דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק לעסקים בצמיחה 

מאת    [ 14/07/2014 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 1751 פעמים ]

שיווק לעסקים בצמיחה

עסקים בצמיחה יכולים לנצל את ההזדמנות הזו כדי להתחיל ולנסות להתחרות ב"שחקנים" בליגה גבוהה יותר. אומנם מדובר בקושי גדול, אך שיווק נכון, יצירתי ומקורי ובעיקר מושך יכול להשיג את התוצאות הרצויות.

תחרות בין עסקים היא דבר בלתי נמנע, ובפרט היום כאשר מצבם של עסקים רבים אינו ברור וכל אחד כמעט יכול לקרוס בכל רגע (למעט אולי מעצמות חזקות במיוחד שתמיד מתחדשות, מפתחות ומועילות לצרכנים, כדוגמת גוגל). על כן, כל עסק צריך למצוא לעצמו נישת שיווק נכונה ומתאימה, הן עבורו והן – ובעיקר – עבור קהל היעד שלו כפי שהוא הגדיר אותו.

כאשר מדובר בעסקים קטנים וחדשים, אין הרבה אופציות מלבד להמתין ולעשות ככל האפשר כדי להפיץ את השמועה, נאמר כך, אודות העובדה שהם קיימים ופועלים ומציעים שירותים כאלו ואחרים. אבל לעומתם, עסקים שכבר פועלים זמן מה וכעת נמצאים בשלבי צמיחה, צריכים לנצל את ההזדמנות הזו.

מדוע צמיחה של עסק קטן היא הזדמנות יקרה מפז?

כיום, כשיש תחרות בין עסקים, גם המחירים תחרותיים. הצרכנים מודעים לכך והם גם יודעים שברוב המקרים, עסקים קטנים מציעים מחירים תחרותיים והרבה יותר טובים לעומת עסקים גדולים ומבוססים.

כאשר עסק קטן נמצא בשלבי צמיחה, הוא למעשה מגיע לקו שאם יעבור אותו, כבר ייחשב עסק פחות אטרקטיבי מבחינת המחירים שהוא מציע לקהל היעד שלו. לכן, כאשר יש לעסק תקציב גדול יותר כדאי לו לנצל את ההזדמנות, לפני שיעבור את הקו הזה שמפריד בין עסק קטן וזול לעסק גדול ויקר, וליצור מערך שיווק שיצליח לשכנע את הצרכנים.

מה נחשב שיווק חכם?

כדי שעסק בצמיחה יצליח להשיג את התוצאות הרצויות ולמעשה ינצל בצורה הנכונה את שלב הצמיחה שהוא נמצא בו, טרם הוא הופך להיות עסק גדול ופחות אטרקטיבי בעיניי הצרכנים, עליו לתכנן את הצעדים שלו באופן מושכל ודייקני.

הכל אם כן זה עניין של תזמון. העסק צריך למצוא את נקודת הזמן הנכונה שבה הוא יתחיל לפרסם את עצמו בצורה יותר מאסיבית מבעבר וישתמש באופן הנכון בתקציב שעומד לרשותו למטרות אלה.

מלבד התזמון, כמובן שעסק צריך שיווק שבנוי ומבוסס על קהל היעד. עליו למצוא את הפלטפורמות הנכונות לשווק עצמו. לצורך הדוגמא, אם קהל היעד הוא חבר'ה צעירים בגילאי 20 או 30, פייסבוק הוא פלטפורמה מאוד חזקה כיוון שהרבה מהצעירים האלו מחוברים לפייסבוק שעות רבות במהלך היום.

בנוסף לבחירת הפלטפורמות הנכונות, צריך לבחור שפה מתאימה, וגם היא לפי מאפייני קהל היעד, אורח החיים שלהם, ההתנהלות היומיומית שלהם וכן הלאה. כמו כן, השפה שבה העסק משווק עצמו צריכה להתאים לתדמית שהוא רוצה ליצור לעצמו בעיניי קהל היעד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב