דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לקנות מדפסת 

מאת    [ 16/03/2008 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 4374 פעמים ]

כיצד לקנות מדפסת


אנשים רבים נוטים לחסוך בעלות המדפסת, אך בטווח הארוך הוצאה זו עשויה להיות יקרה יותר. למרות שמדפסות הזרקת דיו אינן יקרות במעמד הקנייה, מחיר החלפת הדיו עשוי לייקר את העלות הכוללת לאורך זמן.
אתם יודעים במה מדובר, לעיתים הדיו יקר יותר ממחיר המדפסת.

בדקו את מחירי מחסניות הדיו של המדפסת אשר ברצונכם לרכוש ובררו כמה עמודים מסוגלת להדפיס כל מחסנית. אם תדעו לומר כמה עמודים אתם מדפיסים בחודש, תוכלו להעריך את עלויות המדפסת כולל הדיו במשך שנה. אם אתם נוהגים להשתמש בצבע מסוים יותר מאשר באחרים, כדאי שתשקלו רכישת מחסניות דיו בודדות? לדוגמא, אם לרבים מהמסמכים שלכם יש לוגו אדום או אם אתם מדפיסים בעיקר בשחור לבן.

לעיתים קרובות מפרסמים היצרנים על האריזה מאפייני מהירות הדפסה גבוהים יותר ממה שניתן למצוא בפועל. מדפסת הזרקת דיו אופיינית, מסוגלת לייצר שניים עד ארבעה עמודי טקסט בדקה ועמוד אחד של גראפיקה או תמונה בגודל 21.6 על 28 ס"מ, בשתיים עד שלוש דקות.

ישנן מדפסות הזרקת דיו צבעוניות המסוגלות להדפיס תמונות ברמה המשתווה לאיכות של מדפסת תמונות מקצועית. אם אתם מתכננים להשתמש במדפסת בעיקר להדפסת תמונות או גראפיקה, חפשו את הדגמים המותאמים לכך. אם אתם חושבים להדפיס בעיקר תמונות, חפשו מדפסות פוטו עם מאפיינים כגון כרטיס רשת מובנה, פנל LCD המאפשר צפייה והדפסת תמונה ללא שימוש במחשב ותוכנות לעריכת תמונה.

אם אתם מדפיסים בעיקר מסמכי טקסט, כדאי שתשקלו רכישת מדפסת לייזר שחור לבן לא יקרה. מדפסות אלה מציעות איכות גבוהה ביותר של טקסט בהשוואה למדפסות הזרקת דיו מתקדמות. ישנן מדפסות לייזר שחור לבן אשר עולות 400 - בלבד, דבר ההופך אותן לעסקה משתלמת עבור המשתמש הביתי. אם אתם צריכים להדפיס הן טקסט רב והן גראפיקה באיכות גבוהה, קניית מדפסת פוטו הזרקת דיו בנוסף לקניית מדפסת לייזר שחור לבן לא יקרה, עשויה לחסוך בעלויות הדיו והאחזקה בטווח הארוך, בניגוד לקניית מדפסת הזרקת דיו בלבד, אשר תבצע את כל ההדפסות.

למדפסות לייזר שחור לבן רבות, קיימת אפשרות של יציאות אתרנט לרשתות. אם אתם מתכוונים להשתמש במדפסת עם מחשב יחיד, אל תשקיעו את הסכום הנוסף ברכישת כרטיס אתרנט.

מחסניות טונר צבעוניות למדפסות לייזר הינן המצרך היקר ביותר שתוכלו לרכוש למדפסת. אולם, התוצר שלהן גבוה בהרבה ממחסנית דיו למדפסת הזרקת דיו, כך שלאורך זמן, טונר למדפסת לייזר הינו זול יותר פר עמוד.

אם אינכם מנהלים מחלקה גראפית, אך עדיין מעוניינים להדפיס בצבע, סביר כי תבחרו במדפסת הזרקת דיו, אשר מסוגלת לייצר גראפיקה באיכות גבוהה בעשירית מהמחיר של מדפסת לייזר צבע. אך זכרו כי למחיר הנמוך של מדפסת הזרקת דיו תתווסף במהרה עלות מחסנית דיו חלופית.



מסמך זה נכתב ע"י איתי סברן
מנכ"ל חברת ראש-דיו העוסקת בשיווק מוצרים מתכלים למדפסות ופקסים.
http://www.2050.co.il או 2050* מכל טלפון. ללקוחות אתר מאמרים הנחה בהצגת קוד 8486 לאיש המכירות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב