דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מגדילים את הפדיון בחנות שלכם 

מאת    [ 17/07/2014 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 1935 פעמים ]

חנויות רבות מנסות להתמודד עם השאלה כיצד ניתן להגדיל את פדיון המכירות בחנות. לפעמים זאת נשמעת כמו שאלה רטורית שאין לה תשובה – האומנם? כיצד ניתן על אותם איקס מטרים שעושים לנו בצורה קבועה ממוצע של איקס פדיון להרוויח יותר? הרי כבר במשך שנים אנחנו יודעים מה יהיה פדיון המכירות בחודש כזה או אחר או בתקופה כזאת או אחרת, אז איך זה יכול להשתנות? ובכן רבותיי, יש לנו חדשות נהדרות בשבילכם – לא רק שזה יכול להשתנות, זה גם ממש קל!

נפרוס בפניכם מספר שיטות יעילות ופשוטות להגברת המכירות בבית העסק שלכם


    • שיטה ראשונה - חלון הראווה שלכם הוא טיזינג, לא חנות: חנויות רבות אוחזות בדעה שבחלון הראווה יש להציג כמה שיותר מוצרים על מנת שהלקוח שמסתובב ברחוב או בקניון יראה עשרות מדפים ועליהם שלל מוצרים בחלון הראווה שלנו ועל ידי כך יצליח להבין אילו מוצרים יש בחנות. זאת הטעות הקלאסית שכל בית עסק עושה. חלון הראווה שלכם אמור לשמש כגירוי ראשוני ומאוד בסיסי למערכת היחסים בין החנות ללקוח. הלקוח אמור להתגרות, זה אמור לפתוח את חושיו, לסקרן אותו – ואז הוא ייכנס לחנות וירכוש מוצרים. חלון הראווה לא אמור לספר לו את כל הסיפור. תמשילו את זה לפגישה ראשונה בין גבר לאישה – אי אפשר לספר הכל על ההתחלה. חייבים להשאיר מקום לספק, חייבים להשאיר מקום לגירוי.

    • שיטה שנייה – מקדמי מכירה ברחבי העסק: תלוי מה תחום בו עוסקת החנות שלכם, כל אחד ותחומו, אך אם יש כלל אחד שתופס לכולם זה שלכל אחד בביזנס שלו יש מוצרים שהם הנמכרים ביותר. מקמו עגלות או מדפים קטנים ברחבי החנות עם מבצעים אטרקטיביים על המוצרים הנמכרים ביותר שלכם. מכירים את זה שלפעמים אתם עומדים בתור בסופרמרקט ובזמן שאתם מחכים אתם מעמיסים ליד הקופה כמה שוקולדים, מסטיקים ופתאום נזכרים שאתם חייבים בטריות. אז גם אתם צריכים לעשות את זה בחנות שלכם.

    • שיטה שלישית – החנות שלכם זה לא מחסן: גם פה תלוי מאוד באיזה תחום החנות שלכם עוסקת, אך ישנם כללים שגורפים כמעט לכל סוג עסק. בוא ניקח לדוגמא חנות נעליים: אם בעת עסק ינסה להפוך את החנות שלו למחסן ויציג את כל הנעליים שלו ברחבי החנות על גבי מדפים למחסן הלקוחות יתבלבלו ולא יבינו מה קורה סביבם ולא יצליחו להבין מי נגד מי. תשמשו במדפים אלגנטיים שמציגים נעל אחת בלבד – ואת יתר הדגמים אחסנו במחסן, והעובדים ידאגו להביא ללקוחות את הנעליים. דוגמא נוספת: אם אתם חנות בגדים שמוכרת ג'ינסים, אל תציגו את כל הג'ינסים יחד בערימות ערימות – זה לא פרקטי ומבריח לקוחות. במקום זאת, הציגו ג'ינס אחד מכל סוג והלקוח יוכל לבקש את הדגם הזה והזה במידה הזו והזו מהעובדים בחנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב