דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע יש לשמור על השקט בזמן ניתוחים והרדמות? 

מאת    [ 12/06/2014 ]

מילים במאמר: 787   [ נצפה 1979 פעמים ]

 

איך קורה לפעמים שבחורה עוברת ניתוח פלסטי כדי להיות יותר נאה. אחרי הניתוח היא נראית יותר טוב פיזית אולם יש לה הרגשה רעה לגבי עצמה ולגבי איך שהיא נראית מאוחר יותר?

דורותי (שם בדוי) החליטה לעבור ניתוח אף כדי להראות יותר טוב, האמת שהיא נראתה לא רע כבר לפי אבל "זה לא היה זה" בשבילה. היא חסכה מכספה במשך שנה וחצי ועשתה את הניתוח. האף יצא מדהים, הרופא המנתח היה גאה וגם חברות אמרו לה את זה כל הזמן אבל דורותי לא הייתה מרוצה משהו השתנה אצלה משהו גרם לה לחשוב שהיא "לעולם לא תהיה אותו דבר" ו"שאף פעם היא לא תוכל להתחתן"  והיא סירבה לצאת מהבית לבלויים ואמרה שזה בגלל הפיגועים ושהיא מפחדת, משהו השתנה בדרך שבה היא חשבה על עצמה ועל עתידה בחיים. משהו השתנה בהתנהגות שלה. מה קרה בעצם? מאיפה הגיעו המחשבות השליליות האלו?

התשובה טמונה ברגעי חוסר ההכרה של דורותי בזמן ניתוח האף. ברגעים אלו הייתה דורותי תחת הרדמה מלאה ולא היה לה זיכרון אנליטי (שאפשר לנתח בעזרתו) של מה שהיה באותו פרק זמן. אולם על פי מחקר של ל.רון האברד בתחום  המחשבה הנקרא דיאנטיקה (דרך המחשבה), הוכח באופן מדעי כי ברגעי כאב המלווים בחוסר הכרה חלקי או מלאה  דברים נרשמים במיינד הריאקטיבי (מיינד הפועל על בסיס של גירוי ותגובה).

ובכן כך היה, דורותי נכנסה לניתוח, ההרדמה הופעלה עליה (זהו כאב לתאי הגוף) ומאותו רגע המיינד האנליטי שלה שותק והיא "לא הרגישה כלום", אולם כל חווית הניתוח הוקלטה בצורה מדויקת ע"י המיינד הריאקטיבי שלה. במשך שעתיים תמימות הסתובבו סביבה שלושה  אנשים, הרופא המנתח רופא נוסף והאסיסטנטית והם פטפטו על החיים ועל דה והא, כאשר המסכנה דורותי שוכבת לה מחוסרת הכרה, כשגופה תחת כאבים עצומים מסמי ההרדמה, שבירת עצמות האף, וכ'.

האסיסטנטית, בחורה פחדנית, אומרת  לרופא "תראה איזה פחד להסתובב היום בחוץ עם כל הפיגועים האלו". הרופא מסכים איתה ואומר "אין טעם לצאת מהבית בימים כאלה" "עדיף להישאר בבית לבד" אומר הרופא השני. "זה בעיה היום איך אפשר להכיר אנשים אם אתה נשאר בבית איך תכיר מישהו? איך תתחתן?" אומרת האסיסטנטית. והשיחה קולחת בינהם וכל אחד תורם את דעותיו ופחדיו היישר אל תוך המיינד של דורותי, בזמן שהניתוח מתבצע כדבר משני בכלל. והם ממשיכים " מי צריך להתחתן היום בכלל, האם את יכולה להאמין בכלל שמישהו לא יבגוד בך" "היום זה לא מה שהיה פעם" "פעם היה רגש הייתה אהבה היה בשביל מה לחיות היום הכול פלסטי הכול סינטטי הכול בהזמנה" "כן, הנה זאת חושבת שבגלל שיהיה לה אף יפה היא תהיה מאושרת ותתחתן" "אני לא סומך על זה בכלל" "בשבילי אף של ניתוח פלסטי אומר רק דבר אחד שהבחורה שעושה אותו חושבת שהיא כל כך מכוערת שאף אחד לא ירצה להתחתן איתה בגלל האף"  

אבוי לדורותי מה הטעם באף יפה כאשר מחשבות שליליות נטעו בה באופן שהיא אפילו לא יכולה לזכור אותם לשפוט את ערכן או להיפטר מהן?

כאשר דורותי התעוררה הייתה לה הרגשה רעה ולא עזרה שום מחמאה מאף אחד, היא בפנים ידעה שהיא לא תתחתן יותר, לא בא לה לצאת מהבית, היא נעשתה פחדנית וידעה שהיא לא  תוכל לחזור להיות אותו דבר כמו שהייתה פעם, מבחינתה גורלה נגזר עליה.

הניתוח הזה עלה לה מאוד ביוקר הוא עלה לה באושר בביטחון של העתיד שלה, אם הרופאים היו משתמשים ב"דיאנטיקה מונעת", הניתוח שהיה ניתוח אף מדהים היה באמת משיג את המטרה שדורותי הציבה לעצמה לשפר את ההרגשה שלה בקשר לעצמה, לשפר את הביטחון שלה וכמובן בעתיד להתחתן.

אחד הדברים החשובים ביותר ב"דיאנטיקה מונעת" הוא לשמור על שקט בזמן ניתוחים תחת הרדמה (גם מקומיות). ובתור מנותח  אתה זכאי לבקש שכך יעשה. הדבר יכול לעזור מאוד להחלמה מהירה ללא סיבוכים מיותרים שאינם קשורים אל עצם הניתוח אלא על דברים שנאמרו ע"י רופאים בזמן הניתוח כאשר אתה היית חסר הכרה, כיוון שדברים אלו נרשמים אצלך במיינד ועלולים להשפיע עליך לרעה מאוחר יותר.

קורה לא פעם שבחורה כמו דורותי עוברת ניתוח פלסטי כדי להיות יותר נאה, אחרי הניתוח למרות שהיא נראית טוב יותר יש לה רגשות שליליים כלשהם לגבי עצמה ולגבי איך שהיא נראית, היא מאשימה את תוצאות הניתוח ומוצאת שהאף לא ממש מוצא חן בעניה וכ' וכ' וכ' הפחתות ערך עצמיות ורגשות שליליים. יכולים להיות אין סוף אפשרויות איך המיינד של המנותח יכול לפרש באופן מילולי חסר הגיון מה שנאמר בתמימות בזמן ניתוח. לכן השתמש בדיאנטיקה מונעת ואמור למנתח שלך לא לדבר בזמן ניתוח. הדבר נכון גם להרדמות מקומיות, בלידה או סתימות שורש וכ'. עמוד על זכותך - ובקש מהרופא לא לדבר בזמן שאתה חסר הכרה - זה הכול.

חשבתי שזה מידע חשוב לציבור, לכן רציתי לשתף אתכם בכך.

מומלץ לקרוא את הספר דיאנטיקה  בו מפורטת טכניקה כיצד ניתן להפטר מכל התכולה שנכנסה למיינד הריאקטיבי שלך.

אפשר לאודיטינג מאודיטור מקצועי בדימור.

רוצה להכיר את הנושא ל דיאנטיקה בחינם? קבל עכשיו במייל חוברת אינטרנטית כוח המחשבה על הגוף.

מורדי בוקאי סיינטולוג מקצועי יועץ אישי להתקדמות בחיים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב