דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הטרנדים החמים לשנת 2015 בעיצוב פנים 

מאת    [ 02/09/2014 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 2816 פעמים ]

עולם עיצוב הפנים לא מפסיק להתחדש. אחרי שבשנים האחרונות ראינו שימוש בכל חומר תעשייתי אפשרי, חוזרים היום המעצבים לחומרים והצבעים הפשוטים והטבעיים. המגמות הבולטות הן צבעים רכים ובהירים, שילוב איור ומוטיבים מן הטבע. במאמר זה נסקור כמה מהטרנדים האחרונים והמדוברים ביותר בעיצוב הבית.

 עיצוב סקנדינבי

המאפיינים של סגנון עיצוב זה הם פשטות, ניקיון, פונקציונאליות גבוהה, רקע בהיר ומוקדי עניין מאוירים ובגווני פסטל רכים. העיצוב הסקנדינבי, המגיע אלינו בדיוק מאותו המקום שהביא לנו את איקאה, מציע סגנון חיים נוח ומזמין, שיתאים לכל חלל ודירה בישראל. כאן הנוחות והפונקציונאליות מקבלת את מרכז הבמה, לצד יצירת חלל אישי, נעים ומזמין.

החומרים שנמצא בעיצוב זה הנם עץ בהיר כגון ליבנה או אורן מולבן, זכוכית שקופה וקלילה וברזל בעיבוד טבעי. הסקנדינבים אוהבים עץ, ויש להם הרבה ממנו. עץ שמעובד ומטופל באיכות גבוהה, יחזיק מעמד שנים רבות, ויכניס לכל בית מגע טבעי וחם שאין לו תחליף.

ההמלצה בעיצוב הסקנדינבי היא לצבוע את קירות החדר והמעטפת בגוונים בהירים כגון לבן, פנינה או גווני שמנת עדינים. אל הרקע הבהיר אפשר ומומלץ להוסיף פריטים צבעוניים כמוקדי עניין. אפשר למשל להוסיף אגרטל בגוון ירוק פסטל, כרית עם איור עדין, תמונת קיר עם מוטיבים של טבע וכדומה. 

 שחור ולבן

עיצוב זה לעולם לא נמאס, ואף שמדובר בטרנד חם ועכשווי, עיצוב מונוכרומאטי היה כאן ותמיד יישאר באופנה. בעיצוב שחור לבן בוחר מעצב הפנים אריחים, חיפויי קירות, רהיטים, טקסטיל וחפצי נוי שחורים או לבנים בלבד. עם זאת, ניתן ואף מומלץ להוסיף אלמנטים להעשרת החלל כמו איור על בד או על קיר, טקסטורות מעניינות ואף מוקדי משיכה אחדים בצבע עז. ניתן להכניס את רוח הטבע לעיצוב שחור לבן על ידי איור של פרחים על גבי פריט עץ צבעוני, מיקום עציץ בודד או פיזור כריות עם ציורים מהטבע.

 איור

כל חדר צריך אופי וייחוד. אחרי שעיצבנו רקע נקי, כדאי להוסיף לו פריטים שיהפכו אותו לאישי ונעים יותר. איור על כריות, עץ, טקסטיל וקירות הפך בשנים האחרונות מבוקש מאד בבתים שרוצים מגע חם ומיוחד. איור נעים בגוונים רכים, המשדר אופטימיות, טבע ושלווה, משפר מיד את הרגשתם של הנמצאים בחלל.  

 לסיכום, המראה הנקי והפונקציונאלי ממשיך לככב בעיצוב הבית גם בשנת 2015. על מנת להעניק מראה אישי יותר וייחודי, נוספים פריטים משלימים מעולם הטבע, איורים מקוריים וטקסטורות מעניינות. 

 

 

אדריכל איל יוסינגר

קישור מומלץ לאתר האמנית והמאיירת micush:
http://www.micush.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב