דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חופשה רומנטית לזוגות בגליל 

מאת    [ 29/06/2014 ]

מילים במאמר: 606   [ נצפה 2045 פעמים ]

חופשה רומנטית בגליל לזוגות בלבד האם חשקה נפשכם בחופשה?

האם מאסתם במרוץ החיים ילדים בית עבודה, אתם צריכים מנוחה ואולי רענון לזוגיות הכיפית והייחודית שלכם?

האם ישנו אירוע מיוחד בפתח, יום נישואין, יום הולדת ועדיין לא חשבתם על רעיון מקורי רומנטי ומפנק?

חופשה רומנטית בגליל היא הפתרון המושלם עבורכם

בגליל תמצאו מקומות שקטים בנחלים צוננים וכן אויר הרים צלול בפסגות הגבוהות, שלל אפשרויות לינה מפנקים ואטרקציות רומנטיות ייחודיות.

איזה טיפוסים אתם ? אוהבי ספורט אתגרי, רכיבה על סוסים, שייט ביאכטה או מחפשים פינה שקטה ליד שפת הכנרת עם ארוחה מפנקת ומסאז' ?

יום כיף זוגי בגליל המערבי

ניתן לבחור צימר באחד הישובים השקטים של הגליל המערבי, מיורט (אוהל מונגולי) ועד בית מלון, בצימר יכולה להיות בריכה, ג'קוזי ועוד פינוקים שונים. יש באזור מסעדות מפנקות עם אוכל טעים, דגים, בשר, צמחוני או טבעוני לפי טעמכם האישי. יום כיף כזה יכול לכלול טיולים מרהיבים ולא קשים, למערת קשת, למוזאון תפן, נחלים שונים  ועוד, כמו כן האטרקציות הייחודיות באמת הם בעסקים המקומיים, שייט וצלילה בנקרות ראש הנקרא הייחודי לאזור זה, טיולי סנפלינג אשר טוואי השטח מאפשר טיול מאתגר וכייפי, רכיבה על סוסים, ביקור בפאב של בירה מלכה או סיור ביקב דלטון.

יום כיף זוגי בגולן

בגולן תזכו לאוויר הרים צלול ומקומות לינה ייחודיים עם נופים יפים לכיוון הכנרת או עמק החולה, פינוק ייחודי באזור הגולן הוא המלון בחמת גדר אך מדרום הרמה ועד הצפון ישנם המון צימרים איכותיים לבחירה, תוכלו לבחור במסעדה לפי טעמכם האישי, קדירת המכשפה והחלבן, מסעדות דרוזיות בכפר מסעדה, מסעדת הבוקרים לבשרים, סדנת שוקולד בעין זיוון, בעונה המתאימה ניתן גם לבצע קטיף דובדבנים עצמי באזור, ליהנות מסיידר תפוחים אלכוהולי צונן באל רום, מבשלת הגולן עם בירה איכותית וארוחות או סיור ביקבי רמת הגולן.  האטרקציות רבות והכל תלוי בבחירתכם ליום פינוק זוגי, ניתן לבצע טיולי סוסים, טיולים בנחלים ומקורות מים, טיולי ריינג'רים וטרקטורונים, טבילה בחמת גדר ועוד.

יום כיף זוגי בכנרת

רחצה בחופים יפים במים נעימים, ארוחה במסעדה מפנקת ולינה במקומות ייחודים אתם יכולים לקבל את כל החבילה ביום כיף זוגי בכנרת. לטייל בנחלים זורמים או פשוט להסתלבט על החוף, לישון במלון הסקוטי או בצימר נחמד, לצאת למסעדות מפנקות, מסעדת השף רוברג במושב ליבנים, מסעדת צל תמר, מסעדת דגים בנמל בעין גב, מרינדו מסעדת בשרים איכותית ומסעדה לבנונית בכניסה לגינוסר ומסעדה מזרחית בכניסה למגדל וכן פאב על הנהר, בכניסה לקיבוץ כנרת, גליתא סדנאות שוקולד איכותיות ששמה הולך לפניה. ברשימת האטרקציות יש רכיבה על סוסים, טיולי טרקטורונים ועוד אך כאן נכנסת אטרקציה ייחודית במינה אותה לא תמצאו במקום אחר, שייט רומנטי בכנרת על גבי יאכטת המפרש הראשונה מסוגה בכנרת, בשייט ניתן לשלב לפי רצונכם מסאז', ארוחה, לסדר כי יהיה נוף של שקיעה או פינוקים אחרים. יום כיף זוגי בכנרת הופך לייחודי כאשר משתמשים במשאבים של המקום, לכן שייט ביאכטת האהבה בכנרת מיוחדת לכנרת.

יום כיף זוגי בעמק החולה

בעמק החולה ישנם מקומות לינה רבים ניתן ליהנות במצפה הימים או במגוון הצימרים ובתי הארחה השונים, ישנם מסלולי טיול מוצלים בכל רמות ההליכה, שמורת דן והחצבני, שמורת החולה והאגמון אשר בעונת נדידת הציפורים עמוס בתנועה של ציפורים נודדות מרהיבות פארקים ליד נחלים ועוד. אפשר להתפנק בארוחה טעימה לפי בחירתכם, במסעדת נחלים, דג על הדן, דגי דפנה, מסעדת הפוקצ'ה, בית קפה פתפותים בראש פינה ועוד מסעדות רבות מראש פינה ועד צפון רמת הגולן. במידה ואתם מחפשים אטרקציות גם כאן ישנם טיולי סוסים, טרקטורונים, ריינג'רים ועוד אך כאן לאזור זה ייחודי שייט הקייקים בנחלים, אשר יכול להיות נעים ביום חם אפשר לקחת בו את הזמן וליהנות מהטבע צליל המים הזורמים והצמחיה ירוקה העוטפת.

יש עוד המון מסעדות, אטרקציות ואפשרויות לינה אשר אינן מוזכרות כאן אך אולי איכותיות מאד, מקווה שעבור יום הפינוק הזוגי שלכם תמצאו את מקומכם אתנו בגליל הרומנטי והמפנק.

זהר בן גיגי
סקיפר ומנכ"ל יאכטת האהבה בכנרת - הפקות רומנטיות בכנרת שייט וימי כיף לזוגות בלבד
www.loveyacht.co.il
Zohar Ben Guigui
www.loveyacht.co.il/galilee_sailing_yacht
Yachtmaster RYA/MCA
 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב