דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


10 טיפים לשמירה על חיים חיוביים 

מאת    [ 09/07/2014 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 2639 פעמים ]

אין צורך להרחיב בסיבה לקבל קצת רוגע ושמחה בחיים. הצורה שהחיים שלנו מתנהלים בארץ בצורה מהירה עם אין ספור חדשות רעות שאנו שומעים עליהם מדי יום. עם הזמן הגוף והנפש מתחילים לספוג את כל מה שקורה סביבנו. הטיפים הבאים יעזרו לכם להגיע לשלוות נפש ולחיות חיים יציבים ונוחים.


    • התחילו את היום בבוקר - התחילו את היום בשעה סבירה, איכלו ארוחת בוקר מזינה, אפשר אפילו לעשות קצת כושר. ברגע שהגוף מתחיל את היום בצורה הנכונה זה משפיע על הצורה בה תיראה שאר היום.
    • נהלו לעצמכם יומן משימות - ברגע שיש לנו יותר מדי דברים לעשות אנו נוטים להתחיל להילחץ ולאבד עשתונות. ברגע שכל המשימות שלנו רשומות ביומן מסודר ואנו יודעים מה עלינו לעשות כל יום, זה מקל על המחשבות הטורדניות.
    • קחו הפסקה - אנו תקועים כל היום מול המחשב או בכל דבר אחר שהעיסוק שלכם דורש. חשוב לקום, להתמתח, להפסיק לחשוב על המשימה הבאה לרגע. פשוט לקום מהכסא ולנשום.
    • אל תהיו בונקרים - הכוונה היא לא להתקמצנות בכסף, אלא על נתינה עצמית. תתנו מעצמכם, תשאלו חברים מה שלומם, תחייכו לאנשים, תהיו נחמדים למוכר בסופר או בחנות הבגדים. אם תתנו לאנשים הרגשה טובה אתם גם תרגישו כך בעצמכם.
    • תדעו לקבל את מה שלא ניתן לשינוי - אין מה לעשות, ישנם דברים שלא ניתנים לשינוי. במקום לילחץ מזה ולדאוג מזה יומם וליל, פשוט לימדו לקבל את המצב כמו שהוא.
    • לימדו עוד שפה - נכון, זה לא טיפ שכיח אבל אם תלמדו שפה חדשה אתם תפעילו את גלגלי המוח בצורה שהם לא רגילים. ברגע שיש לכם את המטרה הזאת זה יחזיק מעמד לאורך זמן וישפיע עליכם בצורה חיובית.
    • שנו הרגלים - כל החיים אנו פועלים על פי הרגלים, אנחנו מצחצחים שיניים באותה הצורה, נועלים נעליים באותה הצורה ואפילו אוכלים באותה הצורה. תנסו קצת לשנות את ההרגלים הללו ולעבוד מחוץ לקופסא. זה ידרוש מכם לחשוב על הפעולות הללו ולהבין למה אתם עושים דברים בצורה מסויימת.
    • תתמודדו עם הפחד - לכולנו יש פחדים ואנו למדנו עם השנים איך להדחיק אותם ואיך לא להתמודד איתם. הטיפ הזה ידרוש מכם כן להתמודד עם הפחדים. אם תצליחו לעבור את זה בשלום עם עצמכם, תהיה לכם המון הערכה כלפי עצמכם.
    • שכחו מהעתיד - כל החיים אנחנו מתכננים תכנונים ומנסים לבנות את עצמנו אבל בדרך שוכחים מההווה. תפסיקו קצת לחשוב על העתיד ותשקיעו בהווה, פתאום תבינו מה קורה סביבכם.
    • תפסיקו לדחות דברים - כולנו אוהבים לדחות כל מה שאנחנו צריכים לעשות. מה שיש לכם לעשות - עשו זאת מיד.

כמובן שאת כל הטיפים הללו והרבה נוספים ניתן לעבור עם אימון אישי במרכז, מה שנקרא בשפת העם קואצ'ינג ולעבור תהליך אמיתי אשר ייטיב עמכם ועם כל הסובבים אתכם.

אבי קליין - בשם GDNC - אתר המאמנים הישראלי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב