דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אני לא מאמינה! - איך ידעת איזו מתנה לקנות לי? 

מאת    [ 01/07/2014 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 2307 פעמים ]

אחד מהדברים היותר כיפיים שאנו אוהבים לעשות הוא להפתיע את בת הזוג שלנו, לראות איך היא כל פעם מתרגשת מחדש, ישנם לא מעט תאריכים במהלך השנה כמו: יום הולדת, יום נישואים, חגים ומועדי ישראל שמהווים הזדמנות מצוינת לפנק את האישה שלנו במתנה מרגשת ומפתיעה. כמובן, אין צורך לחכות כמה חודשים עד שיגיע יום הולדת ואז להפתיע את החצי השני שלנו, המציאות מראה שכאשר מקבלים מתנה ללא קשר לתאריך או מאורע מסוים, מימד ההפתעה גדול שבעתיים כיוון שאין פה את הציפייה או את הידע שהיא תקבל מתנה.

 

כאשר מתכננים להעניק מתנה לאישה, צריך שהיא תקלע בול לטעם שלה ועל מנת שהבחירה תהיה מוצלחת כדאי להתייעץ עם אמא שלה, או אנשים הקרובים אליה שמכירים היטב את טעמה והעדפותיה. כאשר אתם מקבלים את הנתונים הללו, יש לכם כיוון מסוים לאיזה תחום של מתנות לפנות. כאשר ניגשים לחנות מתנות, ניתן להסתחרר מהמגוון העצום והמגוון ולכן כאשר מכינים היטב שיעורי בית ומקיימים התייעצות עם המכרים, יש כיוון מסוים לאיזה תחום כדאי לפנות, אם לדוגמא אנו יודעים שהאישה אוהבת מאד אומנות וחפצי נוי, ניתן להעניק לה מתנה מהסוג הנ''ל או אם האישה ידועה בחיבתה הרבה לתכשיטים, ניתן לפנק אותה בתכשיטים מיוחדים, עגילים, צמידים, אם היא טיפוס רוחני המחובר למסטיקה וקבלה ניתן להביא לה סט זוהר מתוק מדבש וכן הלאה.

כל מה שליבך מייחל -  ליבי מאחל

הברכה והאיחולים הלבביים שנצרף הינם חלק חשוב בלתי נפרד מהמתנה לבת הזוג איחולים מביעים אהבה, הערכה, תשומת לב ואכפתיות. בדרך כלל נראה שהחיפוש וקניית המתנה הינם ההשקעה הגדולה והחשובה ביותר ולכן מייחסים מעט חשיבות להקדשה שתלווה את השי, יכול להיות שההקדשה נראית מעט שולית אך כדאי לתת לה את הכבוד הראוי לה, להשקיע בכתיבת איחול לבבי, מעט מילים טובות וחמות מעניקות הרבה אושר ושמחה.

לא לכל אחד יש את הכישרון להביע בכתב את מה שהוא חש ורוצה לאחל לבת זוגתו, גם לזה יש פתרונות מצוינים, באינטרנט ישנם לא מעט אתרי ברכות אשר מציעים לקהל הגולשים ברכות לכל אירוע ולכל גיל, לבת הזוג, לבת מצווה, לכלה, למורה ועוד, מומלץ מאד להיעזר בהם לבחירת הברכה המתאימה, כידוע מילים עושות רושם, מילים עשויות להשפיע, לכן טרחתם והתאמצתם לחפש מתנה מתאימה, תשקיעו עוד קצת בברכה ואיחולים מכל הלב וכאשר תראו איך המקבל שמח תבינו שעשיתם את המעשה הנכון.

 


המאמר נכתב בחסות


http://www.olam-jew.com/zohat-matok/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב