דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להפוך את תכנון החתונה שלך למהנה יותר 

מאת    [ 29/06/2014 ]

מילים במאמר: 394   [ נצפה 3026 פעמים ]

יום החתונה שלך קרב ובא וההכנות בעיצומן. אין ספק שמדובר בתהליך שיכול להיות מתיש ממש באותה מידה שהוא יכול להיות מהנה. אז איך תוכלי להפוך את התכנונים למייגעים פחות ולהימנע מלחצים מיותרים?

הנה כמה דרכים לשפר גם את הדרך לחתונה וגם את יום החתונה עצמו.

1.כתובת מייל נפרדת- בתהליך תכנון החתונה סביר להניח שתרשמי לאינספור ניוזלטרים ואתרים שונים שישלחו לך עדכונים בנוגע לדברים החיוניים לתכנון החתונה שלך. לפני החתונה זה יכול להיות דבר נהדר, אינפורמטיבי ויעיל, אבל לאחר שהחתונה נגמרת- את עלולה להיוותר עם תיבת מייל מלאה בעדכונים לא נחוצים שממשיכים להגיע אלייך ללא הפסקה. לכן מומלץ לפתוח כתובת מייל נפרדת, המיועדת אך ורק לענייני החתונה, כך שלאחר החתונה תוכלי לשוב לחייך (ולכתובת המייל הרגילה שלך) ללא הפרעות.

2.אל תתקמצני על צלם- אחרי החתונה כל מה שנשאר הוא זכרונות יפים. לכן חשוב שתשקיעו את הסכום הדרוש על מנת להבטיח שצילומי הסטילס והוידאו של החתונה שלכם יהיו איכותיים ומקצועיים, כך שהמזכרת שתיוותר לכם מזכרת ראויה מהאירוע שלכם.

3.הקדישי מחשבה לבחירת אולם האירועים- אולם אירועים הוא בעצם המרכיב שנותן את הטון לחתונה כולה. בחירה נכונה או שגויה של אולם האירועים שלך תשפיע באופן קריטי על מידת ההצלחה של האירוע. לכן חשוב שתקחי לך את כל הזמן הדרוש. צאי יחד עם בעלך לעתיד לסיור מקיף במספר גדול ככל הניתן של אולמות אירועים ובחרי את מה שמתאים לצרכים שלך וכמובן
לא חורג מהתקציב. אם את מתכננת חתונה אינטימית, כדאי שתבחרי באולם שמיועד ספציפית עבור אירועים קטנים. הדבר יבטיח לך את היחס האישי שלו את זקוקה ולא יגרום להרגשה של ריקנות שהייתה יכולה להתקבל באולם גדול יותר.

4.בקשי עזרה- תכנון החתונה הוא משימה מורכבת, שיכולה להיות מכבידה במיוחד אם מבצעים אותה לבד. אל תתביישי לבקש עזרה. כדאי ורצוי שבעלך לעתיד ייקח חלק פעיל בתכנון החתונה של שניכם. מעבר לכך, את יכולה להאציל סמכויות גם לשאר בני המשפחה הקרובה ולכמה חברות קרובות. תהיי בטוחה שכל האנשים שאוהבים אותך ישמחו לעזור להוציא לפועל את אחד הימים החשובים והמאושרים ביותר בחייך.

אין ספק שאם תשתדלי ליישם אפילו אחד מהטיפים המוצעים, תרגישי הקלה עצומה וכך גם תוכלי לתכנן את החתונה שלך בצורה יעילה הרבה יותר ולהרגיש מרוצה יותר מהתוצאה. הדבר החשוב ביותר בכל הנוגע לחתונה שלך הוא שתהני. אחרי הכל- המהות האמיתית של האירוע הזה היא אהבה ושמחה- וכל השאר הוא רק בונוס. השתדלי לזכור את זה, גם לאורך הדרך וגם ביום החתונה עצמו, כך שתוכלי להילחץ פחות וליהנות יותר.

מורן שלי
כתיבת תוכן לאתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב