דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הרשו לעצמכם ליהנות מפינוי דירה 

מאת    [ 12/08/2014 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 1840 פעמים ]

פינוי דירה יכול להיות פשוט, משתלם, ממש עניין של שעות - בייחוד כאשר אתם מאפשרים לבעלי מקצוע לעשות את העבודה עבורכם. מדוע להשקיע ימים בסחיבת והעמסה על הגב של ארגזים שאינכם מעוניינים בהם בין כה וכה, כאשר אפשר להרים טלפון לחברה מקצועית שתעשה עבורכם את כל העבודה תוך שעות ספורות? כך זה בדיוק עובד - הקסם טמון ב-5 שלבים בלבד:

1.    ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מחברת פינוי דירה מקצועית

קובעים פגישת ייעוץ חינמית שכוללת הגעת מומחה לפינוי אל הדירה המפונה. המומחה יגיע בתיאום מראש, יעריך את כמות העבודה הנדרשת, את הציוד הדרוש לעבודה, את השירותים להם אתם זקוקים בהתאמה אישית ובמקום יעניק לכם הצעת מחיר עבור העבודה. במידה ומתאים, נקבע מועד לפינוי הדירה והחל מאותו רגע אתם יכולים לשכוח מכל העניין עד יום הפינוי. חברות פינוי מסוימות אף מאפשרות לכם ליצור עמם קשר 24 שעות ביממה באמצעות שיחת טלפון או מילוי טופס יצירת קשר באתר.

2.    מיון ופינוי דירה

יום פינוי דירה הגיע ואנשי המקצוע של החברה יוצאים לדרך – כאשר השלב הראשון בהליך הפינוי הינו מיון תכולת הדירה. בעצה אחת עמכם יוחלט מה נשאר ומה הולך, מה דורש פירוק ושינוע מיוחד - את כל השאר הותירו למקצוענים. המיון ייעשה לפי מוצרים שמיועדים לתרומה (לאגודות שמסייעות למשפחות נזקקות או לתרומה ישירה למשפחות נזקקות), מוצרים שיכולים להגיע למרכזי מחזור ומוצרים שמיועדים לאתרי אשפה מוסדרים, כך שאינם יצרו מפגע תברואתי או סביבתי. הפינוי בדרך כלל ייעשה באמצעות צוות מיומן המצויד בכלי שינוע כגון: עגלות, משאיות, מנופים וכלים נוספים לפירוק החפצים.

3.    אריזה

חפצים מסוימים ובעיקר פריטים קטנים וכלי מטבח דורשים אריזה טרם פינוי. הבאת ציוד האריזה הינו באחריות החברה ואינו מצריך מכם להיערך מראש בשום אופן.

4.    ניקיון

רוב החברות אשר עוסקות בפינוי דירה ומחסנים לא יבצעו עבורכם את השלב הנוסף של ניקיון הדירה לאחר פינויה. אך בעצם, שלב הניקיון עוזר רבות לבעלי הדירה להפוך אותה לאטרקטיבית בין אם היא מיועדת למכירה, להשכרה או לשיפוץ. שלב שחוסך זמן רב ומאפשר להתרגש מן הדירה, במקום להרגיש מדוכדכים כאשר צופים בבלגן שעוד נותר לנקות. ולכן מומלץ לבחור חברה שכן מבצעת שלב זה.

5.    חיטוי

שלב החיטוי אף הוא אינו קיים בקרב רוב החברות שעוסקות בפינוי דירה, מקלטים ומחסנים, ואף הוא חיוני ובעל ערך מוסף, שכן, הוא מאפשר להיפטר ממפגעים תברואתיים כגון חיידקים, עובש בחדרי המקלחת ומזיקים נוספים שהיו עלולים להתפתח בפינות נידחות בדירה במהלך השנים.

אם גם אתם זקוקים לפינוי דירה, חסכו מעצמכם את עוגמת הנפש ובזבוז הזמן היקר - תנו לחברת פינוי רצינית ומקצועית לבצע את העבודה עבורכם ולעבור תקופה זו ללא מאמץ. 

מרכז הפינוי החברה המובילה בישראל - פינוי דירה, פינוי מקלטים, פינוי מחסנים, פינוי תכולות, פינוי ירושות ועזבונות - במרכז הפינוי, שומרים על חוק שמירת הניקיון ועוזרים למיחזור הגלובלי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב