נשאר במקום. אי אפשר להאמין איזה הבדל מרגיש קורא כאשר הוא נתקל במאמר שגוי, לעומת מילים נכונות ותקינות. הרושם הראשוני הוא עצום וחשוב להשקיע בזאת.
    • ·  הגשה נכונה - כתיבת תוכן לאתר באה במטרה למכור. אבל אי אפשר לעשות זאת בצורה שקופה שתותיר את הקורא מאחור. קורא שמרגיש כי מכריחים אותו, מלעיטים אותו בידע שהוא לא מעוניין בו, זונח את הקריאה ועובר למשהו הרבה יותר נעים. צריך לדעת להגיש את הטקסט בצורה נעימה וטובה. אם רוצים שהגולש ישאר במקום ולא יברח, יש לתת לו הרגשה טובה. כתיבת תוכן נכונה זו כתיבה שעושה שימוש במילים נכונות, מגישה את הדברים בצורה אסטטית לקורא, וגורמת לו לרצות להמשיך לקרוא.
    • ·  השאר כאן - מאמר טוב שעבר עריכת תוכן נכונה, גורמת לקורא להשאר באתר. "מבחן שלושים השניות" בו מחליט כל קורא אם כדאי להמשיך בקריאה, או לעבור למאמר הבא, יצליח אם המאמר נכתב בידי כותב מיומן. הוא ידע לדבר אל לבו של הקורא, ויפרוט על הנימים הדקים של הרגש. כותב טוב מבין מצוין מה צריך להגיד ומה לא, ובאלו מילים להשתמש. כי מילים הם עולם ומלואו אפשר להרוס אתם ואפשר לבנות. שימוש נכון במילים הופכים את מקצוע עריכת תוכן למשהו מועיל.
    • ·  להכניס חיות - מאמרים רבים סובלים מיובש, מתוכן דל או משעמום נורא. הם נכונים מבחינה המידע, ואולי אפילו מקצועיים, אך כל זה עדיין לא מספיק מושך את הקורא שמחפש אקשן וענין. כדי לעניין קורא יש להחיות את המאמר. ואת זה בדיוק יודע לעשות כותב מקצועי שעושה עריכת תוכן טובה. הוא יתבל את המילים במלח ובפלפל, הוא גם יציע הצעות אטרקטיביות. לפעמים כדאי למשוך במבצע ייחודי, או להסביר ללקוח למה עדיף לו להשאר דווקא כאן. סיפורים, תאורים, עדוית של קוראים וחוות דעת של בעלי מקצוע - אלו הם כלים שימושיים לכל כותב מאמר.
    • ·  המראה החיצוני - לא פחות חשוב מן התוכן האמור, יש להקפיד על מראה חיצוני של הטקסט. כתיבת תוכן דורשת לשים לב גם לחלק הזה. שהמאמר יהיה מרווח ומאיר עיניים, שהקורא לא יצטרך להתאמץ. שיהיה בו נעימות קריאה ואפשר יהיה לרפרף ברצון רב. רווחים בין המילים, כותרות משנה, שורות קצרות ותמציתיות בלי להלאות את הקורא, ישאירו אותו כאן עם רצון להמשיך עוד.
    • ·  בדיקת תוכן - עריכת תוכן כשמו כן הוא, על הכותב לבדוק היטב את תוכן המאמר. לשים לב אם הוא כתוב בצורה הגיונית, אם יש רצף בין המשפטים. אם המסר אחיד וברור, ואם אנשים יצאו עם משהו ביד. חשוב שתהיה הנעה לפעולה בסוף המאמר, כדי שהקורא המשתכנע ידע בדיוק מה לעשות עכשיו. לא להשאיר אותו עם מידע עמום חסר בהירות כי אחרי רגע הקורא כבר ישכח מה בעצם נאמר.

תוכן טוב למאמר, גורם ללקוחות לרצות להגיע. זה מה שימשוך אותם לכאן, וישאיר אותם זמן רב!

 

 

רונן חזי, בעלים ומנהל של GoText כתיבת תוכן, המייצרת תוכן איכותי לקידום עסקים באינטרנט.
אני מזמין אתכם להגדיל את המכירות שלכם באמצעות תוכן מקצועי.
התקשרו: 072-23456-00




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב