דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


Compuware, המיוצגת בישראל על ידי מטריקס, משיקה גרסת APM חדשה המספקת ל-IT ניטור חווית משתמש אפליקטיבית מקצה לקצה 

מאת    [ 08/07/2014 ]

מילים במאמר: 447   [ נצפה 1689 פעמים ]

הגרסה החדשה מרחיבה את התמיכה לניידים, לסביבת האינטרנט ולאפליקציות ארגוניות - ממרכז הנתונים ועד יישומי האינטרנט של המשתמשים

קומפיוור (Compuware) המפתחת פתרונות טכנולוגיים לניטור ולשיפור ביצועים ומיוצגת בישראל על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, הכריזה על גרסה חדשה לפתרון Data Center Real User Monitoring (DC RUM) , המרחיבה את יכולות הניהול והניטור של גופי ה- IT בארגונים מקצה לקצה.

הגרסה החדשה מאפשרת לאנשי ה-IT בארגונים  לנטר מקצה לקצה אפליקציות ושירותי צד שלישי מעבר לאפשרויות הרגילות של הדאטה סנטר, לחזות מראש בעיות ביצועים בסביבת הייצור ולתעדף משימות. כל זאת מנקודת מבט מהחוץ אל הפנים אודות ביצועי משתמשים. בנוסף, מאפשרת הגרסה החדשה למדוד ולכמת את ההשפעה של הדפדפנים והתקני המובייל שעד כה לא ניתן היה לזהות אותם על ידי הדאטה סנטר.

לאור העובדה כי השימוש באפליקציות נעשה כיום באמצעות מגוון התקנים וסביבות, תוך מינוף ושימוש בשירותי צד שלישי ואינטרנט, בארכיטקטורה וטכנולוגיית Web 2.0 מודרנית, גרסת DC RUM החדשה מבטיחה לארגונים ניהול חווית משתמש מלאה ואיכותית.

DC RUM משתלב כעת גם עם מערכת ניטור המשתמש Trace Dyna לסביבת המובייל והאינטרנט, הנחשבת למובילה בתחומה, ומאפשר להגיע לתובנות עסקיות באשר לפעילות המשתמשים ואחוזי ההמרה. בהתבסס על אינטגרציה עם פתרון הניטור APMaaS של קומפיוור עבור פתרונות מובייל ואינטרנט, DC RUM מספק כעת תחת מערכת אחת מבט מלא ומקסימאלי על כל האפליקציות, המשתמשים, ואפליקציות משנה ללא יוצא מן הכלל .

לדברי מיכאל מקלקלן, יועץ ראשי ב- Forsythe Technology , "Compuware APM  הוא הפתרון הראשון שמספק מבט כולל ומקיף על חווית המשתמש, במערכת ניהול אחת, עוצמתית וידידותית למשתמש. לדבריו "הלקוחות אשר הטמיעו את פתרון APM זוכים למענה מלא ורחב עבור כל הדרישות שלהם על גבי מסך אחד, ישר מהקופסא. הדבר מאפשר להם להבטיח שכל האפליקציות שלהם פועלות כראוי, בהתאם   לדרישות העסקיות שנקבעו ושהן משביעות את רצון מנהלי האפליקציות מגוף ה-IT.

 

לדברי אמיר הראל, סמנכ"ל חטיבת מוצרי התוכנה , מטריקס "בניגוד למערכות אחרות המאפשרות מבט רק על חלק מסוגי האפליקציות ובעיות הביצועים, ומאלצות ארגונים לחפש פתרונות מורכבים לניהול,טלאי על טלאי, בעלויות אחזקה גבוהות יותר, Compuware APM  מפשט  את ניהול חווית המשתמש עם גישה חדשה ומקיפה, הכוללת לוח בקרה תפעולי מאוחד המקיף את כל סביבות הייצור ומיידע את אחראי המערכת בדחיפה על כל תקלה, איטיות ובעיה".

לפרטים נוספים על Compuware APM: http://bit.ly/1sfAGXf

 

אודות  Compuware
Compuware,  המיוצגת בישראל ע"י חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, מסייעת למנהלי מערכות מידע למקסם את ביצועי מערכות ה IT שלהם על מנת להיענות לצרכים העסקיים של הארגון. פתרונות Compuware משקפים את חווית המשתמש בזמן אמת ,מאיצים את תהליכי הפיתוח, משפרים את האיכות של הפיתוח ואת ביצועיהן של מערכות עסקיות, ומאפשרים למנהלי מערכות המידע לנהל בצורה טובה ויעילה יותר את מערכות ה IT באמצעות  בקרה טובה יותר הן על התקציב והן על אפקטיביות עבודתם של צוותי ה-IT.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב