דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב חדר ילדים בזול 

מאת    [ 04/09/2014 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 1855 פעמים ]

“עם פתיחת שנת הלימודים…”? זה קרה השבוע. הלימודים התחילו. אין זמן טוב מזה כדי לחדש גם את המראה של חדר הילדים ולהכניס בו אוירה חדשה.  אז לא חייבים לעשות שיפוץ מאסיבי ולקנות את כל הריהוט מחדש. אפשר לעשות כמה דברים שישפרו משמעותית את פני החדר. והכי חשוב, אפשר לעשות את זה בזול.

תוסיפו צבע!
ילדים אוהבים צבע. לפעמים צביעה של רק קיר אחד בצבע חזק ודומיננטי יכניס הרבה אור וחיים לחדר. זה הזמן להנות מאדומים וכחולים, מצהובים וירוקים או סגולים וורודים. הכל כמובן בהתאם לגיל הילדים. בחנויות הצבעים תמצאו שיש גם אפשרות לעשות טקסטורה על הצבע מה שיכול להכניס גיוון נוסף.
ואם לא צבע, אפשר טפטים. ניתן היום לייצר טפטים לפי הזמנה. כך שאם יש איזו דוגמא שאוהבים אפשר להדפיס אותה על הטפט. או לחילופין, אפשר להדפיס תמונה. זו ההזדמנות של הילדה ללכת לישון עם טינקרבל או של הילד להתעורר בבוקר עם גיבור העל האהוב עליו. המתבגרים בטח יעדיפו תמונות של גולשים או סקייטבורד. גם זה אפשרי.
לאלו שלא אוהבים לצבוע קירות, אפשר לצבוע רהיטים. כסא עץ ישן, או סיפריה שכבר דהתה או שולחן שכבר נמאס ממנו... כל אלו יכולים לעבור חידוש עם צבע ולרענן את המראה של החדר.
לפעמים אפשר להפוך את זה לעיסוק משפחתי ולערב את הילדים בעשיה וכך גם בכייף שלהם ללמוד בחדר ולהזמין אליו חברים

ארונות מגירות וכל השאר
הבעיה הכי גדולה, תמיד, בחדרי ילדים - אחסון. לעולם אין מספיק מקום לספרים, לצעצועים, לבגדים ולכל הדברים האחרים שמוצאים את עצמם בסוף על הרצפה. אז מה עושים? במקום לדחוף את הכל מתחת למיטה, אפשר לבנות קופסאות ולאחסן את הדברים בצורה מסודרת. אפשרות אחרת היא לקחת ארגזים מוכנים מעץ, לצבוע יפה, להוסיף גלגלים והנה רהיט מאוד שימושי בחדר בעלות מאוד נמוכה.
על אותו משקל אפשר גם לעשות / לקנות מדפים ולתלות אותם בצורה לא סימטרית ומעניינת. למשל, לצייר על קיר ציור גדול של בית ובמקום לצייר קומות, לתלות מדפים ועליהם לשים את הבובות או את הצעצועים. כך זה יראה יותר מעניין ואולי הדברים יחזרו למקומם בסוף היום.

אביזרים
שאר האביזרים הם מה שאני מכנה “הציוד המשלים”. כל מיני כריות עם דוגמאות שונות, ידיות מעוצבות לארון או למגירות קיימות, שרשרת עם דגלים צבעוניים שאפשר לעשות לבד, או לחילופין, ליצור מעמד לציורים או תמונות מקבל עם מקלות כביסה מושחלים עליו, אפשר להדביק מעל המיטה אותיות גדולות שמרכיבות את השם, לקשט את שולחן הכתיבה עם מעמדים צבעוניים לעטים ולטושים… כל הדברים הכי לא שיגרתיים שיעלו בדעתכם, כנראה ייתקבלו בברכה על ידי ילדכם.

ואגב, חלק מהעצות ניתן ליישם גם בחדרים של מבוגרים…

תהנו

דנה מורן - עיצוב פנים  מתכננת ומעצבת בעיקר מקומות למגורים. בנוסף, מסייעת ביעוץ בזמן רכישת דירה, לקראת שיפוץ, בעיצוב הפנים ובהלבשת הבית.  www.danna.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב