דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יועץ עסקי בירושלים 

מאת    [ 07/08/2014 ]

מילים במאמר: 316   [ נצפה 1838 פעמים ]

ייעוץ עסקי בירושלים

ירושלים היא עיר שרבים נוהרים אליה מדי שנה כדי ליהנות מכל מה שיש לה להציע וכתוצאה מכך ניתן לראות גם פריחה כלכלית של עסקים קיימים וגם פתיחה של עסקים רבים. אחת המגמות היא הקמה של עסקים קולינאריים רבים, כחלק מתרבות המסעדנות וההנאה הקולינארית הכללית במדינה. אך גם בירושלים יכולות להיות לעסק בעיות לא פשוטות. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי באובדן עקבי של לקוחות וירידה בהכנסות, בהוצאות גדולת מדי שאינן נמצאות בשליטת הבעלים והנה הופך לו עסק לכושל עד שיום אחד אין ברירה וחייבים לסגור.

כמי שנותן ייעוץ עסקי מצבי גסיסה של עסקים קיימים או מקרים של פתיחת עסק בצורה לא טובה ניתן לתקן ולשפר באופן משמעותי, כאשר האפשרות היא לעבוד דווקא עם יועץ עסקי, עם אדם חיצוני לעסק ואובייקטיבי מבחינת עולם התוכן הרגשי שהבעלים נמצא בו ואם מתגברים על בעיות כמו רצון לשמור את כל המידע לעצמו או מחשבות על יכולות עסקיות גבוהות, הבעלים יכול לקבל את שותפותו של היועץ בתהליך קבלת ההחלטות ומכאן ניתן להתחיל דרך חדשה לעידוד הצמיחה העסקית לאורך תקופה שתוגדר מראש.

כ יועץ עסקי בירושלים יש לציין כי הקמת עסק היא לא מטרה מעכשיו לעכשיו, אלא חשוב להיכנס לתחום בעיניים פקוחות ומפוקחות לכמה שנים טובות. הרי עסק לוקח זמן לתכנן ולהקים, ההרצה היא גם תקופה של כמה חודשים ואז גם צריך להתחיל להרוויח. לכן הבחירה בעסק לטווח קצר תהיה לא נכונה בעליל, אפילו בירושלים. עם היועץ העסקי ניתן להגיע להבהרת הנקודות שלא היו בתודעת הבעלים, להבין את התהליכים שקרו לאורך זמן ולא נראו על ידי אף אחת ומעבר לכך, החולשות והעוצמות של העסק עולים על דף והנה ניתן גם להתגבר על כשלים פיננסיים, ניהוליים ואחרים.

 ההמלצה היא לבדוק כיצד יועץ עסקי יכול לעזור. דבר חשוב לא פחות היא לא רק לעבוד עם איש מקצוע מומחה וזהו, אלא חשובה הכימיה. החיבור בין היועץ ובין הלקוח צריך להיות טבעי ולפחות חיובי, כאשר מתפתחת מערכת אמון הדדית שתעזור לכל הצדדים להרוויח מתהליך הייעוץ במלואו.

דורון עמית הוא מומחה בתחום ניהול עסקים, ייעוץ עסקי ושיווק, הבראת חברות, וכלכלה עסקית,מאחוריו עומד צוות של ביצועיסטים בתחום השיווק, העיצוב, הפרסום, המכירות להגדלת ההכנסות בעסק בחברה ובארגון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב