דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שקיות נייר לפרסום אפקטיבי 

מאת    [ 15/05/2014 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 4658 פעמים ]

אחת הדרכים המומלצות והמקוריות ביותר לביצוע מהלכי פרסום ושיווק היא שימוש בשקיות. כיום ניתן לנצל את הנוכחות של השקיות במרחב הציבורי לצרכים רבים:

1. השקיות מושכות המון תשומת לב, ומעניקות מיתוג ששווה עשרות אלפי שקלים. לקוח הנושא עמו שקית עם לוגו מעביר הלאה את המסר הפרסומי, ויוצר הדהוד שיווקי אפקטיבי.

2. השקיות תורמות למוניטין של החברה, המשרד או החנות. לא כל אחד יכול להרשות לעצמו לייצר שקיות, ולכן יש להן משמעות מיידיית.

3. הלקוחות שומרים את השקיות על מנת להשתמש בהן בעתיד. בעוד כולנו רגילים לזרוק ברושורים, כרטיסי ביקור או עלוני פרסום, אפשר למצוא לפחות שקית אחת בכל בית פרטי.

מדוע כדאי להשתמש בנייר?

את היתרונות השיווקיים והפרסומיים של שקיות ניתן ליישם רק באמצעות פתרונות נייר. במילים אחרות, שקיות ניילון לא יכולות להציע את אותו סל יתרונות – אלא להיפך. ייצור שקיות ניילון מעיד על חוסר רגישות לסביבה, ועל בזבוז של משאבי טבע. מנגד, שקיות נייר יוצרות רושם אלגנטי, ומעלות את רמת הביקוש כלפי המותג.

מי שאינו מכיר מקרוב את תחום הפרסום והשיווק, או פשוט לא יודע כיצד לבחור חברה לייצור שקיות נייר, מוזמן להשתמש בטיפים הבאים:

א. העדיפו איכות על פני מחיר – זכרו כי השם שלכם הוא זה שמופיע על השקית, ואותו הלקוחות צריכים לזכור. העדיפו לשלם עוד כמה שקלים על שקית איכותית, מאשר להתפשר על שקית דקה מדי, או כזו שתקרע בתום שימוש בודד. השקיות הן השקעה משתלמת בטווח הקצר והארוך, וכך יש להתייחס אליהן.

ב. בדקו את מהירות ההדפסה והעבודה – בחרו חברה שיודעת לעמוד בלוח הזמנים אליו היא מתחייבת. נסו לקבל המלצות על החברה, הגיעו לפגישת היכרות, ואל תתביישו לשאול על ניסיון בייצור שקיות מהסוג בו אתם מעוניינים.

ג. אל תוותרו על עיצוב גרפי – האפקטיביות של שקיות נייר בתור אלמנט פרסומי ושיווקי נמדדת במספר שניות בודדות. על מנת לנצל את הזמן העומד לרשותכם לצורך העברת המסר, עליכם לדאוג לעיצוב גרפי בולט וקולע. השתמשו בשירותיו של מעצב גרפי מטעם החברה, ותוכלו לייצר בידול גם מול המתחרים.

ד. התחילו עם כמויות קטנות – במידה ועומד לרשותכם תקציב מוגבל, פנו אל חברה המאפשרת ייצור שקיות בכמויות קטנות. פזרו את השקיות הללו בין הסניפים או העובדים, בדקו האם הן מחזירות את ההשקעה, ובצעו במידת הצורך מקצה שיפורים נוסף במסר, בעיצוב, בצבעים או בגודל השקית.

לסיכום, שקית נייר ממותגת היא פשוט פרסומת מהלכת בחינם. העלות היחידה על הפרסומת הזו היא מחיר ייצור השקית וההדפסה, אשר עומד בעצמו על סכום מינימאלי עד בלתי מורגש. מנהלי חברות המעוניינים להשתמש בשקיות נייר יכולים להתייעץ עם נציגי חברה מקצועית, לקבל הצעת מחיר, ולהצטרף אל פירמות בינלאומיות, שכבר עושות שימוש בשיטה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב