דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בנק UBP: התמקדות בניירות ערך אירופאים - הזדמנות מצוינת 

מאת    [ 07/05/2014 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 1895 פעמים ]

כל המרכיבים לשנה מוצלחת של ניירות ערך באירופה נמצאים כאן: ארגונים הצליחו לנקות את המאזנים שלהם והאמון שלהם בעתיד נמצא בעליה – דברים אלה נתמכים בתחזיות צמיחה טובות עבור התוצר הגולמי באזור. אך יחד עם זאת, אירופה כבר אינה נסחרת בדיסקאונט, ולכן איכות הרווחים  חשובה.

 

הביצועים העקביים של צוות ניירות הערך האירופאים של UBP (Union Bancaire Perivee), נוצרים באמצעות בחירה ממוקדת של מניות ותפיסה פרגמטית בנוגע לסגנון - אימוץ תיקי השקעות המתאימים לכל שלבי מחזור שוק המניות – בוחרים מניות באופן אקטיבי עם הטיה כלפי חברות בינוניות, תוך שילוב  מחקר מלמעלה למטה ומלמטה למעלה. האזורים המועדפים כעת על הצוות נוגעים בהתאוששות האירופאית, יצירת ערך ובניה מחדש – עם הטיה למחזוריות מקומית, וכן במגזר התעשייתי ובחברות ביניים.

 

אסטרטגיית הזדמנויות אירופאיות בניירות ערך

צוות ניירות הערך האירופאיים של UBP השיק לאחרונה את אסטרטגית ההזדמנויות האירופאיות הממוקדת בהתאוששות בפריפריה של אירופה ובמצבים עם פוטנציאל גבוה לצמיחה, המתבססים על שני סלים  שהושקו ב- 2013. חברות אלו נחשפו ללחצים כלכליים משמעותיים שהורגשו בפריפריה של אירופה, והן מוערכות בחסר ויניבו תשואה משיפור מקרו כלכלי. הסביבה מוגבלת ל- 25 עד 40 מניות. הצוות מחזיק ברקורד של בחירה מוצלחת של מניות באזורים אלה מאז 2013, כשהוא מספק החזר גולמי של 31.56% מאז ההשקה במאי 2013.

 

השקה אחרונה זו משלימה אסטרטגיות אחרות של הצוות המספקות למשקיעים טווח נרחב של פתרונות, בין אם מחפשים ביצועים עקביים, תשואה גבוהה או אסטרטגיה הגנתית:

 

אסטרטגיית הון אירופאי, שהיא אחת מאסטרטגיות הדגל של UBP, היא תיק השקעות ממוקד המורכב מהרעיונות הטובים ביותר של הצוות לגבי שוק ההון האירופאי. התיק מורכב מ- 50-70 מניות ללא פוזיציה ניטרלית או רכיבים קלי משקל, שהתוצאה שלו הן מניות עם פעילות גבוהה (יצירת אלפא) בתיק. האסטרטגיה ממוקדת בנושאים כגון מסחר אלקטרוני, צמיחה של חברות ביניים וסיפורי בניה מחדש, אשר מאפשרים לאסטרטגיה לבצע טוב יותר מהבנצ'מרק בכל שנה במהלך שלוש השנים האחרות, עם ביצועים גולמיים של 27.1% ב- 2013.

 

אסטרטגית דיבידנד+ ממוקדת ביצירת הכנסה עם תנודתיות נמוכה במיוחד, המנצלת את תזרים הדיבידנד שמספקות מניות בלו צ'יפ אירופאיות. בין השווקים המפותחים, אירופה מספקת את התשואה הטובה ביותר. עם חברות עשירות במזומנים, קונצנזוס ה- IBES חוזה עליה של 6% בדיבידינדים במהלך 2014. האסטרטגיה נועדה להרוויח ממאפיין אטרקטיבי זה של שוק המניות האירופאי, תוך מזעור תנודתיות של מניות באמצעות מכירה של call מגובים. עם 22 מניות יציבות המניבות הכנסה, האסטרטגיה היא חלופה לנכסים מניבים אחרים וסיפקה ביצועים של 6.69% ב- 2013.

 

אודות Union Bancaire Privée (UBP)

UBP הוא אחד הבנקים הפרטיים המובילים בשווייץ, והוא אחד מהבנקים עם הלימות ההון הטובה ביותר, עם יחס הון רובד 1 של 29%. הבנק מתמחה בתחום ניהול הון עבור לקוחות פרטיים וארגוניים. הוא ממוקם בג'נבה ומעסיק כ- 1,350 אנשים ב- 20 אתרים ברחבי העולם. הוא מחזיק בנכסים מנוהלים בשווי  98.6 מיליארד  דולרנכון ל -31 בדצמבר, 2013.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב