דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שבע דרכים לחסכון בעלויות הדפסה 

מאת    [ 13/03/2008 ]

מילים במאמר: 480   [ נצפה 3161 פעמים ]

שבע דרכים לחסכון בהוצאות הדפסה

ניתן כיום למצוא מדפסות רבות בשוק אשר יתאימו לתקציב שלכם, אך לא כאשר תשקלו את עלויות ההדפסה. אפילו היצרנים הגדולים של המדפסות, מפיקים את מירב הרווחים ממכירת המוצרים הנלווים בעיקר מחסניות דיו יחסית לרווח הישיר ממכירת המדפסות.
המדפסת הזולה יחסית עשויה להימצא כיקרה יותר משחשבתם, אולם תוכלו לבצע מספר צעדים להפחתת עלויות ההדפסה. להלן שבע דרכים לחסכון.

השתמשו במצב חסכון או במצב טיוטה. במדפסות רבות מוגדר המצב הרגיל להשתמש ביותר דיו מהדרוש בפועל. במידה ואתם מדפיסים דבר מה רק כתיעוד או לשימושכם האישי, יתכן שלא תצטרכו שהמסמך יראה מושלם. על ידי כיוון המדפסת למצב חסכון או טיוטה, תוכלו לעשות שימוש במחסנית הדיו במשך זמן רב יותר. ישנן מדפסות אשר יאפשרו לכם להפוך מצב זה לברירת המחדל, אך אחרות ידרשו מכם לשנות זאת ידנית בכל פעם שתבקשו להדפיס.

הדפיסו בשחור לבן. מחסניות צבע יקרות יותר ממחסניות שחור לבן. מדפסות רבות מדפיסות בצבע באופן אוטומטי, גם כאשר אתם מדפיסים טקסט בשחור לבן. כאשר תדפיסו מסמכי טקסט, וודאו כי הגדרות המדפסת מכוונות להדפסה בשחור לבן.

אל תחליפו מחסניות דיו לפני שהן התרוקנו. ישנן מדפסות אשר יזהירו אתכם כי רמת הדיו או הטונר נמוכה, הרבה לפני שהמחסנית ריקה. אל תמהרו להחליף את מחסנית הדיו או הטונר כאשר אתם רואים את אזהרת המדפסת. המשיכו להדפיס כרגיל המדפסת תפסיק כאשר הדיו יאזל לגמרי.

הדפיסו על שני צידי הדף. תוכל לחסוך בעלויות נייר על ידי הדפסה משני צידי הדף לעיתים קרובות ככל האפשר. ישנן מדפסות אשר יבצעו זאת באופן אוטומטי; במדפסות אחרות, תאלצו לטעון מחדש את הנייר באופן ידני בכדי להדפיס של שני צידי הדף. יתכן שדבר זה יגזול מאמץ נוסף, אך בדרך זו תוכלו לחסוך עד 50% בעלויות הנייר.

בדקו מחסניות מתוצרת צד שלישי. עלויות דיו וטונר מתוצרת צד שלישי עשויות להיות זולות באופן משמעותי מהמוצר המקורי. ישנן חברות המזריקות דיו חדש למחסניות ממוחזרות, אך אחרות מייצרות מחסניות ודיו חדשים מאפס, באמצעות הוראות היצרן המקורי. קיימת סיבה מסוימת לדאגה בשל האפשרות לפגיעת דיו מתוצרת צד שלישי במדפסות, אך חלק מזה הינה הפרזה מצד היצרנים המקוריים. בעת רכישת מחסניות תואמות או מחסניות שיוצרו מחדש, הקפידו לבחור ספק בעל מוניטין.

כבו את המדפסת כאשר היא איננה בשימוש. אם אינכם מדפיסים לעיתים קרובות, כבו את המכשיר כשאינכם משתמשים בו. בצורה זו תוכלו לחסוך בעלויות החשמל וכן תמנעו מהמדפסת מלנקות את ראש ההדפסה והזרבוביות לעיתים תכופות מדי. מחזורי הניקוי האוטומטיים הללו עשויים לרוקן את המחסניות כאשר אינכם משתמשים במדפסת.

אחסנו מסמכים בצורה אלקטרונית. הדרך הטובה ביותר לחסוך בעלויות ההדפסה הינה למעט בהדפסה. אל תדפיסו כל דוא"ל שאתם מקבלים במקום זאת, שמרו אותם בקבצים אלקטרוניים על המחשב שלכם. תוכלו לגבות את הקבצים הללו על דיסק או על כונן קשיח חיצוני במקום להדפיס אותם. כאשר תדפיסו מסמכים ארוכים, דאגו להדפיס רק את העמודים להם אתה זקוקים ולא את המסמך כולו.

הדפסה עשויה להיות יקרה, אך אם תעקבו אחר הצעדים הקלים הללו תוכל לחסוך בעלויות.
עשו ככל יכולתכם לחסוך בשימוש בדיו ובמוצרים מתכלים אחרים והגבילו את כמות ההדפסות ככל האפשר כך תוכלו לחסוך בהוצאות ההדפסה לאורך זמן.
מסמך זה נכתב ע"י איתי סברן
מנכ"ל חברת ראש-דיו העוסקת בשיווק מוצרים מתכלים למדפסות ופקסים.
http://www.2050.co.il או 2050* מכל טלפון. ללקוחות אתר מאמרים הנחה בהצגת קוד 8486 לאיש המכירות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב