דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שצריך לדעת על דבק אפוקסי 

מאת    [ 15/06/2014 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 2673 פעמים ]

ניתן להגדיר דבק אפוקסי כסוג של דבק עמיד בעל מאפייני הדבקה יוצאי דופן. לדברי המומחים גורם מחבר זה יעיל יותר מדבקים המגיעים בצורת משחה הזמינים כיום בשוק. הדבק האפוקסי לא ידוע אך ורק בשל חוזק ההדבקה שלו אלא גם מוערך בשל היכולת שלו ליצור שכבה יציבה של הגנה. המאפיין המדהים ביותר של דבק אפוקסי הוא העובדה שניתן להשתמש בו על גבי מגוון רחב של חומרים, כגון: עץ, פלסטיק ומתכות. קראו נא את המשך המאמר כדי לדעת מעט יותר לגבי הגורם המחבר המדהים הזה.

בסעיף זה נתחיל לדון ביישומים השונים של דבק אפוקסי. אחד מהשימושים היותר נפוצים שלו הוא בבנייה ושיפוץ של מבני עץ. הדבק משמש כאן לא רק ככלי המבטיח את היצמדותם של כמה חלקי עץ שונים יחד, אלא גם יכול לתת להם גימור מושלם. דבק אפוקסי הוא אחד המרכיבים החשובים המיושמים על מבני עץ על מנת לתת להם גימור לכה מבריק. הלכה מכילה דבק שפותח במיוחד לשם כך שכאשר מיישמים אותו על גוף עץ הוא משמש כשכבת הגנה חזקה שלא רק משפרת את המראה שלו, אלא גם מגבירה את רמת העמידות של הפריט.

תוכלו להשתמש בדבק אפוקסי אפילו לתיקון סיבים אופטיים סדוקים או שבורים. כאשר משתמשים בו לתיקון חיווט סיבים, חוץ מלקשר את החוטים יחד, הדבק גם יוצר שכבת הידוק חזקה על העטיפה הפולימרית שלהם. מומחים מאמינים כי יכולתו של הדבק האפוקסי לשחזר חפצים סדוקים או שבורים ותוך כדי כך גם להציע להם הגנה חזקה היא הסיבה שהפכה אותו לפופולרי מאוד בשימוש בקרב יצרנים ואנשי מקצוע בדורנו.

תשמחו לדעת כי הגורם המדביק הזה לא משמש רק אנשי מקצוע; תוכלו להשתמש בו גם עבור עבודות תיקון בבית. בכל מקרה, הדבקים האפוקסיים המיועדים לשימוש ביתי שונים מאלה המיוצרים לשימוש של בעלי מקצוע. בדרך כלל, הדבק המשווק עבור יישומים מקצועיים מציע הדבקה חזקה יותר מאלה המיועדים לשימוש ביתי.

מהם היישומים הנפוצים ביותר של דבק אפוקסי בשימוש ביתי? יכולתו של המוצר לשמש כחומר מקשיח (גורם המסוגל ליצור קשר חזק) הופכת אותו למרכיב מושלם לתיקון חלקים של כל מסגרת תמונה עתיקה. בנוסף, תמיד תוכלו להשתמש בו לתיקון רגלי שולחן רעוע ותיקון סוגים שונים של רהיטים שבורים. אם אתם רוכשים דבק אפוקסי לשימוש ביתי, תמיד תבקשו דבק מעורבב מראש, המגיע ברוב המקרים בשפופרות קטנות. לעולם אל תתנו לשפופרת פתוחה של דבק לבוא במגע עם האוויר משום שדבק אפוקסי מתמצק ברגע שהוא בא במגע עם אוויר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב