דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שימוש בג'קוזי יכול להיות מהנה אבל גם מסוכן 

מאת    [ 11/09/2014 ]

מילים במאמר: 725   [ נצפה 7135 פעמים ]

ג'קוזי מאז ומתמיד כונו גם מערכות ספא או אמבטיות חמות, זה כייף אבל גם יכול להיות מסוכן. פעלו על פי ההנחיות הבאות כדי להבטיח שכולם יהנו!

1. אם שיערך ארוך דאגו לאסוף אותו לקוקו או ללבוש כובע רחצה כדי למנוע מהשיער להיתפס במסנן או בפתחי הניקוז.

2. וודאו כי מי הג'קוזי נמצאים בטמפרטורה מתאימה אבל לא רק לכם, ודאו כי לאנשים אחרים יהיה נוח לטבול בג'קוזי, ילדים לעולם לא צריכים לטבול במי ג'קוזי חמים אם הם מעל ל 29 מעלות. למבוגרים מומלץ לשמור על טמפרטורת מים של 40 מעלות צלסיוס אולם מומלץ להיזהר כמובן לא להגיע לטמפרטורה זו או לחילופין לא לשהות זמן רב כדי להימנע מהיתכנות של כוויות, אם לג'קוזי שלכם אין מדחום דיגיטלי שיקלו לרכוש מדחום צף כדי להשגיח על טמפרטורה רצויה.

3. הימנעו משתיית אלכוהול או שימוש בסמים במהלך השימוש בג'קוזי, המים החמים יגבירו את השפעתם בגוף. אלכוהול יגרום לכם לנמנום ואפילו להירדמות במים חמים שעלול להיות מאוד מסוכן, חוץ מעובדת סיכון טביעה שקיימת הגוף לא יכול לווסת טמפרטורה כאשר ישנים מה שעלול להוביל להתחממות יתר מסוכנת מאוד של הגוף.

4. כמוכן, יש להימנע משימוש בג'קוזי כאשר העייפות גוברת או לפחות לטבול יחד עם אדם נוסף ערני כדי שיוכל להשגיח ולהעיר בעת הצורך.

5. תמיד שימרו לכסות את הג'קוזי כאשר אינו בשימוש במידה והג'קוזי ממוקם בגינה או בחצר, זה יחסוך באנרגיה וחשוב יותר הימנע מילדים ובעלי חיים מטיפוס או נפילה לתוכו, בנוסף זה ימנע מלכלוך ופסולת לחדור. שיקלו להשתמש בכיסוי בעל נעילה כדי למנוע מילדים ואורחים לא רצויים מלהשתמש בה כאשר אתם לא בסביבה והקפידו לנקז מים עומדים מהכיסוי.

6. הקפידו על תחזוקה שוטפת שבה בעל מקצוע אחת לתקופה יבדוק את הג'קוזי שהוא כשיר ותקין לשימוש, זה ימנע תיקונים יקרים בעתיד.

7. וודאו כי כל הרכיבים החשמליים הותקנו כראוי על ידי איש מקצוע ובמצב טוב, אסור בתכלית האיסור להשתמש בג'קוזי אם ידוע או שישנו חשד לבעית חשמל.

8. אין להשתמש במכשירים חשמליים (כולל טלפונים, רדיו, טלוויזיות ומכשירי חשמל אחרים) בתוך או בסביבה של הג'קוזי. אם אתם חייבים להיות קרובים לאחד מהם השתמשו בהפעלה באמצעות סוללות ומקמו אותו על שולחן במרחק בטוח ממי הג'קוזי, וודאו כי שקעי החשמל הם במרחק בטוח מהג'קוזי ולפי הוראות הבטיחות של חוקי הבנייה המקומיים. מכשירי חשמל עם חיווט מהווים סיכון ממשי של התחשמלות אם הם נרטבים.

טיפים


    • היו זהירים בעת שימוש בג'קוזי בחורף, אם הטמפרטורה מחוץ לאמבטיה החמה היא מתחת לאפס מים שניתזים החוצה יכולים בקלות לקפוא ולהוות סכנת החלקה ממשית, היזהרו ביציאתכם מהג'קוזי!
    • תמיד התקלחו עם מים וסבון לפני ואחרי השימוש בג'קוזי, מקלחת לפני ימנע מקרמים ושמני עור מלהיתקע במסנן הג'קוזי ומכניסתם לשטח הג'קוזי, מקלחת אחרי יעזור להסיר כימיקלים וחיידקים הנמצאים על העור ובכך ימנע פריחות וזיהומים. תמיד וודאו כי הג'קוזי שלכם נקי והשתמשו בחומרים כימיים המאושרים לשימוש בג'קוזי וכדי להרוג חיידקים אחרת, המים החמים עלולים להוות קרקע פורייה להיווצרות חיידקים ובקטריות ומחלות שונות. הבטיחו לשמור שרמות הכימיקלים יהיו בטווח הנורמה המתאים וזה כולל חומציות המים, שישפר את האפקטיביות של חומרי החיטוי וימנע גירוים בעור ובעיניים.
    • שיקלו להתקין פסי הדבקה נגד החלקה ומעקה בטיחות לכניסה ויציאה מהג'קוזי במיוחד אם מי שמשתמש בג'קוזי אינו יציב בעמידתו והליכתו.
    • ארגנו מגבות יבשות מוכנות בהישג יד בסביבת הג'קוזי כך שאנשים יוכלו לייבש את רגליהם עם יציאתם
    • וודאו כי סביבת הג'קוזי מוארת דיו במיוחד בשעות הלילה, זה חשוב שתוכלו לראות בבירור את הקרקע כדי להימנע מלמעוד, ליפול או דריכה על כל דבר מסוכן.

אזהרות


    • נשים בהריון צריכות להימנע מלשקוע עם בטנן בג'קוזי מים חמים היות וטמפרטורת המים חמים מדי עבור העובר, במקום זאת השרו את כפות הרגליים או וודאו עם הרופא כי זה בסדר להכנס בשלב בו אתן נמצאות.
    • כמו בבריכת שחיה, צאו מיידית מחוץ לג'קוזי אם אתם מבחינים בברקים כאשר הג'קוזי ממוקם בחוץ תחת השמיים או בכל סוג אחר של מזג אוויר מאיים אחר.
    • אחסנו חומרים כימיקלים וציוד במקום יבש, נקי ובטוח. במקרה של בליעה על ידי ילדים או בעלי חיים מוצרים אלו עלולים להיות קטלניים. כדי להבטיח שהם לא יוכלו לגשת לציוד זה וודאו כי המקום מאובטח ונעול מספיק כדי למנוע מקרה שכזה.
    • וודאו שכל משתמש בג'קוזי יידע היכן ממוקמת משאבת החירום וכיצד להשתמש בה בשעת חירום.
    • עדיף לא לאפשר לילדים מתחת לגיל 12 להשתמש בג'קוזי בשל סיוכנים רבים ביניהם טביעה, זיהום חיידקים ונזק מוחי שעלול להיגרם על ידי טמפרטורות גבוהות. לעולם אל תשאירו ילדים ללא השגחה בתוך או ליד הג'קוזי ותמיד יש להיוועץ עם רופא טרם אתם מאפשרים לילדיכם להשתמש בג'קוזי.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב