דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכסף בנדל'ן... אבל איך מגיעים אליו? 

מאת    [ 18/03/2008 ]

מילים במאמר: 483   [ נצפה 3221 פעמים ]

הכסף בנדל"ן... אבל איך מגיעים אליו?

מי לא טייל ברחבי ישראל, ופתאום נפלו עיניו על פיסת קרקע בודדה שאין עליה ולו בניין אחד לרפואה ואמר, "את הבית שלי הייתי שם כאן!" או, "איך אף אחד לא תפס את השכל להקים פה גן אירועים/ מרכז מסחרי/ גן ילדים/ פארק שעשועים..." והרעיונות הם יצירתיים ובשפע אך נגמרים ברעיון. השאלה הגדולה, איך נכנסים לתחום הרווחי הזה? האם כל פיסת קרקע לא משומשת יכולה להיות פוטנציאל של יזמות נדל"ן? האם חייבים להיכנס לתחום יזמות נדל"ן או שישנם תחומים נוספים?
לפני שניכנס לנדל"ן יש להבין למה נדל"ן. יש להבין שבתרבות הישראלית כיום מגורים הם כבר מזמן לא רק קורת הגג שתחתה ישנים. כיום התפתחה תרבות דיור עצומה, ישנן דירות נופש, דירות סטודיו, דירות יוקרה, דירות להשכרה, בתים פרטיים, פנטהאוזים, בתים משותפים, לופטים, דירות גג, , דופלקסים, טריפלקסים ואין ספק שימציאו עוד שילובים בתחום הזה שהולך ומתפשט. לא רק אופן הדיור משתנה,גם החנויות השתנו במירוץ השנים. כיום תוכלו למצוא ריכוזי חנויות בקניונים, סנטרים, אאוטלטים, רחובות פתוחים, רחובות סגורים, גרנד, מדיום, סמול... כל אחד מחפש את המקום בוא יוכל לבלוט. מקומות בילוי נעשים חשובים יותר, אולמות אירועים, קלאבים, פאבים, צצים כמו פטריות אחרי הגשם. בתחום המשרדים, לא רק מחפשים את הבניין היוקרתי, בתי עסק אף יושבים בבניינים ישנים ולא רק במגדלי משרדים, בפארקים ענקיים, במגדלים מעורבים ועוד. כמובן שלכל אלה יש לבנות חניונים, מרכזים לוגיסטיים, מפעלי תעשייה וזה רק על קצה המזלג.
הנדל"ן מתפרש על פני המון אפשרויות להשקעה. השאלה באיזה צד של ההשקעה אתם רוצה להיות? המשקיע עצמו, שהובא לנכס על ידי מתווך נדל"ן? היזם שבאמצעות יזמות נדל"ן הביא לבניית המקום? רק תבחרו.
אם החלטתם לתווך את העסקה, אין זה אומר שבגלל שהצלחתם להפגיש בין הבת השכן לבין הבן של בעל המכולת התיווך הוא עניין של מה בכך.
אם ברצונכם להיות רציניים ולהיכנס לעובי הקורה, יש לעשות קורס תיווך נדל"ן שילמד אתכם את רזי הענף ואת הידע הרב הנדרש על מנת לעבור את בחינת רישוי למתווכי נדל"ן. לימודי נדל"ן אלו יקנו ידע והכרת תהליכים שיגדילו את הסיכוי לרווח יזמי מכובד. מתווך נדל"ן אשר לא עבר את בחינת הרישוי לא יוכל לעסוק בתחום הזה ולצבור מוניטין. אין דבר כזה, סתם להתחיל להיות מתווך נדל"ן.
תחום יזמות נדל"ן גם דורש קורס מיוחד של לימודי יזמות נדל"ן .זאת עקב השוק המורכב נדל"נית שאנו חיים בו בישראל, איך משיגים את האדמה מהממשלה, מקק"ל, מחקלאים ורשימת הבעלים עוד ארוכה. ונניח שמצאתם שטח שאף אחד לא חשב עליו לפניכם במדינתנו הענקית, איך בודקים את כדאיותו? איך מעוררים את ההד התקשורתי ומקימים מערך שיווק ומכירות לפרויקט? בלי כל זה פרויקט יזמות נדל"ן לבטח לא ינסוק.
לסיכום, יש פוטנציאל אדיר לתחום הנדל"ן ובייחוד בארץ, דברים אחדים שיש לזכור הוא שללא קורסים מכשירים לתחום הזה אין מה לעסוק בו, ולכן כל "הוראת תפעול ליזם הנדל"ן המתחיל" הן לא רציניות. אם אתם להוציא את המיטב מהעולם הזה צריך להיכנס אליו חזק, אחרי קורסים מכשירים רציניים לכל אחד מהתחומים החל מקורס רישיון תיווך נדלן, לימודי תיווך נדלן, לימודי יזמות נדלן, ועד לקורס בחינת רישוי נדלן שבלעדיה לא נעשה מתווך מתווך.

מכללת בידינג הינה ספקית הידע הראשית של ענף הבנייה הישראלי
http://www.buildingcollege.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב