דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע כדאי לרכוש ביגוד יד שניה? 

מאת    [ 07/05/2014 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 2145 פעמים ]

 

חנויות יד שניה הפכו לחלק בלתי נפרד מתרבות השופינג, ועדיין יש אנשים שנרתעים מהמחשבה על בגדים שמישהו לבש לפניהם. הסיבות הטובות ביותר לקנייה יד שניה הן כמובן חיסכון כלכלי משמעותי, רכישת פריטים מיוחדים יותר שלעיתים לא ניתן להשיגם ברשתות האופנה השונות וקנייה אקולוגית וסביבתית.

 

החיסכון הכלכלי יכול להגיע עד מאות שקלים, במיוחד כאשר מדובר על בגדי ילדים ובגדי הריון, בגדים מסוג זה משמשים אותנו לזמן קצר, הרי שהמידות משתנים בקצב מהיר ויש הכרח לחדש את המלתחה בתקופות קצרות. בגדי יד שניה נמכרים במחירים אטרקטיביים, מחירים סבירים יותר במיוחד כאשר מדובר בבגדים המשמשים אותנו לתקופה מוגבלת. כמו כן, ניתן למכור בגדים לחנויות יד שניה ובכך להרוויח כמה פרוטות על בגד שלא ישמש אותנו יותר. הדבר בא לידי ביטוי גם באביזרי אופנה שונים כגון חגורות, תכשיטים, תיקים וכו'. רבים מאיתנו מחפשים אחר אביזרי אופנה ברשתות האופנה הגדולות, הנמכרים בהמוניהם. בחנויות יד שניה ניתן למצוא פריטים זולים וייחודיים, פריטים שאינם קיימים עוד למכירה ברשתות האופנה.

 

בעשור האחרון החל טרנד אופנת הוינטג' המתייחס ללבוש שמקורו בתקופה קודמת לאופנת ההווה. אופנת הוינטג' העלתה את המודעות לקניות יד שניה שכן הפריטים הייחודיים והמיוחדים ביותר קיימים בחנויות אלו. מדובר על פרטי לבוש שמקורם מתקופות קודמות (לרוב מדובר באופנה משנות ה-20 ועד שנות ה-80). ברשתות האופנה ההמוניות ניתקל בחיקויים של ביגוד הוינטג', בעוד שבחנויות יד שניה נמצא את האופנה המקורית והאותנטית ביותר. איכות הייצור של בגדי וינטג' משומשים היא גבוהה בדרך כלל, אחרת לא היו שורדים לאורך עשרות שנים במצב המאפשר את לבישתם ובנוסף, עלותם של בגדי וינטג' זולה בדרך כלל יחסית לאיכותם, זאת בהשוואה לבגדים דומים באופנה העכשווית.

 

בנוסף, חנויות יד שניה רבות מציעות שלל בגדי מעצבים יוקרתיים שרבים לא יהיו מוכנים לשלם את סכומם המקורי, אך כאשר נמכרים משומשים מחירם זול יותר ולעיתים אף זהה לביגוד שאינו קשור בדרך זו או אחרת למותגי אופנה גדולים.

 

סיבה נוספת לרכישת ביגוד יד שניה היא אקולוגית, סביבתית. רכישת אופנה משומשת תורמת להפחתת רכישת האופנה העכשווית, אשר ייצורה תורם לנזקי איכות הסביבה.

 

לאלו מאיתנו המתעצלים לגשת לחנויות יד שניה הפזורות בארץ, כעת יש פיתרון לכך- ניתן לרכוש ביגוד יד שניה גם באינטרנט. אתרים רבים מציעים בגדים מקסימים וייחודיים כגון שמלות, בגדי ים, חולצות, תכשיטים, תיקים, מכנסיים וכו' למכירה במחירים מוזלים אשר יהפכו את המראה שלכם לאופנתי ומיוחד עד שלא יאמינו לכם כי הבגד הוא משומש. 

 

נטעלי קופר בוגרת תואר ראשון בתקשורת וניהול, המכללה למנהל.


מנהלת אתר y2net- בגדי יד שניה אונליין




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב