דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברות אבטחה בישראל - מציאות מתגברת 

מאת    [ 28/04/2014 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 7049 פעמים ]

בעבר היינו רואים מאבטחים, או בסרטים, או כשהם מלווים אישיות בכירה, פוליטית או אחרת. כיום, שירותי חברות אבטחה הם רבים, מסועפים, ובעיקר נותנים מענה למגוון של תרחישים המחייבים שמירה והגנה ואשר אין בידי משטרת ישראל האמצעים לספק את השירותים הללו. חברות אבטחה כיום הם חלק בלתי נפרד של המציאות הישראלית, וגם בעולם כולו.


חברת אבטחה בישראל של המאה העשרים ואחת מהוות כוח אזרחי, מקצועי ומיומן שתפקידו לספק הגנה ושמירה מהימנה ומקצועית במוסדות, במבנים, באירועים המוניים או פרטיים, באבטחת אישים ועוד. שכונות ויישובים רבים עושים שימוש בשירותיהם של חברות אבטחה שיבטיחו להם את השקט הנפשי מפני פורצים, גנבים או גרוע מכך, מחבלים, בעוד שמבנים ציבוריים, זקוקים לידיעה כי בפתחם עמד גוף מהימן שמנטר ומבקר את תנועת המבקרים הרבים במבנה.
שירותיה של חברת אבטחה לא מסתכמים בהצבת מאבטח חסון וחמוש בפתח מבנה או בצמוד לאישיות בכירה. קודמים לכך תכנונים והכנות רבות של תוכנית אבטחה אינדיבידואלית המותאמת למצב, להיקף ולאופי האבטחה. למשל, בעוד שאבטחת אצטדיון כדורגל דורשת מערך פעלה מתוכנן היטב, רב היקף ועם ריבוי כוח אדם, כמו סדרנים, שומרים וצוותי גיבוי, הרי שאבטחת ישובים תדרוש פעולת הכנה ולימוד הנושא באופן שונה.
כשמדובר באבטחה אינדיבידואלית של אדם או קבוצה, גם אז, הדרישות, ההכנות ובניית תוכנית הגנה הרמטית שתכלול שמירה לאורך כל שעות היממה, הן שונות. במקרים כאלו יתווספו גם בדיקות רקע ומודיעין בנוגע לסביבה הקרובה של הלקוח ולימוד כל צעדיו ושגרת יומו.


מאז שחברות אבטחה קיבלו לידיהן, או נכון יותר לאחריותן, את נושא ההגנה והשמירה על מתקנים, מוסדות ואחרים, השאיפה למצוינות רק הולכת וגוברת. הסיבה לכך היא כמובן שמירה על התחום עליו הן מופקדות, אולם גם המוניטין שלהן כחברה מספיק טובה כדי שתעבור את סינון ואישור משטרת ישראל. לצורך כך, הסטנדרטים של חברות האבטחה הם גבהים ביותר, והם מציבות רף גבוה כתנאי קבלה אליהן. על המאבטחים להיות בעלי מיומנויות וכישורים מוכחים, עם עבר ללא דופי, יושרה, אמינות ומסירות, זאת בנוסף ליכולות גופניות, רגשיות ונפשיות שיסייעו להם להתמודד עם תרחישים ומצבים שונים. חברת האבטחה עוסקת בשיפור מתמיד של שירותיה, הכוללים גם שימוש באמצעים ואביזרים טכנולוגיים מתקדמים, בנוסף לגורם האנושי, תכנון לוגיסטי רחב היקף עבור כל גורם או מקום אותו הן מאבטחות והכנה יסודית של מערך אבטחה כולל ומקיף שיתן מענה של ממש ללקוח. כמו כן, חברת אבטחה רצינית היא כזו המוכרת היטב לכוחות הבטחון ולמשטרת ישראל ופועלת בשיתוף פעלה מלא איתם, באישורם ובגיבויים, כשעולה הצורך בכך ויש לה גם את המקורות המודיעיניים שלה, כדי לאסוף כמה שיותר מידע, למשל במקרים של אבטחת ישובים או מתקנים שיש בהם רגישות גבוהה.

ארקס אבטחה - שירותי אבטחה בפריסה ארצית לכל מטרה.


רש"י 14 רמת גן. טל: 03-6777761


http://www.araks.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב