דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משתפות פעולה כדי להגדיל את המכירות: מרקדו הישראלית ו-Scotts of Stow הבריטית 

מאת    [ 12/03/2008 ]

מילים במאמר: 277   [ נצפה 1871 פעמים ]


Scotts of Stow הבריטית, החלה בשיתוף פעולה עם חברת מרקדו הישראלית, ספקית גלובלית של פתרונות חיפוש מידע וסחר למסחר מקוון. מרקדו מספקת ל- Scotts, העוסקת בשיווק קטלוגים למוצרי בית וגן, את כלי החיפוש השיווקי שלה (searchandising). מטרתו - הגדלת המכירות באתר החברה.

נייג'ל סוואבי, מנכ"ל Scotts, החל להשקיע בשיווק ברשת בשנת 2000 במטרה לספק ללקוחותיו אפשרויות שונות של ערוצי תקשורת מול החברה. וכיום, הוא מאפשר ללקוחותיו לבצע הזמנות באמצעות הדואר, הטלפון, החנויות הקמעונאיות שלו וגם באינטרנט דרך אתרי הרשת של החברה. "השילוב של מכירה רב-ערוצית מחד והפיתרון של מרקדו אשר מציג תוצאות חיפוש משולבות מכל ערוצי המכירה באתרים בפלטפורמה אחת מאידך, מהווים בסיס מצויין לשיתוף פעולה פורה ומניב תוצאות", אומר סוואבי.

"אנו מאמינים כי השימוש בטכנולוגיה של מרקדו תהפוך את הפעולות ברשת למהירות יותר ורווחיות יותר" אומרת וונדי דרבישיר, מנהלת המחלקה העיסקית והטכנולוגית בScotts. " הצוות שלנו יכול כעת להתמקד יותר בלקוח ובשימור הלקוחות, כאשר בו בזמן ניתן לראות זרימה טובה יותר באתרי החברה שבהכרח תוביל לעלייה ביחסי ההמרה (יחס ההמרה מהווה מדד לכמות הלקוחות שביצעו רכישה בפועל של מוצר ברשת מתוך סה"כ המבקרים/גולשים אשר נחשפו אל המוצר).

מרקדו הוקמה ב-1997 והיא מספקת פתרונות חיפוש ומסחר אלקטרוני ליותר מ-150 חברות קמעונאיות רב-ערוציות וגופי מסחר B2B, בינהן Sears, Macy's, Williams-Sonoma ,Target , B&H, ו- OfficeMax. הפתרונות של מרקדו מכוונים לשיפור חווית הקניה של הגולשים באתרי מסחר מקוון ובמקביל נותנים כלי ניהול ומידע בזמן אמת למנהלי האתרים, המאפשרים תכנון ויישום אסטרטגיות מסחר. חברות ואתרי מסחר אלקטרוניים יכולים באמצעות השימוש בפתרונות של מרקדו להגדיל את נתח הרווחים שלהם באופן מהיר ולשמר את לקוחותיהם לאורך זמן. מאז שהוקמה, גייסה מרקדו 54 מיליון דולר, כאשר בסוף 2006, השלימה סבב גיוס הון, בהיקף של 11.5 מיליון דולר, בהובלת קרן ההון סיכון הישראלית "אתגר".

לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.

www.donitza.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב