דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיולים בהולנד - לא רק אמסטרדם 

מאת    [ 10/08/2014 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 2532 פעמים ]

יש יעדים לטיולים שאנו מתייחסים אליהם כמדינה, ואחרים כעיר. כולם נוסעים ליוון או לצרפת, אבל כשנוסעים להולנד, רובנו מדברים על לנסוע לאמסטרדם. נכון, אמסטרדם היא אומנם העיר התיירותית ביותר בהולנד, ואחת מהערים המבוקשות ביותר על-ידי תיירים מכל העולם. ובכל זאת, להולנד יש עוד כמה פנינים להציע לתייר הישראלי והבינלאומי.

טיולים בהולנד יתחילו כמעט תמיד באמסטרדם, ביתו של נמל התעופה סכיפהול, השוכן כשנים-עשר קילומטרים מהעיר. אם עוד לא ביקרתם באמסטרדם, מומלץ, כמובן, לשהות בה מספר ימים, להכיר את הרחובות והאתרים המעניינים, לבקר במוזיאונים ובפארקים, וליהנות מחיי התרבות, הלילה, ותרבות הגסטרונומיה. אם אתם כבר מכירים את מרכז העיר, המרכז התיירותי העיקרי, זה הזמן ליהנות משאר האטרקציות של הולנד היפה.

הולנד: מקרוב לרחוק

היעד הראשון שנספר עליו, יעד מועדף גם לביקור עם טיולים לקבוצות בהולנד, הוא הכפר זנסה שחונס , היושב במרחק של פחות מעשרה קילומטרים מאמסטרדם, בו ניתן לפגוש את הולנד הקלאסית, הולנד הכפרית והיפה, עם בתי האבן המשומרים, טחנות הרוח המפורסמות, ולהכיר את אורח החיים הכפרי המקומי. המתחם התיירותי היפה של הכפר מציע מפגש עם מאפייה מסורתית, מפעל לייצור כפכפי-העץ ההולנדיות המסורתיות, ועוד מגוון של אטרקציות תיירותיות עם ערך מוסף.

אם אהבתם את טחנות הרקוח והיופי העתיק של  זנחה שחונס , בוודאי תיהנו מהיופי והקסם של  קינדרקייק, המציע מחזה מרהיב של טחנות הרוח הפעילות, באתר שהוכרז כאתר מורשת עולמית על ידי אונסק"ו בשנת 1997. הוא שוכן כחמישה עשר קילומטרים מרוטרדם, העיר השנייה בגודלה בהולנד (למעלה מחצי מיליון תושבים), עוד מוקד משיכה תיירותי בו תוכלו לצאת לשיט בנהר המאס, כשאתם חולפים ליד הנמל הגדול ביותר באירופה.

האג וסביבתה

העיר האג היא הבירה השלטונית של הולנד, ובה יושבים הסנאט ובית הנבחרים של הולנד, וכמובן בית הדין הבינלאומי לצדק. בעיר מוזיאונים רבים, וחיי תרבות שוקקים. חובבי המוסיקה ייהנו ממגוון אטרקציות, כולל את פסטיבל המוסיקה הנחגג בערב "החג הלאומי". בנוסף תוכלו ליהנות מפסטיבל רב-תרבותי ייחודי (האסצ'יבה) הנחגג בכל אוגוסט, ועוד אירועים רבים בכל שבוע. בנוסף לכל זה תוכלו לבקר בפנורמה מסדאך, ציור גליל פנוראמי בעל שם עולמי, בגובה ארבעה-עשר מטרים, קוטר של ארבעים מטרים, והיקף של לא פחות ממאה ועשרים מטרים.

העיר האג מודרנית, ופחות אטרקטיבית מבחינה ארכיטקטונית מהערים אמסטרדם או רוטרדם, ובטח שמהכפרים היפים של  זנחה שחונס  וקינדרקייק, אך מציעה את הנוחות של התיירות המודרנית, ואטרקציות לא מעטות, בייחוד בעונה הנכונה. מעבר לכך מהווה העיר האג נקודת מוצא לטיולים בסביבה, כמו יום טיול במדורדם, עיר מיניאטורית המציגה את המבנים בהולנד המודרנית, ואחורנית עד המבנים העתיקים ביותר ועד לארמון המלוכה. האתר נחשב לאטרקציה לכל המשפחה, מרכז תיירות מבוקש, וחוויה מהנה לקבוצות, ליחידים ולמשפחות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב