דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קואופ מיתוג מחודש 

מאת    [ 31/08/2014 ]

מילים במאמר: 623   [ נצפה 2611 פעמים ]

נדמה כי הקואופרציות המוכרות לנו החלו את דרכן לפני זמן רב אולם אך ורק מעטות ביניהן שרדו עד עצם היום הזה, כאשר הן ממשיכות להנהיג פעילות שיתופית ועקרונות חברתיים וסביבתיים. רשת קואופ תחת ניהולו של עופר פיינשטיין הייתה ידועה במשך שנים תחת השם "קואופ הריבוע הכחול". תודות לכניסתו של עופר פיינשטיין לתפקיד ניתן למצוא כיום הרבה יותר סניפים פרטיים בהנגשה מקסימלית ללקוחות. סניפי קואופ המודרניים מותאמים לסביבה בה הם מוקמים ופועלים באופן חברתי על מנת להנגיש את השירותים השונים לסביבה.

הקואופרציות בשנים הראשונות

כבר בשנותיהן הראשונות היו הקואופרציות הישראליות חזקות ומבוססות בפעילות שיתופית מאורגנת. מספרן של האגודות השיתופיות הלך וגדל מדי שנה כשכל שנה מצטרפים לאגודות אלו יותר ויותר חברים. למגזר הציבורי היה חלק בלתי מבוטל באגודות: המפעלים השונים, בתי המלאכה וכמובן המרכולים היו חלק ניכר מהאגודות השיתופיות השונות. אגד, דן, תנובה ואחרים היו לתאגידים מעוררי השראה וגאווה, עד ליום זה. גם כיום מהווה הפעילות של קואופ דוגמה לשיווק חברתית ופעילות המשלבת את הסביבה אפילו בהחלטות הניהוליות.

הקואופרציה כיום

העקרונות העומדים בבסיס הפעילות של קואופ תחת ניהולו של עופר פיינשטיין היו ונותרו עקרונות של שיתוף פעולה, של שמירה על הסביבה ויצירת מערך עבודה שיתופי ונטול כל אפליה. עד היום, לוקחים חברי הקואופרטיב של קואופ חלק פעיל באגודה. לאחרונה, נפתחה האפשרות עבור חבריה של האגודה לקנות מניות ולקחת חלק ממשי בפעילות היומיומיות ובישיבות הדירקטוריון שמקיימת האגודה השיתופית. גם היום כמו אז קואופ תחת ניהולו של עופר פיינשטיין הינה התארגנות דמוקרטית המעניקה לכל אחד מחבריה חלק שווה בהחלטות ובהתאם להתנהלות האגודה.

על פי עקרונותיה של האגודה השיתופית קואופ ישראל החברות באגודה הינה חברות רצונית כאשר כל אחד מהחברים באגודה לוקח חלק שווה. הון האגודה ורווחיה מתחלקים באופן שווה בין החברים כאשר הארגון עצמו מתוחזק מבחינה כלכלית על ידי החברים עצמם. האגודות השיתופיות הקיימות כיום גם הן זוכות ליחס של כבוד מחדש ונהנות ממעמד מחודש של הערכה ושיתוף במעמד החברתי הראוי.

קואופ בניהולו של עופר פיינשטיין – קהילתיות בראש

עופר פיינשטיין הוא כיום המנהל של רשת קו אופ, היא אחת התאגידים הגדולים והמשמעותיים בארץ. לרשת קואופ מגוון נכסים ואחזקות ברחבי הארץ ובירושלים בפרט. תודות לתהליך שיווקי ומיתוגי שנערך בשנים האחרונות קואופ הולכת וצוברת תאוצה בקרב קהלים רבים. בכפרים ובקהילות הקטנות קו אופ מקבלת מיתוג ייחודי ובוטיקי המסייע לקהילה להתגבש יחדיו סביב ערך משותף ולרשת הבוטיק לתת את השירות האולטימטיבי ללקוחותיה.

עופר פיינשטיין, מוביל התהליך ויזם תחילת מיתוג הרשת המחודשת, הינו בעל תואר במשפטים מאוניברסיטת בר אילן ובעל תואר שני במשפט מסחרי, תואר ראשון נוסף במדעי החברה באוניברסיטה העברית ובוגר לימודי מנהל עסקים ב UCLA. נכון להיום מנהל עופר פיינשטיין את רשת ו אופ הישראלית, כשבאמתחתו ניסיון רב בניהול משרד עורכי דין שפעל תחתיו וכן פעילות חברתית ענפה כחבר באגודת הידידים מכון שלוה וכדירקטור במכון סאמיט המסייע לשיקום וטיפול.

מחויבות מלאה לקהילה

קואופ המנוהלת על ידי עופר פיינשטיין הינה רשת המהווה אגודה שיתופית הפועלת על בסיס עקרונות שיתופיים ומחויבות מלאה לקהילה בתוכה היא פעילה. כחלק מביסוס ויישום ערכי הקהילה של הרשת נפתחו לא מעט סניפים ביישובים קטנים, בעלי נגישות מקסימלית לתושבים ובהתאמה מדויקת לאופי הכפרי והתיישבות הקהילתית על מאפייניה הייחודיים. תודות להנגשת הרשת וחיזוק הערכים המקומיים נוצר מרקם של שיתוף פעולה מלא – הרשת תורמת לקהילתיות הסביבתית והקהילה מגבשת את אופי הרשת.

כחלק מהפעילות החברתית והתפיסה השיתופית של רשת קו אופ יכולים בעלי עניין לרכוש את מניותיה של האגודה ולקחת חלק ממשי בניהול הרשת. בשנים האחרונות נפתחה האפשרות לרכישת מניות ולהשתתפות פעילה בישיבות הדירקטוריון של הרשת השיתופית. ערכי המחויבות לקהילה של רשת קו אופ בניהולו של עופר פיינשטיין הם המנהלים והמנחים את פעילויותיה בשנים האחרונות, מאז מונה פיינשטיין לתפקיד הניהולי. ערכים אלו מצויים בבסיס הרשת מאז הקמתה ועד ליום זה.

קואופ שואפת להגשים את מטרותיה הקהילתיות והשיתופיות ולכן נותנת לחבריה קהילה לקחת חלק פעיל בניהול ובהחלטות הניהוליות של הרשת. מדובר באחד מהעקרונות המפעילים את קו אופ ולא רק מגמה זמנית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב