דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


CRM לפרילאנסרים 

מאת    [ 22/06/2014 ]

מילים במאמר: 548   [ נצפה 1884 פעמים ]

בתור פרילאנסרים, אתם גם מתעסקים עם לקוחות קיימים וגם מחפשים אחר לקוחות חדשים. בגלל שאתם כל כך עמוסים, חשוב שתהיו מסודרים ומאורגנים ותדעו איפה אתם עומדים עם כל לקוח.

אחרי הכל, קל מאוד לשכוח איזו הצעת מחיר נתתם ללקוח אחד, מתי שלחתם משלוח ללקוח שני, מתי הבטחתם להתקשר ללקוח שלישי וכו'. כאן נכנסת לתמונה תוכנת CRM, שתעשה לכם סדר בבלגן.

תוכנת CRM מרכזת לכם את כל המידע על הלקוחות, באופן מאורגן. כבר לא תצטרכו לשרבט הערות על דפי ממו ולשלוח לעצמכם תזכורות דרך המייל. בנוסף, תוכלו להשתמש במאגר המידע הנוח והנגיש כדי לחזק את הקשר עם הלקוחות שלכם (שכן בתור בעלי עסק קטן זהו הכוח העיקרי שלכם – יחס אישי לכל לקוח.)

אבל איך בוחרים תוכנת CRM שתהיה מושלמת עבורכם? במאמר הבא נעבור על כמה פרמטרים חשובים לבחירת CRM לפרילאנסרים:

התאמה לעסק זעיר - היום יש מגוון ספקים שמציעים תוכנות CRM, אך לא כולן מתאימות לפרילאנסרים. רבות מהתוכנות האלו מיועדות לעסקים ולארגונים גדולים. הן מציעות יותר מידי פונקציות, שרובן פשוט מיותרות לעסק הזעיר שלכם.  

לעומת זאת, תוכנת Microsoft CRM היא תוכנה גמישה שמתאימה גם לעסק קטן וגם לחברה גדולה. יש בה מגוון רחב של פונקציות, שמתוכן תוכלו לבחור את הפונקציות שמתאימות לעסק שלכם ועל כל השאר לוותר, כדי להימנע מסרבול.

ממשק ידידותי למשתמש – מכיוון שזמנכם יקר ואתם עסוקים עד מעל הראש באינספור מטלות, חשוב שתבחרו בתוכנה ידידותית למשתמש. כך לא תבזבזו זמן ב"לשבור את הראש" ולנסות להבין איך התוכנה עובדת.

Microsoft Dynamics CRM מגיעה עם ממשק ידידותי וקל לשימוש. מהרגע הראשון הממשק ייראה לכם מוכר, במיוחד אם אתם עובדים עם תוכנות אחרות של מייקרוסופט. התוכנה עובדת מצוין בשילוב וורד ואקסל - מה שיקל עליכם מאוד את השימוש בה.

גישה מכל מקום – בתור פרילאנסרים, אתם ממלאים את תפקיד איש המכירות בעסק  שלכם ומתרוצצים בשטח בפגישות עסקיות. מסיבה זו חשוב שהתוכנה תציע לכם גישה נוחה למאגר המידע שלכם, מכל מקום ובכל זמן.

כך אתם יכולים להתכונן טוב יותר לפגישות עם לקוחות (אפילו כשאתם בדרכים), לענות על שאלות בזמן פגישה עסקית (כגון זמינות של מוצר במלאי וכו'), לפתור בזמן אמת בעיה של לקוח וכמובן גם לקבל לידים 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה. עם Microsoft CRM , שמציעה לכם גישה לממשק מכל מקום ומכל מכשיר, יהיה לכם קל ונוח.

יכולת לפלח לקוחות – חשוב לבחור בתוכנה שמציעה אופציית פילוח לקוחות. כלומר, אופציה שבעזרתה תוכלו למיין לקוחות לסוגים שונים (לקוחות פרימיום, לקוחות תובעניים שזוללים זמן וכו'). תוכלו גם להשתמש בתוכנה כדי ליצור רשימות ניוזלטר.
 
יומן אישי – התוכנה שתבחרו צריכה לשמש לא רק כתוכנת אנשי קשר, אלא גם כיומן לכל דבר המכיל מטלות, מעקבים ותזכורות על פגישות. Microsoft CRM מציעה יומן פגישות מתקדם ומשוכלל.

קבלת לידים – התוכנה שתבחרו צריכה לקבל לידים ממגוון ערוצים (דפי נחיתה, אתר בית וכו') ולרכז אותם במקום אחד. Microsoft Dynamics CRM מרכזת את כל הלידים במקום אחד בצורה נוחה ומאורגנת, כך שלא תצטרכו לבזבז זמן על חיפוש והקלדות.  

לסיום, כשאתם באים לבחור תוכנה, יש להתחשב בכל הפרמטרים שציינו. בנוסף, לפני שסוגרים עסקה עם ספק CRM, חשוב להתנסות בתוכנה, לראות אם אתם "מתחברים" אליה ואם השימוש בה נוח וקל. אם לא – אתם פשוט מבזבזים את זמנכם. 


מוגש בחסות Reut One - החופש לבחור את הטוב והמתאים ביותר. Reut One הינה בית פתרונות בתחום מערכות CRM המתמחה ביישום, פיתוח והטמעת מערכות CRM.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב