דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לעצב על פי פאנג שואי??? מה אני סיני? 

מאת    [ 18/03/2008 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 2364 פעמים ]

לעצב על פי פאנג שואי??? מה אני סיני?


לפני שניקח את תורת הפאנג שואי, נלכסן עיניים ונעצב את חיינו על פיה, מוטב שנקדיש רגע ונבין במה מדובר. זוהי תורה סינית עתיקה שיסודותיה הונחו כבר לפני כ- 7000 שנה. במקור עסקה תורה זו במציאת סביבת המגורים האידאלית לאדם. נוטים לחשוב שפאנג שואי הינו אוסף של נוסחאות מתמטיות סבוכות הקובעות עבורנו את הכוון המושלם למיטה או לשולחן, ורשימה נוקשה של כללי "עשה ואל תעשה"... ברמת העיקרון זה נכון. אך פאנג שואי הוא גם, ולפני הכל, מערכת סמלית יצירתית ואינטואיטיבית, ומהותה היא חיזוק הקשר בין האדם לבין ביתו.
למה דווקא הבית? כי חוץ מהפקקים, הבית הוא המקום בו אנו מבלים חלק לא מבוטל מחיינו. כל פריט בבית, ברמת העיצוב, משפיע עלינו ברמה האנרגטית, לא פחות מאשר ברמה האסתטית. ישנם אנשים שבורכו בכישרון הטבעי לעיצוב הבית, לדעת מה נכון לנו לשלב בביתנו ומה לא. כגון, אילו גוונים טובים לנו ומשתלבים, אילו סוגי רהיטים יותר מתאימים, איזו תאורה נכונה לבית ועוד. הם כנראה עברו קורסי בנה ביתך או שיפוץ הבית כבר ברחם... למרבה הצער, רובינו לא ניחנו בחוש טבעי זה והוא אינו מפותח מספיק על מנת שנסמוך עליו באופן מוחלט.
תורת הפאנג שואי עברה, מימיה הראשונים ועד היום, שינויים ופיתוחים רבים, על מנת שניתן יהיה ליישמה בבתים מערביים מודרניים. הבעיה בעולם המערבי הוא שבקרב רוב האנשים ישנה לעתים קרובות מדי סתירה בין מה שאנשים מבקשים להשיג בחייהם, ומה שבפועל משדר ביתם. כפי שאמר וינסטון צ'רצ'יל:" קודם אנו מעצבים את ביתנו, ובהמשך בתינו מעצבים אותנו."
אם כך הדבר, ברוח זו אנו ניגשים לעצב את ביתינו. אמנם לא נהפוך לאמני פאנג שואי בקורס עיצוב בית אחד, אך גם לאדם הרגיל ישנה גישה לעצב את ביתו על פי ראות עיניו, על פי מה שעושה לו נעים ונוח כ שהוא נכנס הביתה. הוצאות כספיות על בעלי מקצוע החל מאמן פאנג שואי עד לנגר שיעצבו לכם את הבית יכולות להיות אסטרונומיות, ובעיקר ,הם על פי ראות עיניהם של בעלי המלאכה ולא במדויק על פי הפנטזיה שלכם.
יש לסייג ולומר שכדרך כל פנטזיה, דרושים אנחנו לעזור לה להתממש. כיום קורסים רבים נוצרו בדיוק למען מטרה זו. לתת לנו, הקצרים בזמן אך רוצים לעשות בשביל עצמנו, קורסים מעשיים כגון לימודי עיצוב הבית עם נגיעות הפאנג שואי, שיפוץ הבית, קורסי בנה ביתך ועוד.
הערך המוסף של למידת עיצוב הבית , זה שאתם הולכים ללמידה זו מתוך רצון לבנות לעצמכם את הבית ובכך את החיים. הסיפוק העמוק שתשאבו מהעובדה שאת שיפוץ הבית שלכם אתם עשיתם ב"אילו הידיים", הוא אדיר ושווה כל דקה שתשקיעו בהעשרת עצמכם לקראת שיפוץ הבית בקורסי בנה ביתך למיניהם.
כמובן שעיצוב הבית ושיפוץ הבית הוא לא רק נחלת בעלי "עשה זאת בעצמך" בלבד. אם הזמן, היכולת והרצון דוחקים, כמובן שניתן להזמין בעלי מקצוע שיתכננו את ביתכם על פי אותה הפנטזיה שלכם, ואם תרצו גם בשילוב הפאנג שואי. בעלי המקצוע יתנו לכם ייעוץ עבודה מתאים ונכון עבורכם. גם באופציה זו עצם העובדה שהרצון לשינוי בא מכם הוא כבר המון ותורם לתהליך.


מכללת בידינג הינה ספקית הידע הראשית של ענף הבנייה הישראלי
http://www.buildingcollege.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב